MITEN pääsen yli tästä homoinhostani???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kajsaasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kajsaasa

Vieras
Tilanne: mies tutustui "kaverina" toiseen mieheen, yhdessä pettivät minua. Aviossa oltiin oltu 16 vuotta. Tämä miehen "kaveri" tiesi miehen olevan naimisissa, silti vikitteli. Ja ex-mieheni taas sortui ja harrasti seksiä, ihastui ja jätti minut ja lapset. Kulkee käsikkäin tuon miehensä kanssa peput keikkuen.

Olen aiemmin ollut, ainakin omasta mielestäni, suvaitsevainen eikä minusta homoudessa ole ollut mitään sen ihmeellisempää kuin heteroudessakaan. Nyt tämän tapahtuman jälkeen olen huomannut, että inhoan kaikkea homouteen viittaavaakin! Ja se häiritsee minua...en halua olla tällainen. Miten tästä yli? Etten aina kokisi inhon tunnetta, kun näen (naismaisen)homon jossain tai kuulen homoseksuaalisuudesta?

Jos sun mies olis jättänyt sut esim. jotain erilkoista tyyliä edustavan naisen takia, niin veikkaampa, että nähdessäsi jonkun uuden naisen kloonin tai tyylisen naisen, samat inhon tunteet nousisivat pintaan. Inhimillistä kai. Pitkittyessä kannattaa kuitenkin käydä käsittelemässä ero vaikka ammattilaisen kanssa.

No ihan luonnollista varmaan tossa tilanteessa, komppaan ekaa vastaajaa. Menee varmaan ohi joten älä nyt syyllistä itseäsi tunteistasi. Sitten menisi jo sairaaksi jos huutelisit tuolla homovastaisia kommentteja tai kävisit kimppuun homouden takia :D

Ikävä tilanne ja harmi että mies 'löysi itsensä' noin. Mutta pääset varmasti yli.

Yhteistyössä