Persefinnit taas pakoilee hallitusvastuuta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vier.ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ölli";30804999]Pakko sanoa että mä en mitenkään pysty ymmärtämään ihmisten ajatuksia. Minkä takia te kaikki haluatte elättää ihmisiä, jotka halveksii meitä. Ja jos te haluatte niitä elättää, niin miks ette sitten ota himoihinne ja elätä. Mä antaisin rahani mielummin vanhuksille ja lapsille. Mua oikeesti yrjöttää, nimittäin kohta tulee kymmeniätuhansia karvaperseraiskarimuslimeita. No joo. Jotenkin jos joku vois avata tätä persuvihaa mulle.[/QUOTE]

Onks se vielä muslimikin? :kieh: Vai mitä sää oikein horiset?

Ok elä omassa kuplassasi. Suomi ja maailma elää kuplasi ulkopuolella. _Suurin osa_ muslimimaahanmuuttajista ei ole mitään terroristeja (jos keskustelu pitää viedä tälle tasolle). Ei tämä ole paskaa vaikka sinä ehkä luulet niin.

Se että osa niistä on riittää mulle. Ja mä ja kaltaiseni maksamme sinun ja kaltaisiesi idealismista. Ja kupla tässä tosiaankin on kohta tehtävä ympärilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja insinööri-äiti;30805150:
Kenelläkään minun tuntemallani perussuomalaisia äänestäneellä on kunnioitus kohdallaan homoja, naisia, tyttöjä ja 'vääräuskoisia' kohtaan. Kovin tietämättömältä, ennakkoluuloiselta ja rasistiselta kuulostat.

:hug: kulta pieni :kiss:

Sinä et ole insinööri, tuskin äitikään. Et ole edes peruskoulua saanut loppuun suoritettua. Sinä kirjoitat täysin käsittämätöntä schaissea. Ei päätä, ei häntää.

"Kenelläkään minun tuntemallani perussuomalaisia äänestäneellä on kunnioitus kohdallaan homoja, naisia, tyttöjä ja 'vääräuskoisia' kohtaan."

Ei juma sentään. Persefinnejä äänestäneet ovat juuri tuollaista rupusakkia.

"Kysypä niiltä muslimeilta, miksi naiset, tytöt, homot, vääräuskoiset yms. eivät ole yhdenvertaisia muslimimiesten kanssa".

"Kysypä niiltä persefinnimiehiltä, miksi naiset, tytöt, homot, vääräuskoiset yms. eivät ole yhdenvertaisia persefinnimiesten kanssa".

näitähän on siis valmiina tässä maassa, tarviiko niitä lisää tuoda muualta ?

mamumamumamumamumamu.... loptettakaa ja saatte heti ison hallituskumppanin. SUOMEN KANSA ei gallupien mukaan halua enää mamutusta, siis puoluekannasta riippumatta. Kun sipilä lopettaa höpöt (kuten siellä päin sanotaan) niin kumppaneita löytyy. Pois höpöt!

Sen nyt saattaa arvatakin. Jo toisen kerran tarjotaan paikkaa hallituksessa hopealautasella, ja niinhän siinä taas käy, että perushomo Timpsukka Soinilla pääsee tälläkin kertaa löysät housuihin. :laugh:

Perussuomalaiset ulkona hallituksesta? – Sipilä: ”Aika kaukana ollaan”.

Perussuomalaiset antoi vastauksensa hallitustunnustelija Juha Sipilän kysymyksiin. Yksi teemoista oli maahanmuutto.

STT:n mukaan hallitustunnustelija Juha Sipilä yllättyi perussuomalaisten vastauksista. Näkemykset ovat kaukana säästöissä, maahanmuutossa ja EU-linjassa.

– Aika kaukana ollaan kyllä lopputuloksesta, Sipilä sanoi puhuessaan toimittajille tänään eduskunnassa.

Hän kertoi jo keskustelleensa vastauksista perussuomalaisten Timo Soinin kanssa.

Perussuomalaiset vaativat maahanmuuttopolitiikkaan useita konkreettisia muutoksia. Esimerkiksi humanitaarisin perustein annettu oleskelulupa pitäisi voida peruuttaa, jos oleskeluluvan saanut lomailee lähtömaassaan, lähettää sinne lapsiaan tai osallistuu kriisialueella sotatoimiin.

Myös esimerkiksi hoito- ja rakennusalojen kielitaitovaatimuksia tulisi puolueen mukaan kiristää potilas- ja työturvallisuuden takaamiseksi.

Perussuomalaiset ulkona hallituksesta? – Sipilä: ”Aika kaukana ollaan” - Eduskuntavaalit 2015 - Ilta-Sanomat
Sipilä on unohtanut yhden asian: Kepulla ei ole yli sataa kansanedustajaa, eli myös kepu joutuu tekemään kompromisseja jos haluaa saada hallituksen aikaiseksi.

