Tässä hyvä luonnehdinta persuista, jonka allekirjoitan täysin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tadaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai muutko ei osaa jankuttaa :D
Kun seuraa keskustelupalstoja, facebookia yms. jossa asioista keskustellaan, niin tällä hetkellä pahimmat jankuttajat on juurikin teitä perussuomalaisten haukkujia.

Suvaitsevaiset hokee että perussuomalaiset pitävät yllä vihapuheita ja rasismia, vaikka itse tekevät sitä mainitsemaansa koko ajan.

Juuri näin. Kirjoittelijat, jotka eivät osaa päästää irti tästä persu -aiheesta, ovat joita kuita ihan muita kuin itse perussuomalaisia.

Äänestys on suoritettu, kansanedustajat on valittu, toisille se vaan tuntuu olevan ylitsepääsemättömän kova pala.

Aika pitkälti sä näytät kyllä viettävän päiväsi Kaksplus-palstalla..

Korkeasti koulutetuilla ihmisillä on usein työ, joka ei vaadi jatkuvaa päivystystä, toisin kuin esimerkiksi kassalla istuminen. Erityisesti tutkimustyötä tekevillä voi olla luppoaikaakin. Tai jotakin muuta akateemista työtä tekevillä. Itselläni ainakin on. Se on yksi niistä koulutuksen tuomista eduista.

Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa joka päivä;30823669:
Oikeasti, pitäisikö sun tehdä jotain tälle sun persuneuroosille?

Ehkä vaikka tutustua persuun? Mikä se joku muinainen mainos oli, "ota riski ja rakastu suomenruotsalaiseen"? Ota riski ja rakastu persuun, aloittaja! Saatais edes hetkeksi sustakin rauha.

Ironista.

Suomen BKT on n. 267 miljardia ja kestävyysvajeen on VM arvioinut olevan n. 6-10 miljardia, eli 2-4%, jos sen suhteuttaa BKT:n.

Miljardista 0,01%, eli yksi promille, on miljoona euroa. Pieni prosentti isosta summasta= iso raha. Ymmärrätkö?

Onhan miljoona yksityiselle ihmiselle iso raha, mutta ei todellakaan valtiolle.
Lottovoittajatkin saavat enemmän.
Pitää puhua miljardeista, että summan viitsisi edes noteerata valtiontaloudessa.

Kun siis puhutaan maahanmuuton ongelmista, ei voi puhua ainakaan rahasta. Ongelmat ovat muualla, jos niitä on.
Perussuomalaiset kuitenkin vetosivat ennen vaaleja rahanmenoon, koska se vetoaa vähän yksinkertaisiin ihmisiin. Siitähän ei voi kuitenkaan puhua millään matematiikalla oikeasti.
Fantasialla ja mielikuvaleikeillähän perussuomalaiset ovat tähän asti tulleet, nyt on käynnissä sitten hallitustyö, ja pitäisi laskeutua reaalimaailman tasolle.

Katsotaan miten se mahtaa onnistua, jännää on. :)

Ehkä vaikka tutustua persuun? Mikä se joku muinainen mainos oli, "ota riski ja rakastu suomenruotsalaiseen"? Ota riski ja rakastu persuun, aloittaja! Saatais edes hetkeksi sustakin rauha.

Mä ainakin tunnen persuja ja osaan jopa kommunikoida niitten kanssa jos pysytään ihan kevyellä tasolla. Mutta mitään lähempää ystävyyttä en välitä saavuttaa niin erilailla ajattelevien ihmisten kanssa.
Aina kun alkavat paasata mamuista ja nekruista, painun toisaalle. Ellei se ole mahdollista, pakenen pääni sisään, jossa ei ole persuja, vaan ainoostaan laulavia lintuja ja metsäpuroja tms. :)

fantasiasta tulee kylläki mieleen katainen ja hihhulisaarnaaja yhtäaikaa. idiootit vielpä taputta tolle. :laugh:
[video=youtube;e4XYN9nCA24]https://www.youtube.com/watch?v=e4XYN9nCA24[/video]

Humanitäärisen eri työperättömän maahanmuuton kustannuksia ei ole oikein uskallettu laskea mutta Yle teetti taannoin KHT Pauli Vahteralla asiasta selvityksen jossa päädyttiin arvioon että ne olisivat noin miljardi euroa vuodessa. Eli ei ihan pikkusumma.

http://yle.fi/aihe/sites/aihe/files/migrated/mot_ohjelmat/u3219/Maahanmuuttajan_aiheuttamat_kustannukset.doc

Korkeasti koulutetuilla ihmisillä on usein työ, joka ei vaadi jatkuvaa päivystystä, toisin kuin esimerkiksi kassalla istuminen. Erityisesti tutkimustyötä tekevillä voi olla luppoaikaakin. Tai jotakin muuta akateemista työtä tekevillä. Itselläni ainakin on. Se on yksi niistä koulutuksen tuomista eduista.

