30v nainen ja 20v mies kavereita keskenään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minävaan";30493822]Terve olen 19v jätkä kyllä ajattelen vanhempia naisia minulla itseasiassa on seksisuhde 35v hyvän näköisen naisen kanssa joka on varattu.... se vähän risoo mutta mikäs minä olen syyllistämään seksi vaan on hyvää.. ja sitten tohon naisseikkailuilla kehumiseen niin EN usko että se ainakaan edesauttaa hänät saamaan vaimoltasi (itsellä tulee vähän säälittävä mielikuva mieleen tosta jantterista) mutta lähes varmasti koittaa saada häneltä rasiaa pistä STOPPI touhulle niin minäkin koitin tehdä kerran lopputulos = muija petti samaisen viestittely kaverin kanssa ja lensi kartanolle.[/QUOTE]

Oletko kuinka suosittu omanikäisten keskuudessa? Uskoisin että tämä kundi joka vaimoni kanssa kirjoittelee on suht suosittu omanikäisten tyttöjen silmissä... Mene ja tiedä...

Päätin kuintenkin kysyä vaimolta vielä asiasta ja vannoi ja vakuutti, että ovat vain kavereita. Että on avoimesti kertonut olevansa naimisissa ja tällä pojalla on useita tyttöjä kiikarissa, ettei heidän välillään ole mitään romanttista. Vain kavereita.

Toivotaan, että heillä ei ole mitään säpinää.

Tuli mieleen, kun olin viä 25-vuotias niin äitini tapaili mun ikästä miestä sillon. Äitini oli jotain reilu 40-vuotias sillon. Seksin merkeissä siis lähinnä tapailivat. Mentiin mieheni kanssa äitini luo kyläilee ja nähtiin samalla tää äitin tapailema nuori mies. Mieheni kanssa kuiskimalla heitettiin pikkasen rivoa ja perverssiä läppää ja hirnuttiin päät vastakkain. Äitini oli jotenkin hemmetin kiusaantunu sillon ja vältteli miehen kosketusta. Ite olin vaivaantunu, enkä puhunu kuin ainoastaan miehelleni. Ton jälkeen äitini laitto välit poikki siihen mieheen, sano vaan, että jotenkin alko ahdistaa koko kuvio.

Että, ihan hyvin voi olla suhde. Tuskin olis vaimos innokas sitä myöntämään suoraan. Jaksan epäillä.

Ite melki 30-vuotias ja ei, ei tosiaan kävis mielessäkään, että 20-vuotiaitten kanssa tekisin mitään. Tuntuvat jotenkin elävän ihan eri maailmassa ja elämäntilanteet ihan erilaisia ja kuulostavatkin tosi lapsellisilta. En keksi ton ikästen kanssa mitään puhuttavaa, koska puhuvat tyyliin jostain paneskelu ja ryyppyreissuista. Mulla kuitenkin 4-vuotias lapsi, ollaan miehen kanssa kihloissa ja suunnitellaan naimisiin menoa ja hommattiin omistusasunto. Viihteellä käydään hyvin harvoin, eli tehdään ja touhutaan paljon muuta yhessä miehen kanssa ja erikseen, perheen kesken vietetään suurin osa ajasta. Mieheni ei ikimaailmassa hyväksyis, että mä viestittelisin ja tapailisin jotain muuta miestä. Olis hyvin äkkiä mun tavarat pitkin pihaa ja kengän kuva perseessä.

Viimeksi muokattu:
Toivotaan, että heillä ei ole mitään säpinää.

Ite melki 30-vuotias ja ei, ei tosiaan kävis mielessäkään, että 20-vuotiaitten kanssa tekisin mitään. Tuntuvat jotenkin elävän ihan eri maailmassa ja elämäntilanteet ihan erilaisia ja kuulostavatkin tosi lapsellisilta. En keksi ton ikästen kanssa mitään puhuttavaa, koska puhuvat tyyliin jostain paneskelu ja ryyppyreissuista. Mulla kuitenkin 4-vuotias lapsi, ollaan miehen kanssa kihloissa ja suunnitellaan naimisiin menoa ja hommattiin omistusasunto. Viihteellä käydään hyvin harvoin, eli tehdään ja touhutaan paljon muuta yhessä miehen kanssa ja erikseen, perheen kesken vietetään suurin osa ajasta. Mieheni ei ikimaailmassa hyväksyis, että mä viestittelisin ja tapailisin jotain muuta miestä. Olis hyvin äkkiä mun tavarat pitkin pihaa ja kengän kuva perseessä.
Jotentkin vähän nyt tuntuu, että niputat ja luokittelet ihmisiä iän perusteella hyvinkin kategorisesti, olenkohan tulikinnut oikein? ;)

Mutta kauhean ahdistavalta kuulostaa tuo sinun liittosi: Jos mies on niin hullun mustasukkainen että heittää sinut pellolle miespuolisten kavereiden takia, niin huh huh.

