En tiedä vastaako tämä ihan sun kysymykseen
pisamapeikko mutta mä olen välillä käyttänyt teroluttia myös clomien kanssa, eikä ole koskaan sanottu ettei saisi.
Mä aloitan terot aina kp 16, koska siihen mennessä ns. normikierrossa nainen olisi ovuloinut.
Näin mennään useempi kuukausi vaikka ovulaatio ei mulla ole siihen mennessä tapahtunut, mutta tällä on saatu kierto tasaantumaan 28pv ja ovulaatiokin mitä todennäköisemmin alkaa tulemaan myös ennen sitä kp 16, kun kierto on tasaantunut sopivan pituiseksi.
Eli nyt ovulaatio mulla tässä kierrossa vihdoin oli kp 14, viime kierrossa en ehtinyt ovuloinut ennen kp 16 ja aloitin terolutit, joten ainakin mun kohdalla ovulaatio vaatii sen muutaman kuukauden tasaisin kierron.
Saikohan tästä mitään selvää

Toki en siis tiedä mitään tuosta tiputteluvuodosta itselläni kun ei ole sitä ongelmaa..
Ja näin olen myös ymmärtänyt, että terolut saattaa estää ovulaation mikäli se ei ole alkanut siihen mennessä, kun terot aloittaa..
Niin ja mullakin on käytössä tähän kiertoon missä ovis tapahtui niin lugesteron loppu kiertoon, eli kuitenkin ovulaation tapahtuessa lääkäri suosittelee käytettävän lugeja.
En ole tullut tarkemmin kysyneeksi miksi?
Täällä on ollut mielenkiintoinen päivä, ovis oli siis eilen ja munasolu irtosi oikealta.
Tänään on ollut "vatsa" munasarjojen (?) kohdilta todella kipeä/arka ja milloin nippailee mistäkin, välillä vihloo oikein kivuliaasti niin että tuntuu ihan alapäässä asti!
Ja kivut on ollu ihan molemmin puolisia.
Enkä nyt ihan osaa sanoa miltä kohtaa tarkalleen kivut on, mutta kamalasti kaikenlaisia tuntemuksia.
Paineen tunne hävisi eilen muutama tunti irtoamisen jälkeen.
Makuuhuoneessa on ollut pari edellistä iltaa kiireistä <3

Toivotaan parasta