Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen aloittanut. En tiedä saanko loppuun, mutta ainakin yritän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30313420:Aloitin tuubihuivi haasteen, mutta muut harrastukset hidastaa. Saa nähdä saanko valmiiksi ennen haasteen loppumista. Tosin eihän tähän saa osallistua kuin yhdellä, vai saako useammalla?
Ne on setti eli periaatteessa kuuluvat yhteen. Mun mielestä tähän voi osallistua useammalla, jos todella kerkiää annetussa ajassa tehdä useamman työn. Ei ole kuitenkaan niin vakavaa puuhaa vaan harrastelua.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30313424:Mitenköhän tuo on muuten, mun pipo + kauluri on setti samasta langasta, pitääkö valita jompikumpi?
Joo mäki alootin tekemään pipoa jonka tiän saavani valmiiksi sunnuntaihin mennes. Mun on pakko saada tilaussukat tehtyä, että en millää ehdi tehdä valmiiksi niitä sukkia jotka mun alunperin piti tähän tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30313435:Ne on setti eli periaatteessa kuuluvat yhteen. Mun mielestä tähän voi osallistua useammalla, jos todella kerkiää annetussa ajassa tehdä useamman työn. Ei ole kuitenkaan niin vakavaa puuhaa vaan harrastelua.
Mä taas ajattelen, että yhdellä työllä osallistuttaas kuten ruokahaastees osallistutaan yhdellä. Toisaalta taas tuollaanen setti olis kiva tuoda esille kokonaisuutena eikä vain yhtä osaa laittaa haasteeseen mukaan.
Kerran olet tuota mieltä niin sitten se on niin.Mä taas ajattelen, että yhdellä työllä osallistuttaas kuten ruokahaastees osallistutaan yhdellä. Toisaalta taas tuollaanen setti olis kiva tuoda esille kokonaisuutena eikä vain yhtä osaa laittaa haasteeseen mukaan.
Mä taas ajattelen, että yhdellä työllä osallistuttaas kuten ruokahaastees osallistutaan yhdellä. Toisaalta taas tuollaanen setti olis kiva tuoda esille kokonaisuutena eikä vain yhtä osaa laittaa haasteeseen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30315884:Kerran olet tuota mieltä niin sitten se on niin.
Kattopa niinpä onkin. Kiva sattumaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30322687:Onko teillä Scarlett ja Liekkiö sama lanka? Yhtä mehevät värit ainakin.Setin ainekset.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30322688:Kattopa niinpä onkin. Kiva sattuma![]()
Mietin tota pipoa, että olis kiva. Mutta epäilen osaamistani.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30322694:Tein tytölle kanssa tuubihuivin pipon kaveriksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30322699:Mietin tota pipoa, että olis kiva. Mutta epäilen osaamistani.