testi nega. onko toivo menny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijaanko itseäni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijaanko itseäni

Vieras
Mulla nyt menossa dpo17 ja digi r-testi nega. Onko toivo mennyt? Yritän huijata itseäni laskemalla,et jos ovis ois ollut vasta n.3vrk ovisplussan jälkeen tai munasolu ois hedelmöittynyt vasta 5vrk yhdynnästä tms...oonko ihan seko. Dpo9 mulla oli kunnon kouristus kohdussa. Oisko ollu kiinnittyminen. Onko kellään käynnyt niin ettei raskaustesti oo näyttänyt plussaa vasta kun myöhemmin vaikka ovulaation ajankohta on tiedossa? Monta vuotta on ollut tarkka kierto ja luteelivaihe 11-15.

Olipa vaikeaselkoista.

Sun täytyy järjestää alkiolle mahdollisimman luonnollinen olotila. Kyllä se sit kiinnittyy, kun löytyy sopiva paikka ja varmaan se aikakin:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1244824/Fears-grow-study-shows-genetically-modified-crops-cause-liver-kidney-damage.html

Ehkä liian kaukaa haettua jonkun mielestä, mutta haluaisin kuulla sun kommentin artikkelista;-)

En osaa linkkiä avata kännykällä. Mutta koitan selventää. Onko dpo päivillä merkitystä jos lasketaan vaikka että munasolu ois kiinnittyny 9päivää ovulaation jälkeen?eli nyt olisi siitä kiinnittymisestä kulunut 8 päivää. Pitäisikö näkyä testissä jo? Onko kenelläkään tullut myöhäistä plussaa eikä laskettuaika ole muuttunut

Jos sä oot sen ovulaationtikuttanu niin pitäishän tuo olla jo plussa. Mulla kerran tuli plussa vasta kun kk oli viikon myöhässä mutta meni siitäviikon pästää keskeen eli ilmeisestti oli tuulimuna tms ja sen vuoksi myös hcg-määrät alussa tosi pieniä.

Voi kumpa osaisit olla stressaamatta niin alkiolla olisi paremmat mahdollisuudet kiinnittyä :/ stressihormonit ehkäisee raskauden alkua tosi tehokkaasti joten jos käytät päiväsi tämmöiseen vatvomiseen niin ei hyvin mee. Aloita joku uusi harrastus vaikka tai käsityö. Tai rupea suunnittelemaan kesälomareissua. Ihan mitä tahansa muuta ajateltavaa kuin tätä.

Jos sä oot sen ovulaationtikuttanu niin pitäishän tuo olla jo plussa. Mulla kerran tuli plussa vasta kun kk oli viikon myöhässä mutta meni siitäviikon pästää keskeen eli ilmeisestti oli tuulimuna tms ja sen vuoksi myös hcg-määrät alussa tosi pieniä.

Voi kumpa osaisit olla stressaamatta niin alkiolla olisi paremmat mahdollisuudet kiinnittyä :/ stressihormonit ehkäisee raskauden alkua tosi tehokkaasti joten jos käytät päiväsi tämmöiseen vatvomiseen niin ei hyvin mee. Aloita joku uusi harrastus vaikka tai käsityö. Tai rupea suunnittelemaan kesälomareissua. Ihan mitä tahansa muuta ajateltavaa kuin tätä.

No eihän se lievä stressi mitään ehkäise. Ei meillä syntyisi lapsia kuin muutama vuodessa, mikäli stressi toimisi niin hyvänä ehkäisykeinona kuin palstoilla väitetään.

Mulla kerran tuli plussa vasta kun kk oli viikon myöhässä mutta meni siitäviikon pästää keskeen.

Voi kumpa osaisit olla stressaamatta niin alkiolla olisi paremmat mahdollisuudet kiinnittyä :/ stressihormonit ehkäisee raskauden alkua tosi tehokkaasti joten jos käytät päiväsi tämmöiseen vatvomiseen niin ei hyvin mee.

Ylearkistosta katso se ohjelma Fosfat i maten. Siinä kerrottiin, kuinka ne just nostavat niitä stressihormoniarvoja, joista puhutaan eri "tasoina". Ne kun pudotat ekana nollaan, siis juomista ja ruoasta ja varsinkin sulatejuustot pois jne. Kyllä se sieltä selviää, Spotlight oli ohjelman nimi vuosi sitten. Oikein hyvin on tehty:-)

Musta tuntuu et se ajoitus kannattaisi saada lunnon rytmejä mukailemaan - kuten se alunalkaenkin on ollut kautta aikojen. Mut ne kouristukset voivat olla myös ruoasta tai juomasta:
Erityisesti niille vanhemmille, joiden lapsilla on mahakipuja.

aapee, aivan sama mielessä itelläni. Dpo 17 nyt ja juuri tein negatiivisen testin, mulla tosin menkat pitäis alkaa vasta huomenna, oli ovis vaan jo kp 10

Tein aloituksenki aiheesta mutta eipä kukaan ole vastannut

[QUOTE="paula";30623352]Olipa vaikeaselkoista.

Sun täytyy järjestää alkiolle mahdollisimman luonnollinen olotila. Kyllä se sit kiinnittyy, kun löytyy sopiva paikka ja varmaan se aikakin:
Fears grow as study shows genetically modified crops 'can cause liver and kidney damage' | Daily Mail Online

Ehkä liian kaukaa haettua jonkun mielestä, mutta haluaisin kuulla sun kommentin artikkelista;-)[/QUOTE]

Sori, aukeaako nyt?

http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/lapsettomuus.htm

Tuossa on aika vanha juttu, mut se olis myös sun miehelle;-)

Mikä on dpo? Miksi te tikuttelette ovista? Mistä ihmeestä te tiedätte että "tuntui kunnon kouristus kohdussa" tai että "munasarjaa vihlaisi" tms.? Joo, tuntuu kouristus tai vihlaisu mutta mistä sen tietää et se oli just munasarjas?

Anteeksi jos kysymykset tuntuu loukkaavilta, mutta oon vaan oikeesti jo pitempään näitä hämmästelly.

Mikä on dpo? Miksi te tikuttelette ovista? Mistä ihmeestä te tiedätte että "tuntui kunnon kouristus kohdussa" tai että "munasarjaa vihlaisi" tms.? Joo, tuntuu kouristus tai vihlaisu mutta mistä sen tietää et se oli just munasarjas?

Anteeksi jos kysymykset tuntuu loukkaavilta, mutta oon vaan oikeesti jo pitempään näitä hämmästelly.

Mä tunnen ovulaation ainakin ihan selkeänä kipuna, voi olla jo pari päivää ennen ovista. Ei se ole mikään yksittäinen vihlaisu ja sen kyllä tuntee että on munasarjassa, sellaista samanlaista kipua ei ole muutoin

Oikeesto? Toi kuulostaa ihan neuroottiselta ja joltain hedelmöitysklinikan vastaanotolta! Seksiä kuule vaan vaikka jokatoinen päivä ni ei tarvi bongailla oviksia tikuilla.

Oikeesto? Toi kuulostaa ihan neuroottiselta ja joltain hedelmöitysklinikan vastaanotolta! Seksiä kuule vaan vaikka jokatoinen päivä ni ei tarvi bongailla oviksia tikuilla.

Mietin ihan samaa. Jotenki tuntuu että tolleen elämä pyöris vaan ja ainoastaan sen kyyläämisen ja arvailun ympärillä että joko? joko? joko? mites ny ku tällee? joko?
Ei sillä etteikö saisi vaikken ymmärräkään. Enkä tosiaan itse ole saanu lasta helpolla.

Yhteistyössä