Siis näkeekö fb-kirpparien ylläpitäjät jostain, ketä minä olen laittanut estolistalle? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
yhdessä ryhmässä tuli ilmoitus, että ryhmästä tullaan poistamaan ne käyttäjät, jotka ovat estäneet jonkun toisen ryhmässä olijan koska sitten ei näy kaikki kuvat kaikille?. Ymmärrän että ylläpitoa ei saa estää, mutta siis toisen ryhmäläisen... Itse olen estänyt yhden ihmisen, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä ja hän on ollut tuossa samassa ryhmässä ainakin joskus. Näkeekö ylläpito siis jostain että olen hänet estänyt ja miten ylläpidolla edes voisi olla sellaista oikeutta?

Voiko aikuinen ihminen olla niin ahdistunut, että ahdistuu siitä, jos jossain fb-ryhmässä on henkilö, jonka hän on estänyt:D Tämä kuullostaa ihan pikkutyttöjen "ootsä mun kaa, ei olla ton kaa ainakaan" kriisiltä!

Ei ne nää, mutta jos estetty hoksaa olevansa estetty niin voi ilmoittaa ylläpidolle henkilön.
Estäminen vaikeuttaa kaupankäyntiä, koska estetty ei nää sitä kansiota johon estänyt on lisännyt kuvia tai kommentoinut.

Voiko aikuinen ihminen olla niin ahdistunut, että ahdistuu siitä, jos jossain fb-ryhmässä on henkilö, jonka hän on estänyt:D Tämä kuullostaa ihan pikkutyttöjen "ootsä mun kaa, ei olla ton kaa ainakaan" kriisiltä!

? Ei minua ahdista, vituttaa vaan jos lennän tuon vuoksi pihalle koska olen jonkun sellaisen estänyt facebookissa jonka kanssa on ollut ongelmia tosielämässä.

Sitähän minäkin ettei sen pitäs muille edes kuulua jos olen jonkun estänyt, joten miten yp tuollaista muka valvoo..

Ei ne nää, mutta jos estetty hoksaa olevansa estetty niin voi ilmoittaa ylläpidolle henkilön.
Estäminen vaikeuttaa kaupankäyntiä, koska estetty ei nää sitä kansiota johon estänyt on lisännyt kuvia tai kommentoinut.

Okei. Outoa, luulin että emme näe toistemme kuvia tai kommentteja, jolloin periaatteessa voisi toki tulla päällekkäisiä tarjouksia. Mutta epätodennäköstä.

? Ei minua ahdista, vituttaa vaan jos lennän tuon vuoksi pihalle koska olen jonkun sellaisen estänyt facebookissa jonka kanssa on ollut ongelmia tosielämässä.

Sitähän minäkin ettei sen pitäs muille edes kuulua jos olen jonkun estänyt, joten miten yp tuollaista muka valvoo..

Kyllähän se kuuluu, jos se sun estämä ihminen ei voi tehdä kauppaa normaalisti sen takia, että sä oot sen estänyt. Jos ei itse suostu estoa purkamaan niin meidän ryhmästä lentää pihalle.
Voihan sitä luoda sit vaikka erillisen profiilin kaupankäyntiin, jos ei halua estoa purkaa. Muitten ei kuitenkaan tarvii kärsiä siksi että sä haluat sen estää.

Kyllähän se kuuluu, jos se sun estämä ihminen ei voi tehdä kauppaa normaalisti sen takia, että sä oot sen estänyt. Jos ei itse suostu estoa purkamaan niin meidän ryhmästä lentää pihalle.
Voihan sitä luoda sit vaikka erillisen profiilin kaupankäyntiin, jos ei halua estoa purkaa. Muitten ei kuitenkaan tarvii kärsiä siksi että sä haluat sen estää.

Niinkuin jo tuossa totesin, fb säännöistä ymmärsin että me emme näe toistemme viestejä ja kuvia, mutta en tiennyt että toinen ei näe sitten mitään kansioitakaan mihin olen kommentoinut. Ymmärtäähän sen sitten.

Niinkuin jo tuossa totesin, fb säännöistä ymmärsin että me emme näe toistemme viestejä ja kuvia, mutta en tiennyt että toinen ei näe sitten mitään kansioitakaan mihin olen kommentoinut. Ymmärtäähän sen sitten.

