G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mitään. Aivan kuten eivät minunkaan vanhempani jättäneet minulle. Miksi pitäisi - onko perinnön jättäminen velvollisuus? Suunnitteilla on ostaa oma asunto/talo, ja sekin ideana myydä pois eläkepäivien kynnyksellä ja muuttaa lämpimään - kyllä, kuluttaa ne rahat ihan itse. Ajatella, itse hankkimat rahat voi jopa "tuhlata" omassa käytössä. Hui.
Etenkin jos olet jo yli 35v ja sinulla on useampia lapsia.
Etenkin jos olet jo yli 35v ja sinulla on useampia lapsia.
Eiköhän paras perintö ole se, että kannustat ja avitat lapsiasi kouluttautumaan ja pärjäämään elämässä. Jos he saavat hyvät ammatit ja pärjäävät omillaan, se on oikein hyvä perintö. Vielä jos voit tarjota kodin, että aikuiset lapset voivat tulla kyläilemään, tuoda toisinaan lapsenlapsia kylään ja autatte sekä neuvotte elämään, niin sekin on jo iso perintö.
Minä en saanut perintönä kotoa mitään. Heitettiin pihalle kotoa 16-vuotiaana, eikä kannustettu edes opiskelemaan. Jos ette muuta jätä niin jättäkää lapsille edes sen verran rahaa että voivat kuopata teidät ja peittää hautajaiskulut. Tuntui pahalta maksella hautajaiskuluja omasta pussista kun vanhemmat jätti kaiken omaisuuden toiselle sisarukselle (siihen lisättynä vielä henkinen mielipaha ja kyvyttömyys vanhemmuuteen). Tuollaista perintöä en olisi halunnut.
En mitään. Aivan kuten eivät minunkaan vanhempani jättäneet minulle. Miksi pitäisi - onko perinnön jättäminen velvollisuus? Suunnitteilla on ostaa oma asunto/talo, ja sekin ideana myydä pois eläkepäivien kynnyksellä ja muuttaa lämpimään - kyllä, kuluttaa ne rahat ihan itse. Ajatella, itse hankkimat rahat voi jopa "tuhlata" omassa käytössä. Hui.