Mikä siinä on että s-tilin saa miinukselle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riinuska-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riinuska-

Vieras
Ottaapa aivoon! Ei ole koskaan vastaava käynyt ja nyt jo toinen kerta -40e !
Viikkoja sitten kävin ostoksilla ja katsoin vielä tilin saldoa, rahaa piti olla, vaan eipä näytä sitä oikeaa saldoa!
Ei ole koskaan vastaava käynyt muiden pankkien kanssa.
Lähettelevät vielä sakkomaksoja ylimenevästä jne.
Taidankin pysyä toisessa pankissa.
 
Eihän se nyt pankin vika ole, jos et kortin käyttöä hallitse! Ilmeisesti olet tottunut vaan electroniin, ja S-maksukortit ovat ns. normaaleja pankkikortteja, tai pankki- ja luottokortin yhdistelmiä.

Ostopaikasta eli tavaran/palvelun myyjästä se on kiinni, koska nuo pankkikorttimaksut tililtä lähtee. Jos ei muista miten on korttia vinguttanut ja rahat tilillä vähissä, niin tietysti tili menee helposti miinukselle, kun joku maksu lähteekin sieltä vasta uudemman ostoksen jälkeen.
 
Eihän se nyt pankin vika ole, jos et kortin käyttöä hallitse! Ilmeisesti olet tottunut vaan electroniin, ja S-maksukortit ovat ns. normaaleja pankkikortteja, tai pankki- ja luottokortin yhdistelmiä.

Debit-korttiin saa ihan varmennusominaisuuden, että varmistaa aina maksaessa, ettei tule ylityksiä. Oma S-Visa-debit korttini toimii noin. Korttia hakiessa tuo laitettiin.
 
[QUOTE="pipo";30439915]Siis todella ärsyttävä pankki sen vuoksi, että korttimaksujen veloituksessa kestää käsittämättömän kauan!! 1-5 pankkipäivää saattaa mennä.[/QUOTE]

1-5 päivää kauan? :O

Mutta se aikataulu ei ole pankista kiinni, vaan ostopaikasta. Ja tuotteen myyjällä on peräti 3 vuotta aikaa veloittaa pankkikorttimaksut ostajalta. Harvemmin sentään menee kuukausia saati vuosia, sellaista tapahtuu lähinnä jos jonkinlaisen virheen vuoksi pankkikorttimaksut on jääneet ajallaan veloittamatta.

Jos ette edes muutaman päivän ostoksia muista ja hallitse, niin sitten tosiaan kannattaa ottaa joku muu kortti kuin tavallinen debit- tai debit/kreditkortti.
 

Similar threads

Yhteistyössä