P
poju94
Vieras
raumalta löytyis 20vuotias nuorimies puumalle seuraksi, olen hyvä käytöksinen ja omaan hyvät tavat. yhteyttä vaan rohkeasti sähköpostiin raumalainen94@luukku.com ja kerron lisää kun vaan kystyään 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
raumalta löytyis 20vuotias nuorimies puumalle seuraksi, olen hyvä käytöksinen ja omaan hyvät tavat. yhteyttä vaan rohkeasti sähköpostiin raumalainen94@luukku.com ja kerron lisää kun vaan kystyään![]()
Älä ny vanhoja ämmiä ala panemaan, vaikka et ole pillua ikinä saanutkaan. Aikasi tulee vielä!
Älä ny vanhoja ämmiä ala panemaan, vaikka et ole pillua ikinä saanutkaan. Aikasi tulee vielä!
Miksi maailmassa joku rupeaisi vakkaripanoksi varatulle, kuten tuolla on todettu voihan nainen suht helposti saada vapaatakin seuraa?
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.
Onko kenelläkään kokemuksia?