Kuinka suuri todennäköisyys on raskautua jos syö jokatoisen e-pillerin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaaksi

Vieras
Miehellä on yksi lapsi ja itsellä on myös yksi lapsi. Itse haluan lisää lapsia, mutta mies ei. Olen nyt sitten päättänyt, että lapsi tulee siitä huolimatta. Kyse on "vahingosta" eli tulen raskaaksi pillereistä huolimatta vaikka en oikeasti syökään niitä kuten pitäisi. Ainakin joinakin päivinä on pakko pilleri ottaa kun mies on näkemässä.

Ihan turha laittaa mitään saarnoja ja haukkuja koska en muuta mieltäni. Tiedän myös, että mies kantaa vastuunsa eikä jätä mua yksin lapsen kanssa. Hän kyllä sopeutuu asiaan ja tulee lasta rakastamaan.

Ja siitä:

"Pillerin unohtaminen

Yhden pillerin unohtaminen läpipainopakkauksesta eli yhden kierron aikana ei heikennä ehkäisytehoa. Jos olet unohtanut enemmän kuin yhden pillerin kierron aikana, ehkäisyteho on saattanut heikentyä.

Ehkäisytehon kannalta kriittisintä aikaa pillerin unohduksille ovat pilleriliuskan ensimmäinen sekä viimeinen pilleriviikko. Mitä useampia pillereitä olet unohtanut, sitä suurempi on raskauden riski. Pakkauksessa on tarkemmat ohjeet, miten toimia, jos olet unohtanut pillerin."

Onnea valitsemallesi tielle.

Ei sun tarvitse muuttaa mieltä. Mutta rehellista ja aikuismaista olisi kuitenkin kertoa miehellesikin suunnitelmasta. Miksi hänet pitää pakottaa isäksi? Anna hänelle nyt sentään vapaus valita, haluaako hän lapsen kanssasi vai ei.

Söisit mieluiten sitten jotakin muuta kuin e-pillereitä lumeeksi. Tai jos nappaat suuhun, niin sylje pois kulman takana. Hullua hommaa syödä pilleri silloin tällöin. Sekoittaa koko kierron.
Mutta vaikka et saarnoja kaipaakaan, niin jos lapsi ei ole yhteinen päätös, tulet jossakin vaiheessa katumaan valheitasi.

Voit myös halutessasi vaihtaa puolet paketin pillereistä kaliumtableteiksi. Tällöin voit syödä jokapäivä "pillerin" vaikka todellisuudessa syötkin vain lumelääkettä. T. 3 kertaa "vahingossa" raskautunut äiti!

Itse jättäisin pillerit kokonaan pois ja söisin tilalla M&S karkkeja (ei mun isäntä ainakaan huomaa eroa), varmuuden vuoksi kävisin vielä vähän vieraissa. Mieluiten putkimiehen kanssa tutkimassa työkalupakkia hihi.. Kyllä se tuleva äpär.. silmäterä siis ymmärtää kun saa tietää isättömän lapsuutensa johtuvan äidistään, jonka äo lähtentelee omaa ruumiinlämpöä. No eivaan, sun keho sun decision honey!

Aika karsea tilanne. Toinen haluaa lasta toinen ei.... tiedän.. itse samassa tilanteessa... katkeroituuhan tässä... mutta en uskaltaisi hankkiutua joka tapauksessa raskaaksi. Ajattelen että siitä seuraa kuitenkin joku rangaistus saan keskenmenon tai lapsi kuolee tms.

No jos syö vain jokatoisena päivänä niin vaikutus on sama kuin jos et söisi ehkäisypillereitä lainkaan. Eli sinun pitää päättää haluatko ehkäistä raskauden vaiko et, ja kertoa myös kumppanille tämä.

Ja sitten kun se mies joskus vilkaisee sun pillerilaattaa.. itse en pystyisi tuollaisen valheen kanssa elämään. Tekisin juurikin niin, jota joku oli täällä ehdottanut, että lopettaisin kokonaan, ja sanoisin miehelle, että on hänen vuoronsa huolehtia ehkäisystä, jos sitä haluaa..

Kysymyksesi on muotoiltu väärin. Sen pitäisi olla: " Kuinka suuri todennäköisyys on, että suhde kestää kun pakotan mieheni väkisin isäksi?". Mun veikkaus on että 20 prosentin luokkaa. Onnea valitsemallesi tielle.
......Huh,mistä näitä sikiää?

Eihän mies tiedä, että olen pakottanut hänet isäksi. Sanon pillereiden pettäneen eli miten mies voisi mua asiasta syyttää. Mies ei ole sellainen luuseri, että jättäisi minut yksin vauvan kanssa.

[QUOTE="a p";30238135]Eihän mies tiedä, että olen pakottanut hänet isäksi. Sanon pillereiden pettäneen eli miten mies voisi mua asiasta syyttää. Mies ei ole sellainen luuseri, että jättäisi minut yksin vauvan kanssa.[/QUOTE]

Itse kyllä kuulostat siltä, että jättäisit, jos olisit mies. Koska Sinun mielipide ja Sinun tahto.

Ei tää voi olla oikea.

[QUOTE="a p";30238135]Eihän mies tiedä, että olen pakottanut hänet isäksi. Sanon pillereiden pettäneen eli miten mies voisi mua asiasta syyttää. Mies ei ole sellainen luuseri, että jättäisi minut yksin vauvan kanssa.[/QUOTE]

Aika luuserin on kyllä saanut vaimokseen. Et voi myös oikeasti tietää mitä tapahtuu kun miehesi joutuu ei-toivotun raskauden ja lapsen eteen.

Mutta edelleen, sellaisia kaloja saa kuin pyytää...

Kyllä tuollainen asia saattaa hyvinkin paljastua myöhemmin. Tiedän tapauksen todellisuudesta. Älytön suunnitelma! Ja ennen kaikkea epäreilu niin isää kuin mahdollista tulevaa lasta kohtaan.

Sitäpaitsi sun jokatoinenpäivä-suunnitelma on ihan idioottimainen. Jos haluat raskaaksi niin jätät pillerit kokonaan pois, vedät ne vaikka vessanpöntöstä jos teillä kerran lasketaan tabletteja.

Todellakin onnea valitsemallesi tielle.
Rehellinen keskustelu näyttää ap:lle olevan vieras käsite ja liitto joka perustuu valheelle ja pakottamiselle EI voi olla hyvä pitkällä tähtäimellä.

Säälin ap:n miestä ylikaiken! Ansaitsisi kyllä naisen joka kunnioittaa toista osapuolta ja on halukas keskustelemaan aiheesta enemmänkin.
Ap vakuuttelee miehensä olevan rehti, vaan missähän ap:n rehtiys on? Korpikuusen kannon alla? Ibizalla?

Toivon todella ap:n tulevan raskaaksi ja hänen miehensä jättävän valehtelevan lieron yksinää äpäränsä kanssa.

Yhteistyössä