S
Spencer Hastings
Vieras
Huomenna jatkuu ylioppilaskirjoitukset. Joka toinen päivä olen hyvillä mielin, että enköhän handlaa tämän, ja joka toinen päivä olenkin maailmanluokan tyhmin idioottiluuseri, joka ei pärjää edes kahdeksan vuoden opiskelun jälkeen teineille räätälöidyssä kokeessa.
Heti herätessäni iski taas sellanen MÄ EN OSAAAAAAAAAAAA, ja mies ei jaksa enää kuunnella tätä vinkumista
En odota laudatureja, eikä niitä ole tulossakaan. Eikä mulla ole tarkkoja jatkokoulutussuunnitelmia, mutta kyllä niillä arvosanoilla on silti jotakin väliä. Ja tiedän lähipiiristäkin, että huonoillakin arvosanoilla on jatko-opiskeltu ja menestytty ja kaikkea.
En mä tiedä edes mitä mä pyydän tässä
Kertokaa vaikka omia kirjoituskokemuksianne, vaikka niistä olisikin aikaa ja kokeitakin on ihan lähivuosina uudistettu. Mitä odotitte itseltänne ja miten sitten meni? Oletteko opiskelleet sen jälkeen, ja merkitsikö ylioppilastodistuksen arvosanat haussa ja opiskelussa?
Yritän pitää itseni poissa viinitonkan luota. Ehkä heitän sen ikkunasta.
Heti herätessäni iski taas sellanen MÄ EN OSAAAAAAAAAAAA, ja mies ei jaksa enää kuunnella tätä vinkumista
En odota laudatureja, eikä niitä ole tulossakaan. Eikä mulla ole tarkkoja jatkokoulutussuunnitelmia, mutta kyllä niillä arvosanoilla on silti jotakin väliä. Ja tiedän lähipiiristäkin, että huonoillakin arvosanoilla on jatko-opiskeltu ja menestytty ja kaikkea.
En mä tiedä edes mitä mä pyydän tässä
Yritän pitää itseni poissa viinitonkan luota. Ehkä heitän sen ikkunasta.