[QUOTE="ölli";30805239]Eikö nää oo ihan peruskysymyksiä? Pitäähän näihin pystyä vastaamaan. Aika harva siis pystyy vastaamaan. Mä luulen että kukaan ei pysty vastaamaan.[/QUOTE]

Nuo ei ole mitään peruskysymyksiä muille kuin persuille. Kukaan ei ole sanonut että elintasopakolaiset tai muslimit ovat ratkaisuja suomen ongelmiin. Siksi kysymyksenasettelusi on hölmö.

Ei tarvitse edes tuntea kun ihan julkisuudessa on perussuomalaisia kansanedustajia jotka ovat lausuneet kaikkea epäkorrektia vähemmistöistä ja homoista. Suurin osa heistä myös vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia, joten ei minun korvaani kunnioitukselta kuulosta.

Kyse ei ole mistään persuvihasta vaan ihmisten tasa-arvosta. Perussuomalaisissa on liikaa rasisteja, joten asiallinen keskustelu hukkuu rasismin joukkoon.

Miten muiden puolueiden ajama maahanmuuttopolitiikka (=Suomen muslimisoituminen) parantaa ihmisten tasa-arvoa?

[QUOTE="...";30805474]Sun mielestä suuri osa muslimimaahanmuuttajista on terroristeja...[/QUOTE]

Et sitten tajua, millaista tuhoa saa aikaan se pieni radikalisoituva/nut vähemmistö?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30805571:
Nuo ei ole mitään peruskysymyksiä muille kuin persuille. Kukaan ei ole sanonut että elintasopakolaiset tai muslimit ovat ratkaisuja suomen ongelmiin. Siksi kysymyksenasettelusi on hölmö.

Kyllä ne aiheuttavat aika ison osan Suomen ongelmista. Hyvinvointivaltiota ollaan purkamassa jo kovaa vauhtia, kun rahkeet ei enää riitä elättämään näitä elintasopummeja.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ps;30805083:
Samaa ihmettelen minäkin. Luulenpa, että nämä persufoobikot ovat itsekin yhteiskunnan loisia, jotka kuvittelevat rahan tulevan pankin seinästä kaikille. Käsittämätöntä tyhmyyttä ja lyhytnäköistä ajattelua tuhota suomalainen yhteiskunta.

oliko tää nyt sun mielipide? vai vappu siman tuoma? edelleenkin katsokaamme historiaa ja millaiset oli puheet 1920-45 saksassa? millä tavalla yhteiskunta tuhoutuu maahanmuuttajien toimesta? ööh niputatteko nyt kaikki ihmiset yhteen muottiin taas? eikös se ole ihan yksilönvalinta miten käyttäytyy toisia kohtaan? kummasti tässä mun townissa ei oo ollu ongelmia maahanmuuttajienkaan toimesta ja joo aina löytyy mätämunia porukasta mutta yksittäis tapaukset on yksittäis tapauksia. Okei yks hassu tapahtuma mihin tää menee puheet kaikkia maahanmuuttajia kohtaan voi johtaa tähän. olin lenkillä mietin politiikkaa ilmeeni kiristyi vastaan sattumalta tuli algerialainen pysäytti minut musat korvilta ukko sano mua miks katot mua noin ettei pidä siitä ettei ihmisiä katella sanoin että mitä huvitta noh sit se selittimmä selitin se pyys anteeksi mä sanoin et sattuuhan näitä se sano et apteekista tulossa verenpaine juttui. paiskattiin kättä ja sanoin meehän lepäämään. Hämmentäjät ja ne jotka nauttii ihmisten tappeluista on niitä jotka voisi siirtää käytös kouluun oppimaan :)

[QUOTE="haloo";30805585]Kyllä ne aiheuttavat aika ison osan Suomen ongelmista. Hyvinvointivaltiota ollaan purkamassa jo kovaa vauhtia, kun rahkeet ei enää riitä elättämään näitä elintasopummeja.[/QUOTE]

Suuret pankit saavat epäsuoraa rahoitustukea kotivaltioiltaan, koska ne ovat liian suuria kaatumaan. Tuki tarjoaa pankeille saumat spekuloida, Finance Watch -järjestön nokkamies Thierry Philipponnat sanoo. Taloussanomien arvion mukaan esimerkiksi Nordean rahoitustuki on vuosittain kaksi miljardia euroa ja Pohjola Pankin lähes 300 miljoonaa euroa.

mielipide tästä?

samalla nordean liikevoitto oli 4,5 miljardia.