No itse sain todistaa samaa kuviota alkuvuodesta kun ystävättäreni (30v,naimisissa&lapsia) hurahti suhteeseen 20- vuotiaan nuorukaisen kanssa.Salasuhdetta jatkui kuukausia ja avioeroon se johti.Mielestäni kundi on aivan pojankloppi enkä todellakaan ymmärrä mitä tekevät yhdessä,seksi kuulemma on fantastista.Jotenkin tuntuu että rouva ottaa vähän kiinni vuosia jotka vietti kotona lapsia hoitaen,on kaikenmaailman kissanristiäisä,hotellireissuja ym jatkuvalla syötöllä.

Aivanko vakavissaan täällä iso osa kirjoittajista on sitä mieltä, että mies ja nainen eivät voi olla pelkästään kavereita, ja vielä pienemmällä epätodennäköisyydellä näin on, jos mies (poika) on parikymppinen?

Minä tunnen moniakin fiksuja, keskustelutaitoisia ja älykkäitä nuoria miehiä, joiden kanssa voi ihan helposti ystävystyä ja keskustella, joten tuntuu hieman ikävältä tällainen stereotyyppinen "pojanklopit ovat tyhmiä ja vain p***un perässä" -ajattelu. Noinko äidit ajattelette omastakin pojastanne?

[QUOTE="random";30494766]Aivanko vakavissaan täällä iso osa kirjoittajista on sitä mieltä, että mies ja nainen eivät voi olla pelkästään kavereita, ja vielä pienemmällä epätodennäköisyydellä näin on, jos mies (poika) on parikymppinen?

Minä tunnen moniakin fiksuja, keskustelutaitoisia ja älykkäitä nuoria miehiä, joiden kanssa voi ihan helposti ystävystyä ja keskustella, joten tuntuu hieman ikävältä tällainen stereotyyppinen "pojanklopit ovat tyhmiä ja vain p***un perässä" -ajattelu. Noinko äidit ajattelette omastakin pojastanne?[/QUOTE]

Olen ollut tekemisissä harrastuksen piirissä satojen 18-20v miesten kanssa ja kyllä minä väitän että yleisesti ottaen tuon ikäisillä ja 30v naisilla ei ole mitään yhteistä.
Ja kyllä 99% ajasta tuollaisessa tilanteessa mies on pillun perässä.

Miettikää nyt oikeasti 20v poikien jutut keskittyy pilluun/autoon / tietokonepeleihin he tietävät näistä ja keskustelevat näistä.. Mites 30v nainen? ollaanko vähän eri aaltopituudella ollaanko.

Miettikää nyt oikeasti 20v poikien jutut keskittyy pilluun/autoon / tietokonepeleihin he tietävät näistä ja keskustelevat näistä.. Mites 30v nainen? ollaanko vähän eri aaltopituudella ollaanko.

Itseäni (olen mies) eivät nuo jutut ainakaan erityisemmin kiinnostaneet silloin, kun olin 20v. Ja taas nyt 28v:nä voin todeta, että minua nykyään kiinnostavat aika lailla samat asiat kuin 8 vuotta aikaisemmin.

Osalla 20-vuotiaista on perhe ja ehkä useampikin lapsia, ja toisaalta monella 30v:llä ei ole perhettä eikä lapsia (eikä omakotitaloa jostain lähiöstä ja kahta autoa). Sikäli kun ne perhe ja lapset edes muuttavat ihmistä millään perustavanlaatuisella tavalla...

Höpsis, ei ole iästä kiinni kiinnostuksenaiheet. Mistä tuollaiset parikymppiset sitten ovat aikuisina kiinnostuneita, jos tuossa iässä päässä ei pyöri kuin pillu, auto ja pelit? Kyllä kunnianhimo ja esimerkiksi kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin on herännyt jo parikymppisenä, jos on herätäkseen. Yhdestäkään kuvailusi mukaisesta pojasta ei kehittyisi miestä, jonka minä huolisin missään iässä.

Tietysti parikymppiset ovat usein melko naiiveja ja elämänkokemuksen vähäisyyden vuoksi mielipiteissään liiankin ehdottomia. Minä en myöskään ole fyysisesti viehättynyt mistään pojanklopeista, vaan olen aina tykännyt pikemminkin vanhemmista miehistä. Joten siksi vaikea kuvitella, että voisi ajautua suhteeseen 10 vuotta nuoremman kanssa, mutta keskustelut voisi kyllä olla mielenkiintoisia.

Höpsis, ei ole iästä kiinni kiinnostuksenaiheet. Mistä tuollaiset parikymppiset sitten ovat aikuisina kiinnostuneita, jos tuossa iässä päässä ei pyöri kuin pillu, auto ja pelit? Kyllä kunnianhimo ja esimerkiksi kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin on herännyt jo parikymppisenä, jos on herätäkseen. Yhdestäkään kuvailusi mukaisesta pojasta ei kehittyisi miestä, jonka minä huolisin missään iässä.

Tietysti parikymppiset ovat usein melko naiiveja ja elämänkokemuksen vähäisyyden vuoksi mielipiteissään liiankin ehdottomia. Minä en myöskään ole fyysisesti viehättynyt mistään pojanklopeista, vaan olen aina tykännyt pikemminkin vanhemmista miehistä. Joten siksi vaikea kuvitella, että voisi ajautua suhteeseen 10 vuotta nuoremman kanssa, mutta keskustelut voisi kyllä olla mielenkiintoisia.

