Mieheni katuu että nai minut, koska minulla on virolainen tausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyljeksitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyljeksitty

Vieras
Nyt hän yhtäkkiä sitten halveksii minua. Ja kun kysyin syytä, niin hän sanoi että saa käskyjä avaruudesta. Hänen isoisänsä jotka ovat sotien uhreja kuulemma käskevät häntä taistelemaan Neuvostoliittoa vastaan. Ja minä olen vihollinen.

Miten jotkut käskyt avaruudesta voi saada ihmisen kääntymään perhettään vastaan isänmaansa nimissä? Lapsiammekin se on ruvennut hyljeksimään. Katuu sitä että on mennyt sotkemaan verta vierasmaalaisen kanssa.

Provoksiko luulette? Ehkä mun mies provoilee. Mutta miten joku viittiikin provoilla näin päivittäin ja vuositolkulla?

No oli nyt mikä hyvänsä, mutta kyllä on kiva tulla perheenjäsenensä hylkäämäksi isänmaan takia. Ei herätä hirveästi luottamusta mihinkään suuntaan. Jos ei omiin perheenjäseniin voi luottaa, niin voiko kehenkään luottaa?

Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että Viro näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että virolaisuus itsessään opettaa sisäistämään yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.

Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että Viro näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa hiusten halkomiseksi osoittautunutta geneerisyyttä. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että virolaisuus itsessään opettaa sisäistämään yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.

Jos virolaisuus on sitten ihmiselle joku ongelma niin ei kannata mennä sellaisen kanssa naimisiin ja perustaa perhettä!

Jos virolaisuus on sitten ihmiselle joku ongelma niin ei kannata mennä sellaisen kanssa naimisiin ja perustaa perhettä!

Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että virolaisuuden ongelma opettaa sisäistämään liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. Jopa viron kansalaiset ratkaisee ongelmia tutkittaessa järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.

>käskyjä avaruudesta
alien.jpg

Laita ukko hoitoon ennen kuin tapahtuu jotain.. !

Kerran laitoinkin. Hän oli siellä tarkkailussa neljä vuorokautta, ja hänelle sanottiin että hänen pitää lopettaa juominen. Eipä muuta sitten, kun ei hän niistä hulluimmista harhoistaan lääkäreille avaudu. Alkoholia päivittäin juovalle ei voi tehdä psykiatrista diagnoosia ja alkoholistia ei voida pakottaa vieroitukseen.

No, eihän tuo sitä juomista tietenkän lopettanut. Reilun vuoden päästä yritti aloittaa taas katkon, joka sekään ei onnistunut. Maailmankuva hänellä on yhtä hullu aina vaan riippumatta siitä kuinka paljon saa juodakseen. Hänen aikomuksenaan on karkottaa kaikki maahanmuuttajat Suomesta, jotta Suomi pysyisi puhtaana ja elinkelpoisena.

Yhteistyössä