Lastenvaatekirppis pääkaupunkiseudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Meillä on tosi paljon käytettyjä lastenvaatteita, jotka mielestäni ovat liian hyväkuntoisia poisheitettäväksi - mutta ei niin hyväkuntoisia, että viitsin niitä myydä esim. huutiksessa . Voisin harkita laittavani niitä myyntiin esim. jonnekin itsepalvelukirppikselle. Mitä ootte mieltä maksaako se vaivaa? Ja paljonko se itsepalvelukirppispöytä maksaa suunnilleen? Ja mihin kannattais viedä pk-seudulla?

Mitään rahallista hyötyä en siis kaipaa, mutta ajattelin et jossain kierrätyskeskuksessa nuo kuitenkin ihan ok kamat alkavat vaan näyttää roskalta.

Samaa oon miettiny... Ihan järjetön homma kuvata ja naputella huutikseen 2,5 vuoden pieneks jääneet tavarat. Mielestäni itsepalvelukirppisten hinnat on vaan aika kovia. Aika paljon saa myydä niitä 2 euron bodyja että saa edes omat takasin. Mut et välitä voitosta niin... Onhan noita kirppiksiä vaikka kuinka paljon. Mistä päin haet?

Tikkurilassa on kirppis eri idealla toimiva, ostavat kilohinnalla ehjät-puhtaat vaatteet ja myyvät itse eteenpäin. Ite oon keränny sinne vaatetta, pitäs vaan jaksaa viedä. Kaveri oli sitä kokeillu ja oli tyytyväinen, ettei ite tarvinnu mitään hinnottelurumbaa tehdä eikä ollu "vaaraa" että vaatteet ei mee kaupaks ja ne joutuu takasin kotiin roudaamaan.

satukirppu muistaakseni ja olikohan hinta 3€/kg

Lähinnä mua itseäni noissa itsepalvelukirppiksissä kiusaa se, että ovat niin sekaisin ja sottaisia aina. Eli kaipaisin jotain hiukan siistimpää paikkaa - vai onko niissä se idea, että itse siivotaan sitä omaa myyntipöytää? Juurikaan en siis ole noissa käynyt (ja silloinkin sukulaisten luona muualla suomessa). Liikuskellaan kuitenkin ihan päivittäin leppävaara- tapiola- länsi-helsinki ja länsi-vantaa alueella.

Kiitos vinkeistä! Satukirpulla kyllä näyttää olevan varasto täynnä, mutta piiperökin näyttää kivalta.

Tuli mieleen, et onko olemassa joku järjestö joka vielä oikeasti vie käytettyjä vaatteita jonnekin katastrofialueelle?

Nellassa ja nutussa möin äsken. 35 euroa pöydän hinta viikolta eli suht kallista. Rahaa sain perustavarasta (bodyt euron) ei kmitään viittä euroa kalliimpaa reilu 80 eli 50 euroa jäi käteen. Aika vaiva, mut pääsi silti vaatteista eroon.

Mulla on lastenvaatteet menneet parhaiten kaupaksi Akselissa vaikka ei olekaan pelkkä lastenvaatekirppis. On kyllä ihan törkeän hintainen nykyisin mutta viikon tienestit ovat olleet 250-460 € ja kahden viikon vuokra-ajalla reilut 600 € (pöytävuokran ja provikan jälkeen). Myynnissä mulla on ollut vain lastenvaatteita -ja tarvikkeita, leluja, lautapelejä, palapelejä, lasten dvd-leffoja, Wii-pelejä lapsille ymv.

Sitä myytävää saa kyllä olla tosi paljon, tuotteet ehjiä/hyväkuntoisia ja hinnat riittävän alhaalla, että pääsee noihin tienesteihin.

Nellassa ja nutussa möin äsken. 35 euroa pöydän hinta viikolta eli suht kallista. Rahaa sain perustavarasta (bodyt euron) ei kmitään viittä euroa kalliimpaa reilu 80 eli 50 euroa jäi käteen. Aika vaiva, mut pääsi silti vaatteista eroon.

Aika vähäsenlaisesti olet kyllä sieltä saanut. Nellassa&Nutussa kyllä kauppa käy hyvin ja hieman arvokkaammatkin tuotteet menee tosi nopeasti. Itse myyn siellä aina keväisin ja syksyisin ja heikoimmillaankin saanut voittoa sen 130€.

Yhteistyössä