Persefinnit taas pakoilee hallitusvastuuta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier.ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysypä niiltä muslimeilta, miksi naiset, tytöt, homot, vääräuskoiset yms. eivät ole yhdenvertaisia muslimimiesten kanssa.

En jaa samaa ideologiaa rasistien, sovinistien tai natsien kanssa olivat he muslimeja, kristittyjä, suomalaisia tai ulkomaalaisia. Oikeastaan taitaa muslimi(miehillä) ja perussuomalaisilla olla enemmän yhteistä kuin mitä he huomaavatkaan. Ainakin homojen, naisten, tyttöjen ja vääräuskoisten kunnioitus taitaa olla kyseenalaista myös perussuomalaisilla.

[QUOTE="hmm";30804681]- Meidän täytyy pitää turvapaikanhakijoiden määrät maltillisina, ei kymmenissä tuhansissa (vuosittain), vaan korkeintaan tuhansissa, Elo sanoo ja lisää, että Suomen pitäisi luoda kansalaisuustesti, kielitesti sekä pisteytysjärjestelmä.

Sipilä kysyy maahanmuutosta - mitä perussuomalaiset vastaavat?

tuolla ei ainakaan ole mitään käsitystä oikeista lukumääristä, esim viime vuonna turvapaikan hakijoita oli 3651, joten ihme itkemistä nykytilanteesta, jos se kuitenkin on siinä tuhansissa jotka tuollekkin kelpaisivat.

https://www.intermin.fi/fi/maahanmuutto/pakolaiset_ja_turvapaikanhakijat/turvapaikanhakijat

ja totta helvetissä sieltä hallituskesta pitää jäädä pois, vaatimalla kiintiöpakolaisten määräksi 750, kun sen nykyään on n 300 enemmän, aika pieni kynnyskysymys, mut jos sillä pääsee taas kuin koira veräjästä ottamasta hallitusvastuuta ni mikäs siinä.Ootellaan sit seuraavaa jatkojytkynjysähdystä, et voidaan taas jäädä ulos hallituksesta.[/QUOTE]

Minäkin ihmettelen tätä Elon höpinää. Hakemuksia oli tosiaan viime vuonna tuo noin 3600 ja näistä 2200 sai myönteisen oleskelulupapäätöksen. Mistä ihmeestä hän on tempaissut kymmenet tuhannet?!

Suomi ei todellakaan ole maa, joka vetäisi puoleensa edes turvapaikanhakijoita mitenkään suuresti. Esimerkiksi Saksaan tuli yli 200000 turvapaikanhakijaa viime vuonna, siihen verrattuna Suomen luvut ovat suorastaan huvittavan pieniä.

En jaa samaa ideologiaa rasistien, sovinistien tai natsien kanssa olivat he muslimeja, kristittyjä, suomalaisia tai ulkomaalaisia. Oikeastaan taitaa muslimi(miehillä) ja perussuomalaisilla olla enemmän yhteistä kuin mitä he huomaavatkaan. Ainakin homojen, naisten, tyttöjen ja vääräuskoisten kunnioitus taitaa olla kyseenalaista myös perussuomalaisilla.

Kenelläkään minun tuntemallani perussuomalaisia äänestäneellä on kunnioitus kohdallaan homoja, naisia, tyttöjä ja 'vääräuskoisia' kohtaan. Kovin tietämättömältä, ennakkoluuloiselta ja rasistiselta kuulostat.

[QUOTE="Eeva";30805101]Ajatusleikki: Vaaliteemana vapaa appelsiinin myynti. Turuille ja toreilla hoetaan sitä, että "äänestä meitä, saat vapaan applensiinien myynnin joka pitäjään". No kansa äänestää, koska he todellakin haluavat vapaata appelsiinia joka kirkonkylälle. No vaaleissa tullaan kakkoseksi ja isoin puolue pyytää hallitukseen ehdolla: teidän pitää hyäksyä applesiinin myynnin rajoitukset.

Mitä tehdä? Ollako "pakoilija" hallituksesta, vaiko pettää äänestäjät? Pitäisikö appelsiinien myyntiä lähteä rajoittamaan, jotta saadaan kaikille kivat virat ja hyvät palkat vai?[/QUOTE]

Tämän vuoksi onkin hölmöä toitottaa pelkästään niiden appelsiinien myyntiä, vaan pitää ajatella äänestäjiä muidenkin, kuin appelsiinien kautta. Jos ei muuta vaaliteemaa ole, niin siinähän väistämättä ottaa sen riskin, että niiden appelsiinien takia kaatuu koko hallitustaival heti alkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja insinööri-äiti;30805150:
Kenelläkään minun tuntemallani perussuomalaisia äänestäneellä on kunnioitus kohdallaan homoja, naisia, tyttöjä ja 'vääräuskoisia' kohtaan. Kovin tietämättömältä, ennakkoluuloiselta ja rasistiselta kuulostat.

