Ymmärtävätkö ateistit mihin he ovat matkalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ateisteille ajateltavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ateisteille ajateltavaa

Vieras
Ateisti eli jumalankieltäjä on kuullut evankeliumin mutta on päättänyt torjua sen. Jokainen ihminen on syntinen ja siksi Jeesus syntyi ihmiseksi kuolemaan syntiemme vuoksi. Oikeudenmukainen rangaistus rikkomuksesta iankaikkista ja äärimmäisen hyvää Jumalaa vastaan on iankaikkinen ja äärimmäisen paha rangaistus. Kuolemansa jälkeen ateistit joutuvat helvettiin ikuiseen kärsimykseen. Toinen vaihtoehto on hyväksyä evankeliumi.

Room.5:12 "koska kaikki ovat syntiä tehneet"

Mark.16:15-16 "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""

Matt.25:30 "Siellä itketään ja kiristellään hampaita.'"

Raamattu sanoo niin paljon muutakin, kuten kiteytettynä, että ÄLÄ TUOITSE, JUMALA ON AINUT TUOMARI.

Olen agnostikko, mutta mietin kyllä tosissaan että käännyn ateistiksi tämän saat.nan syyttelyn takia, voi kiesus kuin itsekästä ajatella kuin ap.

Jos Jumala on olemassa niin kai se nyt sen verran kunnon sissi on, ettei se tuomitse jotain helvettiin jos se ei usko Jumalaan. Hei haloo, maalaisjärki käteen, Jumalahan meille on järjen antanut. Ja jos joku helvettiin menee, niin joku kiduttaja-murhamies sinne joutaisi, vaan tuskinpa on helveteetä olemassakaan.

Mä oon kärsinyt niin paljon maan päällä että yks helvetti tunnu missään :D iSitä paitsi, kun puhutaan lapsen uskosta, niin miten se että jo lapsena oikeuden taju voitti ja tajusin, kuin kieroutunutta tuollainen ajattelutapa on.

Ateisti voi ollamatkalla alkoo, töihin tai leipäkauppaan, vittujakos se sun persettäs kutittaa? Ajattele omaa nahkaas, sehän on sulle tärkein. Niinhän lestojenki mielestä vain ne on oikeutettu taivaspaikkaan. Mä mitään lippuja sinnetarvi, pitäkää munki paikka :D

Enpä ole ateisti, uskon tavallaan siihen sunkin jumalaan,
koska mä uskon että se on sama jumala kun mulla, me vaan kutsutaan sitä eri nimellä.
Mä uskon vakaasti että kaikki uskonnot on vaan kulturellisia eroja, perinteiden, kansantarujen ja tapojen sanelemia.
Se on yksi ja sama elämän energia joka tätä maata pyörittää.
Eri uskontokunnilla on omat tapansa kunnioittaa (joillain palvoa) sitä.

Vähän niinkun kananmunaa kutsutaan nimillä egg, ägg, hueva, aeg jne...
Mutta sama muna se silti on kutsu sitä miksi vaan.
Ja jotkut juo sen raakana, jotkut paistaa, jotkut laittaa suolaa päälle...

Tää on vaan mun näkemys, mut jotenkin ärsyttää ihmiset joilla on niin kauhee kiire tuomita muita, ja väheksyä\halveksua muiden tapoja.

Ei kai se ole sinulta pois jos minä nyt sattusinkin olemaan aivan hakoteillä ja matkalla sinne helvettiin?

Viimeksi muokattu:
Enpä ole ateisti, uskon tavallaan siihen sunkin jumalaan,
koska mä uskon että se on sama jumala kun mulla, me vaan kutsutaan sitä eri nimellä.
Mä uskon vakaasti että kaikki uskonnot on vaan kulturellisia eroja, perinteiden, kansantarujen ja tapojen sanelemia.
Se on yksi ja sama elämän energia joka tätä maata pyörittää.
Eri uskontokunnilla on omat tapansa kunnioittaa (joillain palvoa) sitä.

Vähän niinkun kananmunaa kutsutaan nimillä egg, ägg, hueva, aeg jne...
Mutta sama muna se silti on kutsu sitä miksi vaan.
Ja jotkut juo sen raakana, jotkut paistaa, jotkut laittaa suolaa päälle...

Tää on vaan mun näkemys, mut jotenkin ärsyttää ihmiset joilla on niin kauhee kiire tuomita muita, ja väheksyä\halveksua muiden tapoja.

Ei kai se ole sinulta pois jos minä nyt sattusinkin olemaan aivan hakoteillä ja matkalla sinne helvettiin?

On olemassa ainoastaan yksi oikea elävä Jumala. Pakanauskontojen jumalat ovat demoneita eli langenneita enkeleitä. Saatana oli korkea-arvoinen enkeli joka alkoi kadehtimaan Jumalaa ja aloitti kapinoimaan Jumalaa vastaan. Kolmannes enkeleistä liittyi mukaan Saatanan kapinaan. Nuo enkelit ovat demoneita ja heidät on ajettu pois taivaasta. Ne ovat petollisia ja voivat esiintyä jumalina. Niin ne ovat esiintyneetkin esimerkiksi Afrikan alkuasukkaille tai idän ihmisille. Tietämättään pakanat palvovat langenneita enkeleitä. Myös taikuuden harjoittajat ja okkultistit ovat tekemisissä riivaajien kanssa.

