oletko niin hölmö, ettet osaa tehdä ruokaa jota ei kylvetä valkosipulilla, tomaatilla tai pestolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Itse olen allerginen noille kaikille, tuntuu, että nuo kaikki kuuluu kaikkien vakiotarjoiluun, ruoka upotettaan valkosipuliin, chiliin, tietysti tarjoiltavassa salaatissa on kokonaisia jättikokoisia tomaattisiivuja.Joita on noloa sitten nyppiä pois, ettei ala kirvellä huulia. Valkosipuliallergia taas ei ole mikään leikin asia saan jopa astmaattisia oireita. Eikö teitä itseänne kyllästytä nuo samat. Ruokaa voi tehdä muutenkin.

Itse olen allerginen noille kaikille, tuntuu, että nuo kaikki kuuluu kaikkien vakiotarjoiluun, ruoka upotettaan valkosipuliin, chiliin, tietysti tarjoiltavassa salaatissa on kokonaisia jättikokoisia tomaattisiivuja.Joita on noloa sitten nyppiä pois, ettei ala kirvellä huulia. Valkosipuliallergia taas ei ole mikään leikin asia saan jopa astmaattisia oireita. Eikö teitä itseänne kyllästytä nuo samat. Ruokaa voi tehdä muutenkin.
Jos olet menossa johonkin tilaisuuteen, jossa on ruoka tarjoilu, on asiallista ilmoittaa allergioista etukäteen. Oletko niin hölmö, ettet tuota ymmärrä?

Minä pidän valkosipulista, tomaateista ja chilistä, mutta osaan toki tehdä ruokaa ilman niitä. Lähipiirissä on useita allergikkoja, joten luovuus ja muuntelukyky on joskus koetuksella.

Yhteistyössä