Saakohan tämän oravapyörän mitenkään kuntoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Mies ei halua minua, koska lihosin raskaudessa paljon -> Kinastelemme paljon puutteen ja vauvaperheen yleisen väsymyksen vuoksi -> Mies ei halua minua, koska teppelemme puutteen takia, joka turhauttaa ja loukkaa minua paljon, kun oma kumppani ei halua minua. Mies siis ei halua riitelyn takiakaan. Riitelemme siksi pääasiassa, koska hänen haluattomuus loukkaa ja puutteessa on ikävää ja loukkaavaa olla. Miehelle riittää hänen oma runkkaus. Mies on sanonut, että asia mee ohi itsestään, jos sitä ei vatvo. En tiedä, mitä hän tällä tarkoittaa. Jos kysyn saan vastaukseksi, että hän on tämän jo selittänyt. Kumma kun en kumminkaan tiedä vastausta. Tuleekohan tästä todella ero. Vauva pieni. Todella surullista :(

Teillä on nyt pieni vauva, joka tuonut paljon uutta, väsymystä, stressiä yms. Ensimmäinen vauvavuosi on useille pareille vaikea. Paino kyllä siitä useilla pikkuhiljaa palautuu ennalleen.

No ei tuu mitään eroa !!!

Pää kylmänä ootte nyt ja opettelette arjen uusia tapoja :) Sun pitää luottaa mieheen, että haluttomuus menee itsekseen ohi, jos hän niin sanoo. Painostaminen ei auta kipinän syttymistä. Anna miehelle tilaa ja keskity ajatuksissa muihin asioihin. Riitelyn sijaan kannattaa tietenkin yrittää hillitä itsensä, ettei kommunikointi luisu ihan jatkuvaan riitatilaan. Sekin varmaan auttaa, jos pystyt vaikuttamaan hyväntuuliselta, sillä sellainen ihminen herättää helposti halut, mutta riitelevä ei yleensä.

Näin alkuun on oltava kärsivällinen ja toivottava, että ongelma korjaantuu vielä itsekseen, kun se voi pahentua jos siitä tehdään suuren suuri kriisi.

nimim. kokemusta löytyy paisuneesta seksikriisistä

• Tykkää
Reactions: 4eliveto
[QUOTE="surullinen";30482329]Mies ei halua minua, koska lihosin raskaudessa paljon -> Kinastelemme paljon puutteen ja vauvaperheen yleisen väsymyksen vuoksi -> Mies ei halua minua, koska teppelemme puutteen takia, joka turhauttaa ja loukkaa minua paljon, kun oma kumppani ei halua minua. Mies siis ei halua riitelyn takiakaan. Riitelemme siksi pääasiassa, koska hänen haluattomuus loukkaa ja puutteessa on ikävää ja loukkaavaa olla. Miehelle riittää hänen oma runkkaus. Mies on sanonut, että asia mee ohi itsestään, jos sitä ei vatvo. En tiedä, mitä hän tällä tarkoittaa. Jos kysyn saan vastaukseksi, että hän on tämän jo selittänyt. Kumma kun en kumminkaan tiedä vastausta. Tuleekohan tästä todella ero. Vauva pieni. Todella surullista :([/QUOTE]

ajat pillun ensin posliiniksi.. sitten meet illalla puhtaalla (kerran kustulla) pillulla miehen naaman päälle ja imet ja nielet kaikki---> That sould do it !

Nii, ei tosta "ninninkään" ehdotuksesta varmasti haittaakaan olis.
Mää olen sitä mieltä, ett naisen viehätysvoima on kiinni itsevarmuudesta, oli sit lihava tai laiha, kunhan on sinut itsensä ja kroppansa kanssa, uskaltaa olla miehelle esillä.

No ei tuu mitään eroa !!!

Pää kylmänä ootte nyt ja opettelette arjen uusia tapoja :) Sun pitää luottaa mieheen, että haluttomuus menee itsekseen ohi, jos hän niin sanoo. Painostaminen ei auta kipinän syttymistä. Anna miehelle tilaa ja keskity ajatuksissa muihin asioihin. Riitelyn sijaan kannattaa tietenkin yrittää hillitä itsensä, ettei kommunikointi luisu ihan jatkuvaan riitatilaan. Sekin varmaan auttaa, jos pystyt vaikuttamaan hyväntuuliselta, sillä sellainen ihminen herättää helposti halut, mutta riitelevä ei yleensä.