Mä' oon tehnyt noita hommia nuorten kanssa 16v tänä aikana olen tavannut tuhansia tuon ikäisiä miehenalkuja ja on totta että siellä on yksilöitä jotka vaikuttavat ikäistään vanhemmilta MUTTA se ei poista sitä tosiasiaa että 99% sieltä on juuri sellaisia joilla ei ole mitään hajua ulkomailmasta.
Ja ainoat kiinnostuksen kohteet ovat nuo mainitsemani.

Eiliseltä mulla on 150 ton ikäistä some kaveria, yleisin päivitys oli eilen aamulla Vittu kun on krapulaaaaaa.. Päivällä Suomi 97vee ja lisää viinaaaaaaaaaaaa...
Sekaan mahtui myös paljon peli aiheisia päivityksiä joissa kyllä suurimmalla osalla oli jatkona VIIINAAAAAAAA..

Tuolta vanhemmistä +25v tuollaisia päivityksiä ei juurikaan näkynyt.

Mä' oon tehnyt noita hommia nuorten kanssa 16v tänä aikana olen tavannut tuhansia tuon ikäisiä miehenalkuja ja on totta että siellä on yksilöitä jotka vaikuttavat ikäistään vanhemmilta MUTTA se ei poista sitä tosiasiaa että 99% sieltä on juuri sellaisia joilla ei ole mitään hajua ulkomailmasta.
Ja ainoat kiinnostuksen kohteet ovat nuo mainitsemani.

No sehän riippuu ihan millaisessa yhteydessä olet niiden parikymppisten kanssa tekemisessä. Nuorisotalolla hengaa vähän toisenlainen porukka, kuin yliopistolla. Seurustelukumppanini ovat parikymppisinä pääosin jo opiskelleet yliopistossa ja tottakai ovat olleet kiinnostuneita myös siitä opiskelemastaan alasta, kuten myös yhteiskunnallisista asioista laajemminkin.

No sehän riippuu ihan millaisessa yhteydessä olet niiden parikymppisten kanssa tekemisessä. Nuorisotalolla hengaa vähän toisenlainen porukka, kuin yliopistolla. Seurustelukumppanini ovat parikymppisinä pääosin jo opiskelleet yliopistossa ja tottakai ovat olleet kiinnostuneita myös siitä opiskelemastaan alasta, kuten myös yhteiskunnallisista asioista laajemminkin.

Laidasta laitaan kuitenkin keskimäärin 100 nuorta/v eli noin 1600 henkeen välillisesti tutustunut. Ja niinkuin sanoin aiemmin niin on poikkeuksia mutta pokeritermein kuvattuna ne odsit on kyllä aika vahvasti tässä minun tuntemassani ihmistyypissä.
Tiedän muutaman nuoren miehenalun jotka osuvat sinun kuvaukseesi ;)

Laidasta laitaan kuitenkin keskimäärin 100 nuorta/v eli noin 1600 henkeen välillisesti tutustunut. Ja niinkuin sanoin aiemmin niin on poikkeuksia mutta pokeritermein kuvattuna ne odsit on kyllä aika vahvasti tässä minun tuntemassani ihmistyypissä.
Tiedän muutaman nuoren miehenalun jotka osuvat sinun kuvaukseesi ;)

Niin mikä se sun työ vai harrastusko se oli,missä oot tavannut sadoittain vai peräti tuhansittain niitä nuoria miehiä?
Nuorisotalo?

:)

Voihan tuo olla vaikka mitä, ei se iästä riipu niinkään, ihmisestä paljon enemmän.
Olen 27, vähän aikaa sitten olin suhteessa itseäni 8 vuotta nuorempaan.

Hän on hyvin kypsä, vastuuntuntoinen, kiinnostunut ympärillä olevasta maailmasta ja itsensä kehittämisestä. Erittäin suosittu ikäistensä tyttöjen piirissä, mutta ei ollut vain itse kiinnostunut teinimeiningistä. Meitä yhdisti samanlainen huumorintaju, arvot ja kiinnostuksen kohteet.

Älkää siis teilatko kaikkia parikymppisiä suurimman osan puolesta, niitä mahtavia poikkeuksia kyllä löytyy.

Sukupuoli- vai ikärasismia? Ei kukaan ole koskaan puolella sanallakaan ihmetellyt ystävyyttäni samanhenkisen, mutta muutaman kymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Olisi kai sitten toinen juttu jos olisikin noin päin.

Kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä keskenään, jopa siinäkin tapauksessa että toinen tahtoisi jotain muutakin vastapuolesta.

Se tässä keskustelussa hiukan tökkii että ap muutamaankin otteeseen ihmettelee mitä 20-vuotias oikein voi haluta hänen vaimostaan. Kyllä minä ainakin pidän omaa puolisoani sen verran viehättävänä ja mielenkiintoisena että voisi kiinnostaa kaikkia naisia ikään katsomatta.

Yhteistyössä