Jos menisit miehen luo ekaa kertaa ja se sanoisi tarjoavansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olino

Vieras
sulle iltapalaksi herkkulämppäreitä. No sitten paljastuisi, että nuo "herkkulämppärit" on tehty niin, että Reissumies-leipien päälle on laitettu pilkottua raakaa porkkanaa ja tuhdisti Oltermannijuustoa, --> mikroon ja sen jälkeen vielä päälle sinappia ja ketsuppia. Mitä tuumaisit, söisitkö?

Ei ihan kuulosta herkkulämppäreiltä, mutta makuja on monia, jos tuolla miehellä vain on outo maku.

haukkaisin palan ja sanoisin, että kiitos en jaksa enempää.

jos mies muuten mukava, niin veisin seuraavalla kerralla mukanani ainekset oikeasti oikeisiin herkkulämppäreihin

Söisin. Saattaishan ne olla ihan hyviäkin, vaikka aika erikoiselta kuulostaa. Ei minulla näin aikuisiällä ole mitään sellaisia inhokkeja, joita en pystyisi kylässä syömään ja nuo ainesosathan on ihan tavallisia, vaikka yhdistelmä on kummallinen eikä mies ilmeisestikään kovin taitava ruuanlaittaja, jos tuo on parasta tarjottavaa mitä keksii. Vai olisikohan rahat niin vähissä, että pakko kehittää tarjottavaa niistä aineksista, mitä kaapista löytyy ja noita sieltä sattui löytymään?

Ruuanlaittotaito ei ole minusta mikään ehdoton vaatimus, mutta talousasiat saisi olla sen verran hallinnassa, ettei rahat totaalisesti lopu vaikka tulot olisikin pienet. Kyselisin varmaan, mistä on reseptin keksinyt ja tekeekö useinkin samanlaisia. Jos vaan kertoisi, että on joskus tullut kokeilleeksi ja hänen mielestään leivät on hyviä, ihan ok, siinäkin tapauksessa ettei ne minusta kovin hyviä olisi. Jos taas paljastuisi, että miehellä on rahat ihan loppu, ei ehtinyt kauppaan tms. tietynlaiseen holtittomuuteen tai piittaamattomuuteen viittaavia juttuja, saattaisi jäädä treffit viimeisiksi.

sulle iltapalaksi herkkulämppäreitä. No sitten paljastuisi, että nuo "herkkulämppärit" on tehty niin, että Reissumies-leipien päälle on laitettu pilkottua raakaa porkkanaa ja tuhdisti Oltermannijuustoa, --> mikroon ja sen jälkeen vielä päälle sinappia ja ketsuppia. Mitä tuumaisit, söisitkö?

En olisi millään tavalla yllättynyt, sillä henkilö joka käyttää samaa "lämppärit" on jollakinvakavalla tapaa retarded.
Ei lämppäämisessä mitään vikaa, sehän vain kivaa mitta rajansa kaikella.

Entäpä jos mies olisi tehnyt unelmiesi lämpimän voileivän, mutta tuonut luomuksensa esille saatesanoin," tein nämä lämppärit raikkarin ruikkareista, ne on parhaita".
Mitä tuumaisit, söisitkö?

Ajatus on tärkein, ei toteutus. Vrt. joululahjana hammastikku vs. ferrari: mielummin hammastikku koko sydämestä kuin ferrari kusettaen.

Kaikki. Makuyhdistelmä ja toteutustapa. Kertoo poikkeuksellisen surkeasta makuaistista ja siitä, ettei juurikaan ruokaan panosta tai ole siitä kiinnostunut.

Kuinka olennaista sekin sit on. Jos mies horjahtaa ottaessaan paistosta uunista mutta on muuten ihana niin onko se loppu? Tai finni selässä ja hyvä kroppa. Keskitytään niihin olennaisiin hommiin kumppanissa ja kumppaniehdokkaassa. Täydellisen tavoittelijat sormettaa ja vetää käteen lähes varmasti elämän läpi.

Kuinka olennaista sekin sit on. Jos mies horjahtaa ottaessaan paistosta uunista mutta on muuten ihana niin onko se loppu? Tai finni selässä ja hyvä kroppa. Keskitytään niihin olennaisiin hommiin kumppanissa ja kumppaniehdokkaassa. Täydellisen tavoittelijat sormettaa ja vetää käteen lähes varmasti elämän läpi.