1Aik.16:26 "Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat."

1Kor.10:20 "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista."

On olemassa ainoastaan yksi oikea elävä Jumala. Pakanauskontojen jumalat ovat demoneita eli langenneita enkeleitä. Saatana oli korkea-arvoinen enkeli joka alkoi kadehtimaan Jumalaa ja aloitti kapinoimaan Jumalaa vastaan. Kolmannes enkeleistä liittyi mukaan Saatanan kapinaan. Nuo enkelit ovat demoneita ja heidät on ajettu pois taivaasta. Ne ovat petollisia ja voivat esiintyä jumalina. Niin ne ovat esiintyneetkin esimerkiksi Afrikan alkuasukkaille tai idän ihmisille. Tietämättään pakanat palvovat langenneita enkeleitä. Myös taikuuden harjoittajat ja okkultistit ovat tekemisissä riivaajien kanssa.

1Aik.16:26 "Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat."

1Kor.10:20 "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista."
:laugh:

Ihmiset on keksineet uskonnot.
Ihmiset kirjoitti raamatun, Koraanin ja kaikki muutkin pyhät tekstit.
Ihmiset vuosien saatossa otti uskonnot vallankäytön välineiksi, ja se jos mikä on surullista.

Ei millään pahalla,
mutta mä taidan pitäytyä mun "riivaajissa".
En koskaan tahtois olla noin ahdasmielinen ja toisia innolla helvettiin tai vastaavaan toivottava.
Mä yleisesti ottaen pidän ihmisistä, eli rakastan lähimmäisiäni.
Kokeile säkin joskus

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Uskovaiset voisivat edes joskus osoittaa jonkinlaista kiitollisuutta siitä että me annamme heille vähän lisää Lebensraumia sinne taivaaseen valitsemalla vapaaehtoisesti eri osoitteen.

:laugh:

Ihmiset on keksineet uskonnot.
Ihmiset kirjoitti raamatun, Koraanin ja kaikki muutkin pyhät tekstit.
Ihmiset vuosien saatossa otti uskonnot vallankäytön välineiksi, ja se jos mikä on surullista.

Ei millään pahalla,
mutta mä taidan pitäytyä mun "riivaajissa".
En koskaan tahtois olla noin ahdasmielinen ja toisia innolla helvettiin tai vastaavaan toivottava.
Mä yleisesti ottaen pidän ihmisistä, eli rakastan lähimmäisiäni.
Kokeile säkin joskus

Raamattu on Jumalan sana. Jumala on kirjoittanut Raamatun ihmisten välityksellä.

2Tim.3:16 "Jokainen pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään."

RANDI.jpg

Myös Saatana ja demonit tulevat viettämään ikuisuutensa helvetissä.

More the merrier sit vaan :D

Oon huomannut ettei tällästen kiihkoilijoiden kanssa pysty järkevästi keskusteleen mistään. Luulis että tuollaseen jumalan rakkauteen yms. uskova tahtois jakaa hyvällä tätä omaa ilosanomaansa, eikä toivottaa muita ihmisiä raivohärkänä helvettiin.

Ateisti eli jumalankieltäjä on kuullut evankeliumin mutta on päättänyt torjua sen. Jokainen ihminen on syntinen ja siksi Jeesus syntyi ihmiseksi kuolemaan syntiemme vuoksi. Oikeudenmukainen rangaistus rikkomuksesta iankaikkista ja äärimmäisen hyvää Jumalaa vastaan on iankaikkinen ja äärimmäisen paha rangaistus. Kuolemansa jälkeen ateistit joutuvat helvettiin ikuiseen kärsimykseen. Toinen vaihtoehto on hyväksyä evankeliumi.

Room.5:12 "koska kaikki ovat syntiä tehneet"

Mark.16:15-16 "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""

Matt.25:30 "Siellä itketään ja kiristellään hampaita.'"
sanoi juudean kuninkaalle rakasta kaikkia lapsiani niinkuin omiasi eli niinkuin lähimmäistäsi kaikki ovat lapsia rakkaudessa. tulessa kasvoi muuan sampson tarujen pitkä tukka :) jumala käski jeesuksen tuoda rakkauden niillekin jotka kieltäytyvät eivätkä joudu mihinkään vaan saavat iänkaikkisen elämän maanpäällä rauhan sydämmeensä olivat he millaisia tahansa! pois lukien tapot! se piti olla elämää kunnioittaavaa myös toisen. näin sanoin mooses punaisella merellä aikoinaa ylittäessään kun tällä kepillä halkaisi meren kahtia. jumala kertoi tarinaa kuinka kiukuspäissään aina välillä tiuskaisi lapsillee ympäri maan että nyyt eikö mene sana perille ja thas it kirjoittanut haades kolmannen ramseksen jälkeinen kuningas egyptissä.. muinanen babylonian kuningas nebuknasser oli samaa mieltä hunni attilla norsuineen vuorilla kaikki samassa paljussa.. lisäksi paavi innocentius tämä joka oli julmin aikauden ristiretkeläisistä kirkon nimissä!

Yhteistyössä