J
Juu juu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214174:Tämän takia, työskentelen VAIN lasten kanssa.
On pyydetty "aikuisten pariin", en mene. Lasten kanssa kaikki on ihmeellistä!
Lasten parissa työskentelevä julkisuuden henkilö siis
Ettet vain työskentele pellen roolissa ja nyt huomaat, ettet pääsekään toteuttamaan itseäsi vaoaasti?