sammolla 2,5

oliko tää nyt sun mielipide? vai vappu siman tuoma? edelleenkin katsokaamme historiaa ja millaiset oli puheet 1920-45 saksassa? millä tavalla yhteiskunta tuhoutuu maahanmuuttajien toimesta? ööh niputatteko nyt kaikki ihmiset yhteen muottiin taas? eikös se ole ihan yksilönvalinta miten käyttäytyy toisia kohtaan? kummasti tässä mun townissa ei oo ollu ongelmia maahanmuuttajienkaan toimesta ja joo aina löytyy mätämunia porukasta mutta yksittäis tapaukset on yksittäis tapauksia. Okei yks hassu tapahtuma mihin tää menee puheet kaikkia maahanmuuttajia kohtaan voi johtaa tähän. olin lenkillä mietin politiikkaa ilmeeni kiristyi vastaan sattumalta tuli algerialainen pysäytti minut musat korvilta ukko sano mua miks katot mua noin ettei pidä siitä ettei ihmisiä katella sanoin että mitä huvitta noh sit se selittimmä selitin se pyys anteeksi mä sanoin et sattuuhan näitä se sano et apteekista tulossa verenpaine juttui. paiskattiin kättä ja sanoin meehän lepäämään. Hämmentäjät ja ne jotka nauttii ihmisten tappeluista on niitä jotka voisi siirtää käytös kouluun oppimaan :)

Riittää, että katsoo ihan Suomen lähihistoriaan ja alkaa laskemaan maahanmuutosta aiheutuvia kuluja.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ps;30805614:
Riittää, että katsoo ihan Suomen lähihistoriaan ja alkaa laskemaan maahanmuutosta aiheutuvia kuluja.

suomen toimeentulotuen maksu oli 770 miljoonaa about. 25 pros maahanmuuttajista oli työttöminä se tekee noin 200 miljoonaa . pakolais kustannukset mitä ite katoi niitä kuluja 70-170 miljonaa jotain tuolta väliltä.

eli otetaan sellanen keski arvo 330 miljoonaa vuodessa menee maahanmuuttoon.

jos noi talousanomien tutkimukset pitää paikkansa saa siis björn wahlroos tukia 2,3 miljardia tukea pankeilleen kun eikös sampo omistanut nordeankin nykyään?

[QUOTE="haloo";30805585]Kyllä ne aiheuttavat aika ison osan Suomen ongelmista. Hyvinvointivaltiota ollaan purkamassa jo kovaa vauhtia, kun rahkeet ei enää riitä elättämään näitä elintasopummeja.[/QUOTE]

Oletko samaa mieltä myös pitkäaikaistyöttömistä, työkyvyttömistä, sairaista ja eläkeläisistä? Ymmärrätkö, että eläkeläiset tekevät Suomeen lähiaikoina moninkertaisen ongelman pariin muslimimaahanmuuttajaan verrattuna.

suomen toimeentulotuen maksu oli 770 miljoonaa about. 25 pros maahanmuuttajista oli työttöminä se tekee noin 200 miljoonaa . pakolais kustannukset mitä ite katoi niitä kuluja 70-170 miljonaa jotain tuolta väliltä.

eli otetaan sellanen keski arvo 330 miljoonaa vuodessa menee maahanmuuttoon.

jos noi talousanomien tutkimukset pitää paikkansa saa siis björn wahlroos tukia 2,3 miljardia tukea pankeilleen kun eikös sampo omistanut nordeankin nykyään?

Tulkkauskustannukset, omat uimahallivuorot, suojatyöpaikat, poliisin ylimääräiset kulut, vankiloiden ja oikeuslaitosten ylimääräiset kulut, terveydenhuollon ylimääräiset kulut jne. Tällaisia ei ole otettu lainkaan huomioon maahanmuutosta aiheutuvissa kuluissa. Tilastoja on niin helppo kaunistella.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30805630:
Oletko samaa mieltä myös pitkäaikaistyöttömistä, työkyvyttömistä, sairaista ja eläkeläisistä? Ymmärrätkö, että eläkeläiset tekevät Suomeen lähiaikoina moninkertaisen ongelman pariin muslimimaahanmuuttajaan verrattuna.

Ymmärrän, ettei suomalaisille tarvitse ottaa yhtään enempää lisärasitteita, koska omasta takaakin on riittävästi ongelmia. Sinä et näköjään tätä pointtia ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ps;30805638:
Tulkkauskustannukset, omat uimahallivuorot, suojatyöpaikat, poliisin ylimääräiset kulut, vankiloiden ja oikeuslaitosten ylimääräiset kulut, terveydenhuollon ylimääräiset kulut jne. Tällaisia ei ole otettu lainkaan huomioon maahanmuutosta aiheutuvissa kuluissa. Tilastoja on niin helppo kaunistella.
sulla on sitten listat noista kuluista? ja eikös noikin ole työvoimaa suomalaisille mistä perusuomalaiset puhuu?:) vai haluuko perussuomalaiset työttömyyttä?

Yhteistyössä