Tee adressi, persut voi auttaa.
ei ole tarvetta varsinkaan persujen apuun, niinkun tiedät. mutta kuka sinua auttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tee adressi, persut voi auttaa.
Ainoa toistaiseksi missään näkemäni perustelu pakkoruotsin poistolle on pakkoruotsi pois koska pakko ja ruotsi.
En o nähny vastausta siihen, että mitä ja millä kustannuksilla tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä syy;30699540:Sulle on kerrottu noin miljoona kertaa mitä ja millä kustannuksilla tilalle, mutta sä jankkaat tuota samaa virttä kun et muuta kykene.
Ei ole. Mulle ei ole kukaan kertonut sitäkään, että miten sen jo nyt vapaaehtoisen englannin tilalle ei löydy niit vaihtoehtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä syy;30699576:Annetaan sua fiksumpien sitten aikanaan päättää tämä sinua suuresti askarruttava ongelma, koska sinä et sitä näköjään itse pysty ratkaisemaan.
Kerro vielä mitä menetät pakkoruotsin poistumisen myötä?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30699383:en tunnista kuvan ihmistä, mutta ilmeisesti olet jotenkin tuota paremi ?
Pakkoruotsi on kateuskieli: Ilman pakkoruotsia suomalaiset osaisivat puhua suomea, enkkua ja saksa/ranska/espanja ja suomenruotsalaisilla olisi kielitaitona ruotsi, suomi ja enkku.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kumpi hyödyllisempää;30699597:Kumpi hyödyllisempää: Opiskella kieltä jota osaa muutama miljoona, vai opiskella kieltä jota osaa puhua satoja miljoonia ihmisiä äidinkielenään plus muut siihen päälle?
Mun mielestä se joka jotain esittää vois kertoa jonkinmoiset perusteet sille esitykselle ja arvauksen kustannuksista ja vaikutuksista.
Et tunne edustajaasi Mika Niikkoa, jonka kapeilla harteilla lepää vastuu sinun hyvinvoinnistasi?
Alkuperäinen kirjoittaja kumpi hyödyllisempää;30699597:Kumpi hyödyllisempää: Opiskella kieltä jota osaa muutama miljoona, vai opiskella kieltä jota osaa puhua satoja miljoonia ihmisiä äidinkielenään plus muut siihen päälle?
Joillekin tuo sarkasmi niikon osalta ei tainnut aueta.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä syy;30699606:Peruste: suomalaisten monipuolisempi kielitaito kansana.
Kustannukset pakkoruotsi momentilta.
Vaikutus: suomalaisten monipuolisempi kielitaito kansana
"Unohdit" kertoa mitä menetät sitten kun pakkoruotsi poistuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30699611:minulla ei ole edustajaa, en ole harrastanut äänestämistä.
tuo vaan on outoa kun oikeasti vammainen ihminen on jees kun on niin punk. toinen ei ole ilmeisesti oikeasti vammainen mutta on joku alempaa lajia näköjään puoluekannan perusteella. olisko pienen miettimisen paikka.
ei ole lisättävää tähän aiheeseen enää.
Persut käyttävät mm. seuraavia sanontoja kanssaeläjistään kuten viherpunikki, vassari, suvakki, kätinen, stubido ja niin edelleen. Tämä vastannee tuohon miettimisen paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30699680:näytä missä olen noita sanoja käyttänyt ?
Jäit jo kiinni niinsanotusti housut kintuissa.
Turha siinä on enää selitellä sanomisiaan sarkasmilla.
Ey varmaankaan ole itse käyttänyt, mutta olet kyllä aika selkeästi fanituksesi heidän suuntaansa näyttänyt.
Vielä hyödyllisempää on opiskella niitä molempia![]()
Miksi suomenruotsalaisilla olisi kielitaitona suomi, jos vain äidinkieli eli heidän tapauksessaan ruotsi olisi jatkossa pakollinen?