Mulle yksi oleellisimmista asioista on kyllä se että mies omaa hyvän ruokamaun ja kiinnostuksen ruokaan. Eikä ole tarvinnut sormettaa yksin pitkään aikaan kuten eräät.

Ajatus on tärkein, ei toteutus. Vrt. joululahjana hammastikku vs. ferrari: mielummin hammastikku koko sydämestä kuin ferrari kusettaen.

Jos noista kahdesta sais valita, niin kyllä mä se kusetus-Ferrarin ottaisin... (Mutta mä en olekaan sellainen kuplivan virtaava tyttömäinen nainen, jolle hammastikkukin on ihana lahja, jos antaja katsoo riittävän spanielimaisesti. Hyi mua.)

Mulle yksi oleellisimmista asioista on kyllä se että mies omaa hyvän ruokamaun ja kiinnostuksen ruokaan. Eikä ole tarvinnut sormettaa yksin pitkään aikaan kuten eräät.

Mut ethän sä tuolla pidä suhdetta kasassa, sitä tarkoitin. Olennaiset jutut on niitä, jotka on pakko olla, että suhde pysyy korkealla tasolla.

Eli vaikka mies olisi kulinaristi mutta muuten millainen tahansa niin et varmasti voisi olla hänen kanssaan (esim. mättäisi sua turpaan kokkauksen lomassa). Tai ajatellaan vaikka miestä, joka on finnitön mut muuten kokovartalokyrpä. Kyl varmaan kaikki ottaa mieluummin sen finnin sillä mukavalla miehellä ennemmin. Nähdään metsä puilta.

Mut ethän sä tuolla pidä suhdetta kasassa, sitä tarkoitin. Olennaiset jutut on niitä, jotka on pakko olla, että suhde pysyy korkealla tasolla.

Eli vaikka mies olisi kulinaristi mutta muuten millainen tahansa niin et varmasti voisi olla hänen kanssaan (esim. mättäisi sua turpaan kokkauksen lomassa). Tai ajatellaan vaikka miestä, joka on finnitön mut muuten kokovartalokyrpä. Kyl varmaan kaikki ottaa mieluummin sen finnin sillä mukavalla miehellä ennemmin. Nähdään metsä puilta.

Eihän se pelkällä sillä kasassa pysy mutta vaikka mies olisi kuinka muuten täydellinen mutta jos se olisi nirso, ei kiinnostunut ruoasta tms. niin ei parisuhde alkaisikaan.

Mulla on myös muutama muu kriteeri joiden pitää täyttyä ehdottomasti ja jos ei täyty niin mies ei ole mua varten on kuinka täydellinen muuten.

Lue aiempi viestini, siellä on vastaus. Tosin pakko tarkentaa, että vaikka miehen surkeat keittiötaidot eivät haittaisikaan, se haittaisi, jos hän ei olisi lainkaan kiinnostunut hyvästä ruoasta tai arvostaisi sitä. Eli ap:n tilanteessa tekisin lisäselvityksiä.

Eihän se pelkällä sillä kasassa pysy mutta vaikka mies olisi kuinka muuten täydellinen mutta jos se olisi nirso, ei kiinnostunut ruoasta tms. niin ei parisuhde alkaisikaan.

Mulla on myös muutama muu kriteeri joiden pitää täyttyä ehdottomasti ja jos ei täyty niin mies ei ole mua varten on kuinka täydellinen muuten.

Okei, sulla voi olla ihan mitä kriteereitä sä haluat ei siinä. Mutta kyllähän tuo kuulostaa yhtä toisarvoiselta kuin naisen vaalea tukka tai esim. naisen autonkorjaustaidot on suhteen alulle.

Mä oon ainakin oppinut tohon olennaiseen keskittymiseen, sillä oon jo huomannut, että esim. hiusten väri tai harrastus ei vielä _takaa_ hyvää suhdetta, siksi en niitä vaadi kuten sinä. Isompi painoarvo on "hieman" muilla asioilla. En sitten tiedä olenko minä se tyhmempi tässä kun näin ajattelen ;)

Vertaa: ihana nainen mutta liikaa karvoja: bzzt --> nainen, ulos, suhde ei voi nyt alkaa :D Aika absurdia, huonolla tavalla lapsellista merkityksessä henkisesti kehittymätöntä.

Yhteistyössä