Yllätin vaimoni omasta kivasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt setä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt setä

Vieras
Asia on kyllä ihan normaali ja ei minulle muutoin kuulu, mutta ihmetyttää. Meillä ei peittoja juuri heilutella, kun vaimo on "haluton". Nyt tämä yllätys on ristiriidassa vaimon kertoman kanssa. Ja kyllä, huomioin vaimoani, en ole yli 100 kiloinen läski tms. epäonnistunut nyhverö. Ottaa kuitenkin jonkin verran päähän, että näyttää vaimolla olevan oikeasti haluja, mutta ne eivät ilmeisesti kohdistu minuun!

Voisi rouva sitten puhua, jos syynä haluttomuuteen olen minä. Olen itse yrittänyt kaikkea, mutta kun ei kuulemma ole vain mitään seksuaalisia haluja. Eipä näytä olevan...

Mun mielestä masturbointia ja seksiä kumppanin kanssa ei voi verrata. Toinen on itsensä rentouttamista, toinen rakkaudenosoitusta ja ihan toisenlaisen tyydytyksen saamista. Masturbointi on paljon helpompaa, kun siinä ei ole mitään painetta toisen miellyttämisestä tai tyydyttämisestä, tavoitteena on pelkkä oma nautinto. Niiden käyttötarkoituskin on minusta ihan eri.

Jos on huonoja kokemuksia tai varsinaisia traumoja aikaisemmasta seksielämästä, nautinto ja laukeaminen seksin aikana voi olla vaikeata tai mahdotonta. Sitä voi kehittää avoimuudella luottamuksellisessa suhteessa, ja iän myötä voi oppia nauttimaan, löytää itsestään jotain ihan uutta :heart: Mutta sen oman kivan kautta voi myös alkaa nauttia niin että uskaltaa parin kanssakin!

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Oma kiva on todella nopeaa ja helppoa verrattuna seksiin. Joskus iltamyöhällä ei jaksa innostua aktiin kun nukkuakin pitäisi. Toki seksi on parempaa mutta rehellisesti sanoen vaivalloisempaa. Vrt pikaruoka/alusta asti itse tehty ruoka.

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
Seksiin kuluu kymmeniä minuutteja yleensä, oma kiva vaikka puolessa minuutissa valmis jos haluaa. Jos on vanha ja raihnainen ja selkä vaivaa niin voi se olla vaivalloista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt setä;30239926:
Pointtini on se, että vaimoni ei ole haluton kuten väittää. Minulle masturbointi itsessään on ok, mutta kyllä halusta pitäisi riittää myös aviolliseen seksiinkin.

No sitten te juttelette. Rauhassa ja kiihtymättä. Syyllistämättä.

Ja kyllä. Jos haluja lyötyy sormetukseen pitäisi haluja riittää myös miehelle.

Kyllä vaimosi silti on haluton, vaikka masturboikin! Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Vaimosi on haluton seksiin, mutta ei haluton omaan rentoutumiseen ja orgasmi omassa maailmassaan. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että hänellä olisi seksihaluja.

Itselläni oli yhdessä suhteessa sama tilanne, en halunnut seksiä (en kenenkään kanssa), mutta satunnaisesti kyllä masturboin.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Ollan oltu yli 10.v yhdessä ja seksi kyllä vain ja ainoastaan paranee.
Meillä on hauskaa , flirttailemme ja virittelemme toisiamme..

Kun tulee haluttomuus..on menny ihan liian pitkään päin metsää.

Yhteistyössä