Kuulin juuri ihan omin korvin erään tunnetun perussuomalaisen poliitikon käyttävän termiä "kamelinkakkamaja", kun hän luonnehti somalialaisten koteja. Minun korvaani se kuulosti hyvin epäkunnioittavalta - en ainakaan keksi, millä älyllisellä akrobatialla tuon luonnehdinnan saisi käännettyä kunnoittavaksi.

...Suomi ei todellakaan ole maa, joka vetäisi puoleensa edes turvapaikanhakijoita mitenkään suuresti....

Täällä ei ole MITÄÄN mikä houkuttelisi afrikkalaista karjapaimenta kamelinpaskamajastaan lähtemään tänne. EI MITÄÄN!!! Täällä saa hikiset pari sataa euroa kuussa, joka ei ole mitään!! Ei mitään!! Sillä ei saa edes subista ruokaa koko perheelle kuukaudessa, eikä edes vittu hedelmiä joka päivä lidlistä. Se ei ole mitään. Niiden on niiiiiin paljon parempi somaliassa. Syödä hedelmiä suoraan puusta, maata hiekkarannikolla, syödä tuoretta kalaa ja nostaa valtion piikkiin pari tonnia (euroissa) kuussa lapaseen. Siellä on vittu starpuksit ja mäkkärit, siellä on pihvipaikkoja enemmän kuin täällä bussipysäkkejä... ei ne tänne rahan takia tule. Ei muuten varmasti tule. Sä joka muuta väität, olet paskarasisti... niin ja natsi.

Minä uskon että ihmiset ovat yhdenvertaisia syntyperästä riippumatta. Sä voisit ehkä avata mulle miksi koet olevasi muslimeita parempi ihminen?

Juu varmaankin ovat niin, mutta miten se liittyy tähän?
Minusta mulla on äitinä ensisijaisesti vastuu mun lapsista ja lasteni lapsista. Myös vanhemmistani ja isovanhemmistani. Se että mä alan miettimään muiden lapsia ja vanhempia syö meidän kykyä huolehtia meille tärkeistä asioista.
Monilla tuntuu vaan olevan joku pakkomielle tästä asiasta. Hassua sinällään, kun toi auttamisvimma kuuluu lähinnä kristinuskoon ja monikin teistä tuntuu olevan ateisti tms..

Täällä ei ole MITÄÄN mikä houkuttelisi afrikkalaista karjapaimenta kamelinpaskamajastaan lähtemään tänne. EI MITÄÄN!!! Täällä saa hikiset pari sataa euroa kuussa, joka ei ole mitään!! Ei mitään!! Sillä ei saa edes subista ruokaa koko perheelle kuukaudessa, eikä edes vittu hedelmiä joka päivä lidlistä. Se ei ole mitään. Niiden on niiiiiin paljon parempi somaliassa. Syödä hedelmiä suoraan puusta, maata hiekkarannikolla, syödä tuoretta kalaa ja nostaa valtion piikkiin pari tonnia (euroissa) kuussa lapaseen. Siellä on vittu starpuksit ja mäkkärit, siellä on pihvipaikkoja enemmän kuin täällä bussipysäkkejä... ei ne tänne rahan takia tule. Ei muuten varmasti tule. Sä joka muuta väität, olet paskarasisti... niin ja natsi.

Niin, jos ihan faktoihin turvautuen tätä asiaa katsomme eli tehtyjen turvapaikka-anomusten perusteella. Viime vuonna Suomesta haki turvapaikkaa yhteensä 411 somalialaista. Yhteensä hakemuksia siis tehtiin reilut 3600, joista 2200 sai myönteisen päätöksen.

http://www.migri.fi/download/57236_Tp-hakijat_marras_2014.pdf?ed7299ec1b47d288

Mutta jos mieluummin katsot asiaa mielikuviesi perusteella, niin voit toki fantasioida haluamallasi tavalla.

Kuulin juuri ihan omin korvin erään tunnetun perussuomalaisen poliitikon käyttävän termiä "kamelinkakkamaja", kun hän luonnehti somalialaisten koteja. Minun korvaani se kuulosti hyvin epäkunnioittavalta - en ainakaan keksi, millä älyllisellä akrobatialla tuon luonnehdinnan saisi käännettyä kunnoittavaksi.

Kaikkien muiden puolueiden kaikki poliitikot ovatkin varsin korrekteja ja asiallisia, eivätkö koskaan ole sanoneet mitään pahaa ikinä. Vai miten se meneekään oikeassa elämässä.

