Vietkö lapsen hoitoon, vaikka olet kotona ja hoidossa ei hlökunta paikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapani

Vieras
Minä en veisi lastani hoitopaikkaan, jossa ei ole sijaista sairastuneen tilalla. Jos ja kun tilanteesta kerrottaisiin, sanoisin, että pidän lapseni kotona. Olisi täyttä hulluutta laittaa lapsi sellaiseen mylläkkään turhan takia. Kääntyisin oveltakin kotiin lapsen kanssa, jos en tietäisi tilanteesta etukäteen. Hoitajat voisivat laittaa aina minulle ilmoituksen, että tilanne on paha, niin en edes lähtisi matkaan.

Ottakaahan esimerkkiä.

[QUOTE="Juupajuu";30632412]Jos olisin kotona, en veisi lasta alunperinkään hoitoon oli siellä ketä vain töissä...[/QUOTE]

Hyvä :) En minäkään veisi. Puhun lasten puolesta, joilla ei ole paljon valinnan varaa, ovatko vajaamiehitetyissä ryhmissä vai eivät.

Meidän kunnassa ei oteta sijaisia vaikka tarvis. Sitten sanotaan ettei sijaisia löydy syyksi. Mikä taas ei pidä paikkansa. Meillä tiedossa vaikka kuinka monta henkilöä jolla tehtävään asianmukainen koulutus. Mutta ku ylemmältä taholta tulee käsky että ei saa ottaa sijaista. Kunnan talous huonona. Todella ikäviä sellaiset päivät kun on liian vähän henkilökunta, toisinaan jopa vaarallista.

[QUOTE="jaa";30633744]Kyllä ja veisin koirani myös. Mieskin menee joskus aamupalalle sinne jos haluan nukkua pidempään.[/QUOTE]

Jep. Minä laitan välillä myös isovanhemmat sinne aamupäivähoitoon, niin ei tarvitse edes ruokaa laittaa ja jaksavat sitten hoitaa paremmin lapsia illan kotona.

Yhteistyössä