V
vierasss
Vieras
Tein kaksi feikki accoa faceen ja pääsin kaveriksi exäni nyksälle. Heillä menee todella huonosti ja exä aina avautuu niistä asioista. Halusin ihan ensiksi nähdä uteliaisuuttani mitä kaikkea se nainen laittoi faceen mutta sitten halusin saada jonkinlaista varmuutta että exä ei valehtele jutuissaan. Ei valehdellut.
Olen edelleen sen nyksän kaveri.
Toinen juttu.
Tein myös toisen feikki acon faceen ja hakeuduin kahden muun naisen kaveriksi sillä acolla (esitin siitä olevani mies) joihin exäni on tutustunut ja aloin keskustelemaan toisen naisen kanssa ja olen esittänyt ihastumista tähän kyseiseen naiseen ja nyt myös ''nuorempi veljeni'' on häneen ihastunut ja kyseinen nainen keskustelee facechatissa hänen kanssaan.
Olen edelleen exästä mustasukkainen ja vaikka hän väittää ettei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta, menin heidän väliin kaiken varalta.
Että sellaista, mitenkäs teidän muiden joulu meni?
Olen edelleen sen nyksän kaveri.
Toinen juttu.
Tein myös toisen feikki acon faceen ja hakeuduin kahden muun naisen kaveriksi sillä acolla (esitin siitä olevani mies) joihin exäni on tutustunut ja aloin keskustelemaan toisen naisen kanssa ja olen esittänyt ihastumista tähän kyseiseen naiseen ja nyt myös ''nuorempi veljeni'' on häneen ihastunut ja kyseinen nainen keskustelee facechatissa hänen kanssaan.
Olen edelleen exästä mustasukkainen ja vaikka hän väittää ettei ole kiinnostunut kyseisestä naisesta, menin heidän väliin kaiken varalta.
Että sellaista, mitenkäs teidän muiden joulu meni?