Testaa, oletko psykopaatti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbojurpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Turbojurpo

Aktiivinen jäsen
09.10.2008
16 765
16
38
Jos osaat itse järkeilemällä vastata seuraavaan kysymykseen, niin sisälläsi saattaa asua pieni psykopaatti.

Olipa kerran tyttö. Äitinsä hautajaisissa hän tapasi pojan, jota ei tuntenut. Tytön mielestä poika oli uskomaton, kerta kaikkiaan hänen unelmiensa mies. Hän rakastui poikaan siinä paikassa, muttei koskaan tullut pyytäneeksi hänen puhelinnumeroaan. Muutamaa päivää myöhemmin tyttö tappoi oman sisarensa. Mikä oli tytön motiivi murhata siskonsa?

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
jos se poika oli äidin hautajaisissa niin tulisi myös siskon hautajaisiin = näkisi pojan uudestaan?

Onnittelut, kk! Sinulla on selviä taipumuksia ajatella psykopaatin tavoin. Ihan luotettavaan diagnoosiin asti tämä testi ei kuitenkaan riitä.

Jos osaat itse järkeilemällä vastata seuraavaan kysymykseen, niin sisälläsi saattaa asua pieni psykopaatti.

Olipa kerran tyttö. Äitinsä hautajaisissa hän tapasi pojan, jota ei tuntenut. Tytön mielestä poika oli uskomaton, kerta kaikkiaan hänen unelmiensa mies. Hän rakastui poikaan siinä paikassa, muttei koskaan tullut pyytäneeksi hänen puhelinnumeroaan. Muutamaa päivää myöhemmin tyttö tappoi oman sisarensa. Mikä oli tytön motiivi murhata siskonsa?
emmä tiiä mut oli tylsä ja kliseinen stoori ;) kylästyttävä. hmm mut arvuutus ehkä se oli kiukkupäissään numerosta jota ei muistanut?

Ootko poppy sama joka täällä ennen pyöri? mitä kuuluu
Oon minä sama :D
Kaikenlaista sattunut ja tapahtunut... Mulla oli muutama vuosi sitten aikamoinen burn out, hometalojen, sairastumisien ja muiden ongelmien lomassa. Elämässä mut vietiin aika pohjalle, tein kaikkea että parantuisin, mutta ainut mikä on oikeasti nostanut ja kantanut on ollut tämä minun usko. Ei siinä auttanut kuin nöyrtyä, kun ei lääkkeet tai terapiat auttanut... Ettei taida olla muita todellisia auttajia kuin tuolla taivaassa... ja sitten siitä lähtien on ihan kuin sellanen suuri sotku lähtenyt purkaantumaan ja oon nyt töihinkin palaamassa... Hitaasti mutta varmasti :) asutaan homeettomassa asunnossa jne...
Tässä siis rehellinen vastaus, mitä sitä muuttelemaan :D

Kiva kuulla Poppysta. Mä olen tällainen vakkari harmaavierailija. Aikanaan monesti turistiin samoissa ketjuissa. Olen myös uskossa. Ei me silti läheskään kaikesta oltu samoilla linjoilla mutta sellainen symppistyyppi olet, hyvää jatkoa!

Ev.lut. En mä muista mitään yksittäistä asiaa eikä välttämättä edes uskon kysymyksissä, ehkä ollaan vähän erilaisia ihmisiä mutta sehän ei mitään haittaa :) Hauska kun näkyilee vanhoja nikkejä. Jäätkö olemaan :D

Yhteistyössä