Skumppaa olisi jaakaapissa... jaksaisikohan hakea vai hihkasisiko tyttarelle, etta pullo tanne.
*soittaa sossuun*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Skumppaa olisi jaakaapissa... jaksaisikohan hakea vai hihkasisiko tyttarelle, etta pullo tanne.
Ootteko jo ostanut joululahjoja.
Häikäilemättömän törkeetä toimintaa.
Glögiä! Miksen tajunnut?! :headwall:
Höpsis![]()
Ootteko jo ostanut joululahjoja.
Täällä on oikeasti ihan samat tyypit kuin viis vuotta sitten, ollaanko me kaikki jo vanhoja ja tosi rumia??
Olen. Kaikki. Pittää olla hyvissä ajoin liikkeellä niin säästyy ruuhkilta ja ahistukselta ja kiireeltä ja ko ei tarvi ees paketoija kaikkia sitte aatonaattona sormet verillä ko voi tässä pitkin syksyä paketoija yks kerrallaan JOS nyt sattuu huvittaan...
Henkilökohtaisesti kyllä loukkaannuin verisesti päättömän kommentista. Ei saa palstalaisia sanoa vanhoiksi. Ainakaan naisia. Me ollaan korkeintaan kypsässä iässä ja meille on käynyt kuin viinille konsanaan.
mä oikeastaan voisin tulla teille...*suklaata ja sipsejä NJAM*
Täällä on oikeasti ihan samat tyypit kuin viis vuotta sitten, ollaanko me kaikki jo vanhoja ja tosi rumia??
Henkilökohtaisesti kyllä loukkaannuin verisesti päättömän kommentista. Ei saa palstalaisia sanoa vanhoiksi. Ainakaan naisia. Me ollaan korkeintaan kypsässä iässä ja meille on käynyt kuin viinille konsanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30317930:Odotan veronpalautuksia ja alennusmyyntejä. Sitä paitsi, meidän lapsille riittää kehittävät puulelut ja mielikuvitusta innostavat elementit, niin kuin kivet ja hammastikut.
En ymmärrä tuollaista pullamössömeininkiä, että kaikki pitäis saada valmiina joululahjoja myöten.
Mulla on ainakin hyvä iho edelleen :saint: