Sain tietää, että pano pitää minua omituisena ja nyt kuitenkin haluaa tavata uudelleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet epärehellinen stalkkeri.
Jos mies tekisi noin siitä sanottais ett täys sika.
Olet esittänyt olevas jotain muuta kuin olet, et ole ollut rehellinen. Kuka tollasen kanssa edes haluaisi panna jos tietäisi totuuden?

En mä ole mitään stalkannut. Mies halusi keskustella kanssani.

Kuka tässä nyt oikeasti on ollut epärehellinen, eiköhän se miehen epärehellisyys ole paljon isompi kuin minun.

Miksi sahata omaa oksaansa perumalla jos kuitenkin panettaa?

Tiedän saavani seksiä muualtakin, joten sitä vain mietin, onko tämä mies sen arvoinen, että annan toista tilaisuutta. Kalu on harvinaisen iso, joten sen takia tekisi mieli vielä kokeilla uusintaa.

Katsotaan nyt, haluaako mies vielä tosissaan vai ei. Haluaisi näköjään saada musta helpon viikkopanon ja ilmeisesti pitää muita viikonloppupanoina. Minun aikatauluihin taas ei sovi nämä miehen ehdotukset. No, aika näyttää, miten käy.

Taitaa se mies olla oikein vaistonnut. Itse kun pidän itseäni outona mutta täh, mennä nyt leikkimään jotain muuta ihmistä ja onkia miestä puhumaan sitten, omasta mielestään itsestään. Ehkä ajoit keskustelua siihen suuntaankin jotta saat hypistellä kostoideoita. Se on outoa!
Ehkä se mies nyt oli kohtelias siellä netissä ja halusi mahdollisesti liehitellä tätä sun leikkipersoonaasi ja siksi höpötteli oudosta partnerista. Yleensä kun toimii toisten naisten vähättely, haukkuminen ja arvostelu miehen suusta naiselle.. jos ette ole huomanneet niin pullossa olette kasvanu xD
Seksitreffeillä kuuluu muuten käyttää kondomia eikä toisten vipinät muiden naisten kanssa kuulu pätkääkään pantavalle. Eikä naisenkaan muut partnerit. Vapaus on tällöin myös, kunhan ei kuvaile nimeltä yms, pistää omiaankin jos sillä saa uusia hoitoja innostumaan. Ok mun mielestä.

En harrasta itse enää, oli tosin joskus nuorena hyvä fuckbuddy.. vahingossa tuli aviomies myöhemmin vuosien jälkeen sitten hänestä, vaan ei lapsivahingon vuoksi. :D

Palsta ei petä. Taas on urakalla hyökätty aloittajaa vastaan. Keksitään omia teorioita ja sitten syytellään. Hauskaa varmasti jollekin.

Ei mies mitään liehitellyt, vaan kertoi viimeisimmistä panoistaan, jotka olivat olleet hyviä. Yksi kuitenkin omituinen. Tiedän syynkin tähän. Viittasin siihen jo ja se johtuu siitä yhdestä jutusta, jossa mieltymyksemme eivät kohdanneet. Sitä en kuitenkaan paljasta, ettei mene liian tunnistettavaksi.

Veikkaan, että satavarmasti täälläkin suurin osa haluaisi olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, mitä muut ihmiset hänestä puhuvat, jos vain saisivat siihen tilaisuuden. Minä jouduin tilanteeseen vahingossa. En halunnut aluksi muista syistä paljastaa henkilöllisyyttäni.

Olen sitä mieltä, että seksitreffeilläkin pitäisi olla reilu peli ja pitää toinen tietoisena siitä missä mennään. Miksi valehdella ummet ja lammet? Siinä menee maku koko hommasta. En tosiaan odota mieheltä uskollisuutta, koska kyse on satunnaisesta hauskanpidosta, mutta olisi sentään mukavaa tietää olevansa aidosti haluttu ja kivaa seuraa. Siinäpä onkin tekemistä, että tästä joukosta löytää sellaisen, joka ei olisi näin kaksinaamainen tyyppi.

Naisille kyllä seksiseuraa on tarjolla yllinkyllin, mutta menee maku, kun saa kuulla tällaista selän takana. Miksi miehet sahaavat omaa oksaansa? Typeriä ovat. Tällä tyylillä loppuu kohta pilden saanti, kun liika sinisilmäisyys karisee naisilta.

Et voi syödä kakkua ja pitää sitä eli et voi saada seksisuhteesta mitään hirveitä henkisiä tai tunnejuttuja.

Ap, mun mielestä olet toiminut ihan normaalisti ja itse tuossa tilanteessa miettisin noita samoja juttuja.

Lyttääjiltä kiinnostaisi kysyä, että

1. Jos kerran kyse on vain seksistä eikä toisen persoona tai aaltopituusasia ole olennainen, millä perusteella teidän mielestä on ok että mies saa väittää ap:ta ihmisenä omituiseksi, mutta "seksitreffailuun" ei kuulu oikeus harmistua tällaisesta? Kuuluu siis vain oikeus väittää tällaista?

2. Seksikumppanin persoonasta saa sanoa teidän mukaan vapaasti noin kuin mies on sanonut, koska seksisuhteessa vain seksiin liittyvillä asioilla on merkitystä. Vai onko? Mitä oikeastaan on seksikkyys ja milloin voi tuntea olevansa haluttu? Imho älykkyys on seksikästä ja kieroileva/pelaava ihminen, joka paljastaa itse itsensä jo ensi tapaamisen jälkeen, ei taida olla kovin fiksu.
Jos tää mies ois fiksu, se ei huutelis treffipalstoilla tuntemattomille naisille arvioita tuoreista seksikumppaneistaan, kun näiltä samoilta palstoilta näyttää etsivän seuraakin. Hahaha....

