Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ihan vähävaraisten asunnoista voi puhua. Heillä on ollut oikeus saada asunto ja oikeus asua siellä. Järkevä mies eikä ole ottanut hullua lainaa sen takia, että saisi omistusasunnon. Muukin tärkeää kuin materia.
Alkuperäinen kirjoittaja minä79;30754916:Millä perusteella hänellä on ollut oikeus saada
osaomistusasunto?
"ARAn ohjeistuksen mukaan muun muassa "sosiaaliseen tarkoituksenmukaisuuteen", jota arvioidaan hakijan asunnontarpeen, varallisuuden ja tulojen perusteella.
Käytännössä asukasvalinnassa, jota kunta valvoo, tulisi asettaa etusijalle pienituloisimmat ja vähävaraisimmat hakijat. Asunnontarvetta arvioitaessa otetaan erityisesti huomioon hakijaruokakunnan asunto-olot sekä niiden parantamistarpeen kiireellisyys."
Millä perusteella yli 10 000e/kk tienaava (+vaimon tulot varmaan joku 5000e/kk + lapsilisät yms) jo asunnon omaava Arhinmäki vaimoineen on pienituloinen ja vähävarainen? Törsääkö ministeri kaikki rahansa, kun ei ole varallisuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä;30755137:Aina nämä samat uunot ilmaantuvat puolustelemaan poliitikkojen rikkeitä.
Ovat asuneet taloyhtiössä jo vuosikaudet eli ennen kuin Arhinmäkin on ollut kansanedustaja ja eikös vaimokin ollut tuollon opiskelija. Asuntoihin muuttaessa on tulorajat, mutta ei sieltä ketään häädetä, vaikka tulisi miljonääriksi.
Vastasihan Gandhikin kysymykseen, että miksi hän kulkee junissa aina kolmannessa luokassa: "Niissä ei ole neljättä luokkaa." Paavo kulkee köyhälistön seassa kuin Jeesus aikoinaan, mistä pisteet hänelle.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä pave;30755246:Voi voi sentään, asuuko Paavo tavisten seassa, ihan hirveää, soittakaa poliisit.
Huolehdi sinä ap vain siitä tom paskalenistasi.
Alkuperäinen kirjoittaja minä79;30755308:Tavisten kanssa voi asua, mutta OMALLA rahalla, ei yhteiskunnan tuella. Etkö näe pointtia?
Alkuperäinen kirjoittaja minä79;30755305:Jos haluaa elää tavallisten ihmisten kanssa, niin sen voi tehdä, mutta ilman yhteiskunnan tukirahoja, jotka eivät kuulu henkilölle, joka tienaa > 10 000e/kk.
Nämä rahat tulee käyttää jonkun oikeasti pienituloisen asumiseen ja lakia tulee aina noudattaa. ARA on tehnyt virheen valitessaan ministerin ja suurituloisen tuohon asuntoon.
Paavo voi vaikka vuokrata kaksion Sörnäisistä, jos haluaa asua tavallisen kansan keskellä.
Kuukaudessa jopa 13.000 euroa tienaava Paavo tulkitsee itsensä vähävaraiseksi ja matalapalkkaiseksi pätkätyöläiseksi.![]()
aNNA KUN ARVAAN, SÄ OLET PERSULI.
Tuo lukutaito ei teillä ole vielä päässyt kehittymään.
Minä taas tulkitsen sinut luiskaotsaksi.
"ARA-asuja saa vaurastua
ARAn vuokra-asunnoista poistettiin tulorajat keväällä 2008. Muutoksen tavoitteena oli saada hakijoiksi myös keskituloisia. "
Minä taas tulkitsen sinut luiskaotsaksi.
"ARA-asuja saa vaurastua
ARAn vuokra-asunnoista poistettiin tulorajat keväällä 2008. Muutoksen tavoitteena oli saada hakijoiksi myös keskituloisia. "