Sain tietää, että pano pitää minua omituisena ja nyt kuitenkin haluaa tavata uudelleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Maarikka";30590655]Jätä vastaamatta ja lopeta miehen stalkkaaminen eri nimimerkkien takana. Siirry jo eteenpäin elämässä.[/QUOTE]

Näin teekin, mutta oli ihan pakko vielä kerran käydä uteliaisuuttani tsekkaamassa tilanne, kun mies muistutteli itsestään. Mielestäni on ihan mielenkiintoista vähän kaivella tällaisen paatuneen pelimiehen sielunelämää. Ihmisten analysoiminen on hauskaa hupia.

Olen löytänyt aivan loistavan uuden rakastajan eli ei ole tarvetta roikkua surkeissa panoissa.

Näin teekin, mutta oli ihan pakko vielä kerran käydä uteliaisuuttani tsekkaamassa tilanne, kun mies muistutteli itsestään. Mielestäni on ihan mielenkiintoista vähän kaivella tällaisen paatuneen pelimiehen sielunelämää. Ihmisten analysoiminen on hauskaa hupia.

Olen löytänyt aivan loistavan uuden rakastajan eli ei ole tarvetta roikkua surkeissa panoissa.

Mistähän niitä loistavia uusia rakastajia aina löytyy sopivasti tarvittaessa? Ikeassa joku hyllypaikka josta voi käydä vaan poimimassa?

Palstalla tästä jauhaminen ei kyllä anna vaikutelmaa, ettei sinua potuttaisi miehen ympäriinsä paneskelu.

Mistähän niitä loistavia uusia rakastajia aina löytyy sopivasti tarvittaessa? Ikeassa joku hyllypaikka josta voi käydä vaan poimimassa?

Netin kautta on helppo löytää nykypäivänä seksiseuraa, jos et sitä satu vielä tietämään. Ei kai sinulle ole yllätys, että seksisivustoilla riittää naisille tarjontaa ja yleensä samoista asioista kiinnostuneilla on myös paljon kokemusta siitä, joten ovat usein loistavia, jos vain mieltymykset sattuvat sopimaan yhteen.

Minä olen sen verran saanut kokemusta seksin saralla, että tiedän aivan varmasti mikä on loistavaa seksiä ja mikä ei. Kyse ei ole käsityksistä, vaan omista tuntemuksista.

Hyvä sinulle jos löytyi. Ei minulle ainakaan ovista ja ikkunoista putoile täydellisiä nuubialaisia seksiorjia, vaikka uskon, että voisin aina jonkun opiskelevan alkemistin käydä pokkaamassa halutessani.

Mä taas koen, että seksi ei voi olla LOISTAVAA, jos mukana ei ole rakkautta. Se tekee seksistä loistavan. Pelkkä seksi on vain pelkkää seksiä. Mikäs se loistavampaa kuin se, että rakastamasi ihminen koskee sinuun ja pitää sinua hyvänä.

Ja seksistä on kokemusta mullakin ja PALJON, lukuisia seksikumppaneita ja KOLMEn kanssa olen seurustellut, aivan ehdottomasti nämä ovat kärkikolmikko seksin saralla, enkä ole heidän kanssaan seksin takia seurustellut.

Yhteistyössä