Mä en nää estettyjen kommentointeja eikä ne mun, mutta silti voidaan samoihin juttuihin laittaa omat kommentimme. En kyllä nää mitään syytä miksi kirppiksillä olisi asia jotenkin toisin. Samalla tavalla se fb niissäkin toimii.

Siis jos hlö A estää hlö B niin facebookissa A eikä B nää toistensa profiileja, kommentteja, kuvia eikä mitään mitä toinen on laittanut facebookkiin. Eikä tietenkää. Pysty viestiä laittamaan. Jos kirppiksellä A ja B ovat niin he eivät näe kansioita joissa toisen lataama kuva on eikä muiden kuvista toisensa kommentteja. Tästä syystä ei voi olla samalla kirppiksellä jos on estänyt toisen. Toivottavasti selvensi :)

Ryhmissä on eri toiminnot kuin vaikka yhteisen kaverin tilapäivityksissä. :) tilapäivityksissa ei näe toisen kommentteja ja ryhmissä ei näe edes kansiota jossa estetyn / estäjän kuva on

[QUOTE="jep";30768641]Siis jos hlö A estää hlö B niin facebookissa A eikä B nää toistensa profiileja, kommentteja, kuvia eikä mitään mitä toinen on laittanut facebookkiin. Eikä tietenkää. Pysty viestiä laittamaan. Jos kirppiksellä A ja B ovat niin he eivät näe kansioita joissa toisen lataama kuva on eikä muiden kuvista toisensa kommentteja. Tästä syystä ei voi olla samalla kirppiksellä jos on estänyt toisen. Toivottavasti selvensi :)[/QUOTE]

Mitä se edes haittaa jos toisen laittamia kuvia ei nää, tuskin myyjä edes haluaa käydä kauppaa ihmisen kanssa jonka on estänyt.
Noi päällekäiset mahdolliset tarjoukset ymmärrän, siinä voi tulla sekaannusta.

Ettekö te tajua ettei nää mitään kuvia? Jos tähän myyntikansioon laitettu yksi kuva tältä jonka estänyt niin myöskin ne muut 99 kuvaa jää näkemättä koska ei pääse koko kansioon jos siellä on estoihmiseltä kuva. Niin kyllä se vähän häiritsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi että;30768674:
Ettekö te tajua ettei nää mitään kuvia? Jos tähän myyntikansioon laitettu yksi kuva tältä jonka estänyt niin myöskin ne muut 99 kuvaa jää näkemättä koska ei pääse koko kansioon jos siellä on estoihmiseltä kuva. Niin kyllä se vähän häiritsee.

Ai, laitaako eri myyjat samoihin kansioihin omia kuvia. Eikö jokainen aloita aina oman juttunsa? No mä en ole kauheesti noita kirppiksiä harrastanu joten ehkä tässä on nyt jotain mikä menee mulla ohi.

Puuhippa, niinkuin joku jo sanoi niin useilla kirppiksillä esim lastenvaatekirppiksillä on yhteiset kansiot koon mukaan johon jokainen lataa oman kuvansa. Jos on estänyt / estetty niin ei näe niitä kansioita ollenkaan joihin toinen on omansa ladannut

[QUOTE="jep";30768712]Puuhippa, niinkuin joku jo sanoi niin useilla kirppiksillä esim lastenvaatekirppiksillä on yhteiset kansiot koon mukaan johon jokainen lataa oman kuvansa. Jos on estänyt / estetty niin ei näe niitä kansioita ollenkaan joihin toinen on omansa ladannut[/QUOTE]

Tälläsessä kirpiksessä en ole vielä ollutkaa. Ompas kätevää.

Ehkä sen estetyn osapuolen ei olisi kannattanut alunperinkään oikeassa elämässä aiheuttaa ongelmia, sillä voi näköjään olla yllättävät seuraukset. Oma moka.

Lähinnä jäin miettimään, että jos ryhmässä on tuhansia tyyppejä niin mistä ylläpito tietää että juuri TUO on estänyt yhden tyypin ja siksi hän ei näe kaikkia kansioita.

Yhteistyössä