Näin alkuun on oltava kärsivällinen ja toivottava, että ongelma korjaantuu vielä itsekseen, kun se voi pahentua jos siitä tehdään suuren suuri kriisi.
nimim. kokemusta löytyy paisuneesta seksikriisistä

Voin toki koittaa olla hyväntuulinen vaikka puoliväkisinkin, jos se auttaa. En vain kertakaikkiaan käsitä, että miten ongelma voi korjaantua itsekseen? Tyyliin kuuluuko x-ajan kuluttua vain naps, ja homma on kunnossa? En ymmärrä oikeasti. Laihdutan toki. Onko se naps se, että olen taas laiha? Vai miten kummassa homma menee itsestään kuntoon?

[QUOTE="kkkk";30482456]Nii, ei tosta "ninninkään" ehdotuksesta varmasti haittaakaan olis.
Mää olen sitä mieltä, ett naisen viehätysvoima on kiinni itsevarmuudesta, oli sit lihava tai laiha, kunhan on sinut itsensä ja kroppansa kanssa, uskaltaa olla miehelle esillä.[/QUOTE]

Mun miehen halut vie just kuulemma kaikki rasvakertymät, mitä se näkee mun kropassa. Eli en oikein usko, että sen halut kasvais, jos olisin tyytyväinen itseeni. En ole itsekään tyytyväinen lihoneeseen kroppaani ja kärsin tästä tilasta. Seksiä kumminkin haluisin nytkin mieheni kanssa.

Ninnin juttuun: mun mies ei tykkää posliinista.

Mä luulen että se hyväntuulisuus, jo havaittavasti hoikistunut olemus ja pilke silmäkulmassa / semmonen ei-kireä ilmapiiri on yhdessä ne jutut, mitkä muistuttaa taas siitä, että seksi ois kivaa :)

Mahdollisesti juu miehen puolelta voisi ollakin näin. Mua vaan epäilyttää, että miten voin itse uskoa olevani viehättävä, jos mies on kerrankin pihdannut, kosks olen hänen silmiin epäkiihottava. Oon niin loukkaantunut tästä torjunnasta, ettei rajaa. Tämä käy mun naiseuden päälle tosi lujaa. Tekis mieli pihdata myös kostoksi myöhemin, jostain syystä, mille mies ei voi itsessään sormia napsauttamalla mitään. Laihdutus kun vie aikaa.

Eli mun pitää vaan vetää tekohymyllä, et ei tunnu missään seksittömyys ja oman miehen sanat epäkiihottavuudestani? Aika paljon vaadittu minusta. Toki mulla on aivan äärettömän ihana vauva,mutta missä on mun naiseus enää? :( Tämä tekoiloko on ainoa mahdollisuus ja aika?

Niih ymmärrän kyllä ton, mulla on samanlaista katkeruutta miehen kommenteista tullut. Sitä on vaikea itse nähdä että miksi on muka yhtenä hetkenä haluttava ja toisena ei :|

Mutta sekin on makuasia kyllä, se on mua vähän lohduttanut että nykyinen mies ja jotkut muut ihmiset on kehuneet mulla eri vaatteita ja eri tyylejä, ja sitten taas sanoneet vähemmän imartelevia kommentteja myös eri jutuista.

Eli olen järkeillyt sen nyt niin, että se mitä mies sanoo jostain, ei ole totuus, ja joku toinen mies käviskin samasta asiasta ihan kuumana. Ja päinvastoin se mikä on omalle miehelle se sytyttävä juttu, olis jollekin toiselle turn-off.

Eli hyväksyt ajatuksissasi sen, ettei sun arvo ole nyt enempää tai vähempää tai riipu siitä, mistä miehesi tykkää. Sillä vaan on omat rajalliset mieltymyksensä, niin kuin kaikilla muillakin, ja koskaan et voi miellyttää kaikkia mutta aina miellytät joitain. Eli itsevarmuutta ei kannata tämän takia menettää.

Joo no tiedän kyllä, että joillekin miehille naisen ylipaino ei ole este seksille ja haluttavuudelle. Olen nimittäin ennenkin lihonut ja laihtunut. Ennen nykyistä miestäni en ole koskaan kumminkaan tullut seksuaalisesti torjutuksi lihavanakaan. Nyt kumminkin, kun olen tämän nykyisen mieheni kanssa, kiinnostaa mua ainoastaan hänen mielipiteensä haluttavuudestani. Ei kiinnosta minkään exien mielipiteet.

Yhteistyössä