Totta, mutta tuo emäntä päivystää täällä melko tiuhaan.. en olisi työnantajana kovin tyytyväinen.

Hänen korkeasta koulutuksestaan tohdin olla eri mieltä, sen verran junttimaista tekstiä tulee välillä.

Onhan miljoona yksityiselle ihmiselle iso raha, mutta ei todellakaan valtiolle.
Lottovoittajatkin saavat enemmän.
Pitää puhua miljardeista, että summan viitsisi edes noteerata valtiontaloudessa.

Kun siis puhutaan maahanmuuton ongelmista, ei voi puhua ainakaan rahasta. Ongelmat ovat muualla, jos niitä on.
Perussuomalaiset kuitenkin vetosivat ennen vaaleja rahanmenoon, koska se vetoaa vähän yksinkertaisiin ihmisiin. Siitähän ei voi kuitenkaan puhua millään matematiikalla oikeasti.
Fantasialla ja mielikuvaleikeillähän perussuomalaiset ovat tähän asti tulleet, nyt on käynnissä sitten hallitustyö, ja pitäisi laskeutua reaalimaailman tasolle.

Katsotaan miten se mahtaa onnistua, jännää on. :)

Voi hömppä sua, katsoitko yhtään niitä lukuja, joita itse lainasit kirjoitukseesi? Siinähän kommentoitiin sitä, että (sen IHAN ensimmäisen kirjoittajan mukaan) "Maahanmuutto on väestöllisesti vain muutama prosentti ja sen osuus BKT;stä lienee niin ikään 1-2%."

Eli jos se on BKT:stä 1-2%, se on silloin miljardeja. Huoh. Tuo lainaamasi kirjoittaja vain yritti havainnollistaa sitä, että prosentti tai vaikka promillekin isosta rahasta on silti iso raha, hän EI tarkoittanut että maahanmuuton kustannukset ovat miljoona.

[QUOTE="lol";30823712]pitäsköös perseitten tehä jotain mamuneuroosille.[/QUOTE]

No eihän niiden tarvitse, kun kansa on äänestänyt ja persut haluttiin eduskuntaan hoitamaan juuri tuota mamuongelmaa. Nythän se vasta kurjaa olisi, jos alkaisivat takkia kääntämään!

En kyllä itsekään haluaisi tänne enää yhtään lorvehtivaa tummaihoista miestä kittaamaan kaljaa asematunneliin tai Kaisaniemen puistoon, ja olen sdp:läinen! Mitäs nyt sanot?

Totta, mutta tuo emäntä päivystää täällä melko tiuhaan.. en olisi työnantajana kovin tyytyväinen.

Hänen korkeasta koulutuksestaan tohdin olla eri mieltä, sen verran junttimaista tekstiä tulee välillä.

Niin, siis minullahan ei ole työaikaa, joten työnantajaa ei kiinnosta vähääkään miten aikani käytän ja milloin, vaan ainoastaan lopputulos. Sinuna en siis olisi huolissaan työnantajani tyytyväisyydestä.

Uskallan väittää, että junttius ei poistu ihmisestä opiskelun myötä. Minä olen vaan riittävän omahyväinen kertoakseni mitä ajattelen, sensijaan, että yrittäisin miellyttää kaikkia. Minun alallani kivalla persoonallisuudella ja kieli keskellä suuta kulkemisella ei pötkitä pitkälle. Näetkö sinä junttiuden huonona asiana? Minä näen sen aitoutena ja uskalluksena olla sitä mitä on ja tuoda julki omat mielipiteensä.

• Tykkää
Reactions: päätön
zw1doy.jpg

Niin, siis minullahan ei ole työaikaa, joten työnantajaa ei kiinnosta vähääkään miten aikani käytän ja milloin, vaan ainoastaan lopputulos. Sinuna en siis olisi huolissaan työnantajani tyytyväisyydestä.

Uskallan väittää, että junttius ei poistu ihmisestä opiskelun myötä. Minä olen vaan riittävän omahyväinen kertoakseni mitä ajattelen, sensijaan, että yrittäisin miellyttää kaikkia. Minun alallani kivalla persoonallisuudella ja kieli keskellä suuta kulkemisella ei pötkitä pitkälle. Näetkö sinä junttiuden huonona asiana? Minä näen sen aitoutena ja uskalluksena olla sitä mitä on ja tuoda julki omat mielipiteensä.

:laugh: :laugh: persehomepummimamma näkee vaivaa muista ihmisistä 24/7. kerro se työnantajas nimi niin laitetaan palautetta menemään.
Et mulle kommentoinut, mutta annan silti palautetta.

Yhteistyössä