3. Tiesittekö että ihminen on psyko-fyysis-sosiaalinen kokonaisuus, joka ei pysty muuttumaan puhtaan rationaaliseksi robotiksi vaikka itse siitä hyötyisi?

Nyt on tosiaan miehellä hätä, kun tekstareita pukkaa monta päivässä. Niissä yrittää saada minua luokseen hekumoimalla, että annan suuseksiä hänelle, kun se oli niin hyvää. Siis wtf? Tuo jos mikä kuulostaa oudolta. Eikö miehen ennemmin pitäisi kertoa mitä ihanaa tulee tekemään minulle, jos mielii minut saada luokseen uudelleen. Siinäpähän haaveilee suuseksistä. En aio mennä, ellei tyyli muutu.

Nyt on tosiaan miehellä hätä, kun tekstareita pukkaa monta päivässä. Niissä yrittää saada minua luokseen hekumoimalla, että annan suuseksiä hänelle, kun se oli niin hyvää. Siis wtf? Tuo jos mikä kuulostaa oudolta. Eikö miehen ennemmin pitäisi kertoa mitä ihanaa tulee tekemään minulle, jos mielii minut saada luokseen uudelleen. Siinäpähän haaveilee suuseksistä. En aio mennä, ellei tyyli muutu.

sano sille, että nyt ei ihan sytytä tuommoiset puheet, koska mies maistui hieman erikoiselle (jos siis imuttelit ilman kumia). no ei vaan, mut jos tää on totta niin on kyllä aika pölkky mies jos oikeesti vihjailee että SINÄ voisit ottaa HÄNELTÄ suihin. nimenomaan se täytyy sanoa niin, että "ei vitsi kun tekis mieli taas nuolla sua" :) no joo, unohda koko tyyppi :D

Miten voi suomalaisilla naisilla olla näin pohjattoman huono itsetunto. Jos minua joku nainen sanoisi hyväksi panoksi mutta omituiseksi, olisin lähinnä mielissäni kuvailusta.

Ap. oletko koskaan huomannut, että puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä, rumempia, lihavampia ja omituisempia. Mutta ilmeisesti kaikkia pitää siis kuvailla älykkäinä, kauniina, hoikkana ja normaalina? Miten sen rehellisyyden kanssa olikaan? Ja mitä pahaa on omituisuudessa?

Peruin treffit tämän minua omituisena pitävän miehen kanssa ja sen sijaan menin seksitreffeille toisen miehen kanssa. Sellaisen, jonka kanssa oltiin viestitelty jo useamman kuukauden ajan.

Tapaaminen oli ihana. Seksi oli upeaa, vaikka kyseessä oli vasta eka kerta. Jatkoa on luvassa, joten taidan unohtaa sen ensimmäisen miehen kokonaan. Tai voisin tietty myös pitää molemmat matkassa mukana. Sitä samaahan miehetkin tekevät.

[QUOTE="apuva";30522118]Ja vielä raportoit seksielämäsi tänne.. Huhhuh mikä seko!!![/QUOTE]

Sinä tässä sekolta kuulostat. Näköjään minun seksielämäni kiinnostaa kuitenkin, kun pitää tulla ketjuun lukemaan ja päälle vielä haukkumaan.

Haluaako joku kuulla vielä jatkoa. Mieheltä tuli taas viesti, jossa kyseli halukkuuttani tavata häntä vielä. Emme ole siis tavanneet, vaan vastasin hänelle jotain ympäripyöreää ennen joulua.

Uteliaisuuttani menin samalle palstalle katsomaan näkyisikö miestä siellä. Olin taas eri nimimerkillä, joten mies ei tunnistanut minua. Olisi ollut valmis seksiin kanssani heti samana iltana. Selvisi myös, että hänelle on tulossa joku nainen viikonloppuna seksiseuraksi. Muitakin mielenkiintoisia kuvioita mies paljasti seksielämästään. Pyörittää useita naisia samaan aikaan ja vaikka mitä. Selvisi myös, ettei meidän mieltymykset ihan kohtaa, joten en aio tyyppiä enää tavata. Nyt vain mietin, että jätänkö kokonaan vastaamatta tähän viimeiseen tekstariin.

Haluaako joku kuulla vielä jatkoa. Mieheltä tuli taas viesti, jossa kyseli halukkuuttani tavata häntä vielä. Emme ole siis tavanneet, vaan vastasin hänelle jotain ympäripyöreää ennen joulua.

Uteliaisuuttani menin samalle palstalle katsomaan näkyisikö miestä siellä. Olin taas eri nimimerkillä, joten mies ei tunnistanut minua. Olisi ollut valmis seksiin kanssani heti samana iltana. Selvisi myös, että hänelle on tulossa joku nainen viikonloppuna seksiseuraksi. Muitakin mielenkiintoisia kuvioita mies paljasti seksielämästään. Pyörittää useita naisia samaan aikaan ja vaikka mitä. Selvisi myös, ettei meidän mieltymykset ihan kohtaa, joten en aio tyyppiä enää tavata. Nyt vain mietin, että jätänkö kokonaan vastaamatta tähän viimeiseen tekstariin.

Jätä vastaamatta ja lopeta miehen stalkkaaminen eri nimimerkkien takana. Siirry jo eteenpäin elämässä.

Yhteistyössä