Sitä vaan, ettei tuo minun vaimoni ole mikään hääppönen, ihan tavallinen vaan. Esim. Verrattuna parikymppisiin naisiin niin vois uskoo että poika olis enemmän niiden perään...
Tolla asenteella en ihmettele, jos vaimo hairahtuukin vieraisiin, aika moni nainen haluaa kokea olevansa edes hääppönen...
Ja ihan tolleen omasta kokemuksesta uskallan väittää, ettei ne parikymppiset kundit siitä 10 vuotta vanhemmasta sitä ulkonäköä ole hakemassa, jos se ei mikään susiruma suohirviö ole.
Mulla oli eron jälkeen sinkkuaikana sellanen useamman kuukauden "systeemi" 10 vuotta nuoremman kundin kanssa.
Iät aikalailla tota samaa n.30 ja 20.
Oikein kalenteripoika, omillaan pärjäävä, ihan fiksu, huumorintajuinenkin.
Mitään ns. tunnetta siinä jutussa ei ollut, mulle se oli näppärää koska ei ollut mitään riskiä siitä, että homma äityy vakavaksi, sama pelkkää hauskanpitoa-meininki lienee ollut sillä kaverilla mielessä.
Mutta kyllä me juteltiinkin paljon, ja vaikka sekin kaveri olisi saanut omankin ikäistään, paljon tuoreempaa tavaraa aivan varmasti ihan helposti, kertoi se myös syitä, miksi lähteä baarista mun mukaan:
Nimenomaan se, että niillä 10 vuotta vanhemmilla on jo elämä. Perään ei tule lässynlää-tekstareita, ei mustasukkaistelua, eikä mitään muutakaan ylimääräistä roikkumista.
Vanhemmat on rennompia ja vapautuneempia. Ne harvoin miettii siellä lakanoiden välissä, että onks mun tukka nyt hyvin vai menikö se takkuun, vaan keskittyy itse asiaan. Eivätkä välttämättä suhtaudu niin hiton vakavasti tai epäluuloisesti johonkin vähän kokeilevampaan, ovat ehkä jo kokeilleetkin.
Iän myötä usein karisee ne pahimmat pissis-, ja prinsessa-elkeet, ja vaikka olisi edelleenkin sieltä naisellisimmastakin päästä nainen, niin 3-kybäsen kanssa pärjää yleensä vähemmällä palvonnalla, ja se osaa tod. näk. sanoa suorempaan mitä se haluaa ja tarkoittaa kuin parikymppinen.
Semmonen nyt vaan joitain tyyppejä houkuttaa enemmän, kuin se, että sillä leidillä tosiaan on aina tukka hyvin, ripset ojennuksessa ja kiinteämmät istumalihakset.
Lisäksi tollasessa tilanteessa usein kohtaa se, että nuoremman miehen kiinnostus imartelee sitä ehkä vähän jalkoihin jäänyttä itsetuntoa ihan erilailla kun jonkun keski-ikäisen.
Sama sen kundin kannalta toisinpäin, joku vanhempi nainen onkin kiinnostunut, eikä pidä ihan vaan teinipojan kloppina, kyllähän se egoa buustaa.
En siis sano, että ei vois olla vaan kavereita. Voi olla. Kuka vaan voi olla kaveri kenen kanssa vaan.
Mutta en mä nyt sinuna ap lähtis tuudittautumaan siihen, että kun se mies on 10 vuotta sun vaimoa nuorempi ja vaimo on ihan tavallinen eikä "mikään hääppönen", niin ne on vaan kavereita ja/tai tulee vaan sellaisina pysymään...