M
mamusmamus
Vieras
Aivan mahtava juttu, Pia Kauma! Työttömät ovat muka valittaneet sulle ja avasit suusi.
Tänään kaks mun kaveria joutui persuääliöiden "käsittelyyn" Isossa Omenassa.
Ainoa syy, että ovat mamutaustaisia ja käytössä hyvät lasten vaunut.
Yksi heistä on juuri äitiyslomasta palannut diplomi-insinööri ja toinen on *adoptoitu* 3kk ikäisenä. Mut se ei persurouvia kiinnostunut, kyllä kansa tietää.
Miten vitussa sä tiedät onko ohikulkija työtön?
Pia Kauma, olet Ääliö isollä äällä. Nimim. työssäkäyvä mamu itsekin
Pia Kauma: "Ihmiset, jotka ovat itse joutuneet työttömiksi, menettäneet kaiken tai joutuneet ruokajonoihin, ovat soitelleet minulle ja ihmetelleet sitä, miksi maahanmuuttajataustaiset perheet kuljeskelevat designvaunujen kanssa kaduilla. Tämä on herättänyt ihmisissä närkästystä varsinkin, kun köyhyys on lisääntynyt, Kauma selittää."
Tänään kaks mun kaveria joutui persuääliöiden "käsittelyyn" Isossa Omenassa.
Ainoa syy, että ovat mamutaustaisia ja käytössä hyvät lasten vaunut.
Yksi heistä on juuri äitiyslomasta palannut diplomi-insinööri ja toinen on *adoptoitu* 3kk ikäisenä. Mut se ei persurouvia kiinnostunut, kyllä kansa tietää.
Miten vitussa sä tiedät onko ohikulkija työtön?
Pia Kauma, olet Ääliö isollä äällä. Nimim. työssäkäyvä mamu itsekin
Pia Kauma: "Ihmiset, jotka ovat itse joutuneet työttömiksi, menettäneet kaiken tai joutuneet ruokajonoihin, ovat soitelleet minulle ja ihmetelleet sitä, miksi maahanmuuttajataustaiset perheet kuljeskelevat designvaunujen kanssa kaduilla. Tämä on herättänyt ihmisissä närkästystä varsinkin, kun köyhyys on lisääntynyt, Kauma selittää."