Unia exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi?

Vieras
Erosin useampi vuosi sitten pitkästä liitosta, ja voin sanoa ihan rehellisesti että tuota miestä en ole kaivannut hetkeäkään, niin huonsti voin viimeiset vuodet hänen kanssaan. Nyt kuitenkin tänä syksynä olen nähnyt kahdesti hänestä unta! Joskus kk sitten näin sellaista unta että hän petti nykyistään minun kanssani (jätti minut tuon naisen takia) - ihmettelen tosiaan tuota unta koska seksi ei ollut hyvää hänen kanssaan, joten miksi sellainen uni? Viime yönä näin sellaista unta että muutettiin johonkin taloon ja purettiin tavaroita. Siis mitä hittoa????? Miksi tällaisia unia?

Erosin useampi vuosi sitten pitkästä liitosta, ja voin sanoa ihan rehellisesti että tuota miestä en ole kaivannut hetkeäkään, niin huonsti voin viimeiset vuodet hänen kanssaan. Nyt kuitenkin tänä syksynä olen nähnyt kahdesti hänestä unta! Joskus kk sitten näin sellaista unta että hän petti nykyistään minun kanssani (jätti minut tuon naisen takia) - ihmettelen tosiaan tuota unta koska seksi ei ollut hyvää hänen kanssaan, joten miksi sellainen uni? Viime yönä näin sellaista unta että muutettiin johonkin taloon ja purettiin tavaroita. Siis mitä hittoa????? Miksi tällaisia unia?

eli näät unta exästäs...

Mieli nyt prosessoi miten milloinkin. Kai se olisi oudompaa, jos pitkän liiton jälkeen exä ei koskaan unissa kummittelisi.

Mun unissa on vaikka ketä, lapsuusajan ihmisiä, lukion opettajia, opiskelukämpän naapureita. Olen yli viisikymppinen. On myös tietty omaa perhettä, eksää nyksää ja näiden kahden jonkinlaista sekoitusta. Esim. että olen jossain tilanteessa ja mulla on mukana "mun mies", joka on jonkinlainen sekoitus eksästäni ja nyksästäni. Valveilla kyllä ihan selkeästi erotan nämä :D

Mutta onneksi nyksäkin on eronnut pitkästä liitostaan ja näkee kuulemma yhtä sekavia unia... :D

Jokin asia mikä liittyy exän kanssa läpi käytyihin kokemuksiin, on nyt pinnalla elämässäsi. Ehkä mietit uutta suhdetta, sitoutumista tai kaipaat tuttua ja turvallista asiaa nykyisessä elämäntilanteessasi. Minä näen aina nuoruuden poikaystävästä unia, kun elämä on jollain tavalla turvatonta/stressaavaa. Tämä kertoo kaipuusta niihin asioihin, mitä aikoinaan on ollut eli tuttu, turvallinen tunne + rakkaus. Unet eivät suoraan kerro siitä mitä haluaisit. Mieti itse asioille syvempi merkitys. Mitä ex symboloi sinulle, käytkö nyt siihen liittyviä asioita läpi elämässäsi?

itse kiiinnoistuin niistä ja mihin tulokseen tulin että ne on vaan päivän tuotosta eli hyvää elokuvaa... se että mitä uni voi olla eli siis se että pelkäät ja käsitelet sitä unessa ja mieli ei halua kuitenkaan luopua ajatuksesta. SE että miten itse sain painajaiset katomaan mietin sitä valveilla että tämä on unta ja jos on joku asia unessa mikä tulee mieleen pystyn nin sanotusti keskustelemaan asian kanssa unessa.

Yhteistyössä