M
mireane
Vieras
Tuli vaan mieleen tuosta "miten eroat ikäistäsi" -ketjusta, että mitäs tulee mieleen, jos pitäisi kuvailla mahdollisimman keskiverto/stereotyyppinen ikäisesi nainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuli vaan mieleen tuosta "miten eroat ikäistäsi" -ketjusta, että mitäs tulee mieleen, jos pitäisi kuvailla mahdollisimman keskiverto/stereotyyppinen ikäisesi nainen.
Korkeakoulusta juuri valmistuva/valmistunut nuori, kunnianhimoinen nainen. Parisuhdetta takana ehkä muutama vuosi, asutaan jollain trendikkäällä keskusta-alueella. Huoliteltu ja tyylikäs, elämän suola on ystävät. Lapsia harkitaan sitten joskus. Kaikki kyseenalaistetaan.Tuli vaan mieleen tuosta "miten eroat ikäistäsi" -ketjusta, että mitäs tulee mieleen, jos pitäisi kuvailla mahdollisimman keskiverto/stereotyyppinen ikäisesi nainen.
Asutaan omakotitalossa joko uus- tai ydinperheessä, lapset ovat teini-ikäisiä, työpaikat ovat vakiintuneita, elämä on seesteistä, vaikkakin arki on kiireistä, on farmari ja karvainen lemmikki, harrastetaan paljon eri asioita, elintasokumpua alkaa kertymään, talous on vakaalla pohjalla, painitaan alkavien vaihdevuosioireiden kanssa, matkustellaan. Eletään tyypillistä keskiluokkaista elämää.
Peesaan sinua!
Alkuperäinen kirjoittaja Myös 44v;30795306:Hmmmm. Mä olisin voinu kirjoittaa siihen "miten eroa...." Ketjuun.
Meillä on pienet lapset ja paljon asuntolainaa. Ei juuri matkustella, ainakaan kotimaan ulkopuolella. Lasten harrastukset syö sudenosan illoista, eipä omia harrastuksia ehdi pitämään.
Vaihdevuosia ei vielä pukkaa, elintaso kumpu kyllä löytyy![]()
Korkeakoulusta juuri valmistuva/valmistunut nuori, kunnianhimoinen nainen. Parisuhdetta takana ehkä muutama vuosi, asutaan jollain trendikkäällä keskusta-alueella. Huoliteltu ja tyylikäs, elämän suola on ystävät. Lapsia harkitaan sitten joskus. Kaikki kyseenalaistetaan.
En eroa muuten kuin siltä osin, että olen halunnut ja saanut lapsen parikymppisenä, eli minulla on seuraavaksi 5v täyttävä poika!
N25
Siinäpä ne.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30796080:-on mummo Olen jo kohta viisinkertainen mummo
-takana saattaa olla jo pitkäkin työura Ei ole - olen koko ikäni ollut "pätkätyöläinen"
-erilaisia terveydellisä vaivoja alkaa jo olla Vikaa on lähinnä korvien välissä...
-eronnut Yhden kerran ja uudelleen en enää mene naimisiin
-velat maksettu Eipä ole velkaa mihinkään suuntaan
-vuototteluvapaalla Vasta olen päässyt töihin - ei siis mitään vuorotteluvapaata.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30796080:-on mummo
-takana saattaa olla jo pitkäkin työura
-erilaisia terveydellisä vaivoja alkaa jo olla
-eronnut
-velat maksettu
-vuototteluvapaalla
-eronnut
-velat maksettu
-vuototteluvapaalla
-eronnut
-velat maksettu
-vuototteluvapaalla
Jaa, mielestäni 42 vuotias on pitkälti sellainen kuin minä olen. Nauttii elämästään, on nähty ja koettu yhtä jos toista. Lapsikin lentänyt pesästä tai ainakin lapset ovat teini-ikäisiä. Velkaa ei ole ja töitä riittää. Pitää itsestään huolta kun on hyvin aikaa siihen.