Niin, jos ihan faktoihin turvautuen tätä asiaa katsomme eli tehtyjen turvapaikka-anomusten perusteella. Viime vuonna Suomesta haki turvapaikkaa yhteensä 411 somalialaista. Yhteensä hakemuksia siis tehtiin reilut 3600, joista 2200 sai myönteisen päätöksen.

http://www.migri.fi/download/57236_Tp-hakijat_marras_2014.pdf?ed7299ec1b47d288

Mutta jos mieluummin katsot asiaa mielikuviesi perusteella, niin voit toki fantasioida haluamallasi tavalla.

En todellakaan lähde näin alkeiselle tasolle. !! Katsopa ihan kettuillaksesi miksi somaliasta tulevat ihmiset tänne tulevat. Eiiiiiiiiiiii ne tule turvapaikan perusteella. Ei todellakaan. Ihan vaan vittuillakseni en anna enempää vihiä. Otapa asioista selvää. Otapa! Luuletko että tuo on se määrä joka Suomeen tulee, etkai? Suurin osa tulee muuta väylää, mutta mitä?! Otapa selvää ja kerro sitten täälläkin :) Jatketaan juttua heti kun olet samalla tietotasolla edes suurinpiirtein.

Alkuperäinen kirjoittaja insinööri-äiti;30805177:
Kaikkien muiden puolueiden kaikki poliitikot ovatkin varsin korrekteja ja asiallisia, eivätkö koskaan ole sanoneet mitään pahaa ikinä. Vai miten se meneekään oikeassa elämässä.

Minä en ole missään vaiheessa sanonut, että muiden puolueiden edustajat olisivat aina korrekteja. Vastasin sinun kommenttiisi, jossa kerroit että et tiedä ketään pahaa puhunutta perussuomalaista: "Kenelläkään minun tuntemallani perussuomalaisia äänestäneellä on kunnioitus kohdallaan homoja, naisia, tyttöjä ja 'vääräuskoisia' kohtaan. Kovin tietämättömältä, ennakkoluuloiselta ja rasistiselta kuulostat."

Minä siis satun sellaisen perussuomalaisen tietämään. Mainitsemani poliitikon lisäksi on tietysti myös esim. Teuvo Hakkarainen, joka puhui "beduiineista" ja jonka mielestä somalialaiset ja homot pitäisi lähettää Ahvenanmaalle. Näin ollen perussuomalaisissa on minusta todistettavasti epäkunnioittavia ihmisiä, mikä ei tarkoita sitä, että heitä ei olisi muissakin puolueissa.

En todellakaan lähde näin alkeiselle tasolle. !! Katsopa ihan kettuillaksesi miksi somaliasta tulevat ihmiset tänne tulevat. Eiiiiiiiiiiii ne tule turvapaikan perusteella. Ei todellakaan. Ihan vaan vittuillakseni en anna enempää vihiä. Otapa asioista selvää. Otapa! Luuletko että tuo on se määrä joka Suomeen tulee, etkai? Suurin osa tulee muuta väylää, mutta mitä?! Otapa selvää ja kerro sitten täälläkin :) Jatketaan juttua heti kun olet samalla tietotasolla edes suurinpiirtein.

No kuulepa minäkään en näin alkeelliseen juttuun lähde mukaan ollenkaan. Jos sinulla ei ole antaa parempaa (tai mitään :) ) faktaa, niin keskustelu tyssännee tähän. Perustelemattomat heitot ja vihjailut ovat helppoja, mutta ei niiden perusteella oikein järjellistä keskustelua saa aikaiseksi.

Me halutaan...
tasa-arvoa naisille - miksi siis muslimeita?
tasa-arvoa seksuaalivähemmistöille - miksi siis muslimeita?
parempaa sosiaaliturvaa - miksi siis elintasopakolaisia?
parempaa terveydenhoitopalvelua - miksi siis elintasopakolaisia?
Perheen pitää olla turvallinen ja vakaa - miksi hakea terrorismia ja uhkaa sen ulkopuolelta?
Vastatkaa joku näihin kysymyksiin, niin että tällanen tyhmä persu tajuaa, miksi me kaivetaan verta nenästämme?

Alkuperäinen kirjoittaja insinööri-äiti;30805150:

Ei tarvitse edes tuntea kun ihan julkisuudessa on perussuomalaisia kansanedustajia jotka ovat lausuneet kaikkea epäkorrektia vähemmistöistä ja homoista. Suurin osa heistä myös vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia, joten ei minun korvaani kunnioitukselta kuulosta.

Kyse ei ole mistään persuvihasta vaan ihmisten tasa-arvosta. Perussuomalaisissa on liikaa rasisteja, joten asiallinen keskustelu hukkuu rasismin joukkoon.

