Mistä voi tienata vähän rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan hemuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan hemuli

Vieras
Ei nyt mitään älyttömiä summia mutta jotain kuitenkin. Teen tällä hetkellä sijaisuuksia kun ei vaan kerta kaikkiian muuta saa. Palkka on tietty pieni ja työttömyyskorvauskaan mikään huippu iso oo.

Mitään likaisia pikkuhousuja en rupea myymään sillä olen sitä hiljattain kokeillut ja suurinosa ostajista on aivan uskomattoman ärsyttäviä ihmisiä ja suurinosa yrittää kaikin keinoin keinotella ja huijata. Varmaan moni huijaa niitä ostajiakin mutta nykyään tuntuu olevan yleistä että myyjääkin huijataan.

Mulla ei oo mitään myytävää kirppikselle, huutikseen tai torille. Tai se mitä mulla on ei mee kaupaksi koska se on sellaista pientä olematonta tavaraa/vaatetta. Tavallinen kirppis taas ei kannata kun tavaraa on liian vähän ei kattais edes pöytämaksua.

Tuo mll olis kyllä muuten ihan hyvä idea kun mun koulutuskin liittyy lapsiin. Harmi vaan ku täs tuppukyläs ei oo tuota mll palvelua tarjolla.

No, mihin siinä sitä järjestöä tarvitaan? Senkus laitat vaikka kaupan seinälle ilmon, että tarjoat lastenhoitoapua. Samoin esim. moni vanhus kaipaa apua esim. kauppa-asiointiin, puiden kantoon / pilkkomisen (jos on tulisijoja), ikkunoiden pesuun, siivoamiseen, pihatöihin jne. jne.

Ja onhan esim. noita kotimyyntijuttuja ym. pilvin pimein, jolla voi tienata ylimääräistä ja ne voi sovittaa perheen monjen ja tilanteen mukaan.

Mutta summa sumarum, näitä ketjuja on myös varmaan tuhat jo tehty, eli hakutominto käyttöön ja katsomaan edellisiä samanlaisia ketjuja.

Yhteistyössä