[QUOTE="ölli";30805205]Me halutaan...
tasa-arvoa naisille - miksi siis muslimeita?
tasa-arvoa seksuaalivähemmistöille - miksi siis muslimeita?
parempaa sosiaaliturvaa - miksi siis elintasopakolaisia?
parempaa terveydenhoitopalvelua - miksi siis elintasopakolaisia?
Perheen pitää olla turvallinen ja vakaa - miksi hakea terrorismia ja uhkaa sen ulkopuolelta?
Vastatkaa joku näihin kysymyksiin, niin että tällanen tyhmä persu tajuaa, miksi me kaivetaan verta nenästämme?[/QUOTE]

Noihin kysymyksiin aika harva pystyy vastaamaan, koska ne ovat ihan järjettömiä? Kukaan ei ole varta vasten haluamassa muslimeja ja elintasopakolaisia, ja nämä kysymykset eivät ole suoraan kytköksissä toisiinsa.

Yhtä hyvin minä voisi esittää kysymyksen, me halutaan tasa-arvoa naisille, miksi autovero. Me halutaan tasa-arvoa seksuaalivähemmistöille, miksi subjektiivisen päivähoidon rajoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30805218:
Noihin kysymyksiin aika harva pystyy vastaamaan, koska ne ovat ihan järjettömiä? Kukaan ei ole varta vasten haluamassa muslimeja ja elintasopakolaisia, ja nämä kysymykset eivät ole suoraan kytköksissä toisiinsa.

Yhtä hyvin minä voisi esittää kysymyksen, me halutaan tasa-arvoa naisille, miksi autovero. Me halutaan tasa-arvoa seksuaalivähemmistöille, miksi subjektiivisen päivähoidon rajoitus.

sulla vaan ei asiat kohtaa toisiaan. ei yllätä yhtään.
:laugh:

Sä olet kyllä niin kipeä ettei toista samanlaista löydy.:D

Eikö nää oo ihan peruskysymyksiä? Pitäähän näihin pystyä vastaamaan. Aika harva siis pystyy vastaamaan. Mä luulen että kukaan ei pysty vastaamaan.

[QUOTE="ölli";30805239]Eikö nää oo ihan peruskysymyksiä? Pitäähän näihin pystyä vastaamaan. Aika harva siis pystyy vastaamaan. Mä luulen että kukaan ei pysty vastaamaan.[/QUOTE]

No sä näköjään elät omassa kuplassas. Mitä tulee vakaaseen ja turvalliseen perheeseen niin muslimithan ovat perhekeskeisempiä kuin suomalaiset. Täällä puolet avioliitoista päätyy eroon. Mitä tulee tasa-arvoon ja naisiin niin nyt meillä on muslimitaustainen naiskansanedustaja joka kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia toisin kuin suurin osa perussuomalaisista. Kysehän on ideologiasta eli moni muslimikin voi olla tasa-arvon kannattaja. Kysy näitä asioita vaikka häneltä. Keihin viittaat kun puhut "me" koska perussuomalaiset eivät kyllä kannata tasa-arvoa ainakaan tasa-arvoisen avioliittolain muodossa.

No sä näköjään elät omassa kuplassas. Mitä tulee vakaaseen ja turvalliseen perheeseen niin muslimithan ovat perhekeskeisempiä kuin suomalaiset. Täällä puolet avioliitoista päätyy eroon. Mitä tulee tasa-arvoon ja naisiin niin nyt meillä on muslimitaustainen naiskansanedustaja joka kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia toisin kuin suurin osa perussuomalaisista. Kysehän on ideologiasta eli moni muslimikin voi olla tasa-arvon kannattaja. Kysy näitä asioita vaikka häneltä. Keihin viittaat kun puhut "me" koska perussuomalaiset eivät kyllä kannata tasa-arvoa ainakaan tasa-arvoisen avioliittolain muodossa.

Umpipaskaa taas. Jos meillä on yksi maahanmuuttaja kansanedustaja, joka kannattaa sitä ja tätä ja tota, niin sekö tarkottaa sitä, että muslimit on sitä mieltä. Tota muuta en edes viitsi kommentoida kun tää oli taas niin naurettava vastaus. Eikä oikeestaan vastaus ollenkaan.

[QUOTE="ölli";30805267]Umpipaskaa taas. Jos meillä on yksi maahanmuuttaja kansanedustaja, joka kannattaa sitä ja tätä ja tota, niin sekö tarkottaa sitä, että muslimit on sitä mieltä. Tota muuta en edes viitsi kommentoida kun tää oli taas niin naurettava vastaus. Eikä oikeestaan vastaus ollenkaan.[/QUOTE]

Ok elä omassa kuplassasi. Suomi ja maailma elää kuplasi ulkopuolella. _Suurin osa_ muslimimaahanmuuttajista ei ole mitään terroristeja (jos keskustelu pitää viedä tälle tasolle). Ei tämä ole paskaa vaikka sinä ehkä luulet niin.

Yhteistyössä