Kaikki hyvät konstit miten raskaaksi? Kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäKaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä pitäis tehdä olemme mies ystäväni kanssa yrittäneet kolme vuotta lasta ja ei vaan onnistu olen kyllä jäänyt raskaaksi kolem kertaa mutta jokainen niinstä on tullut kesken nyt olemme jo kääntyneet lääkärin puoleen ja lääkärin mukaan kummallakaan ei ole mitään ongelmia etteikö sen takia onnistuisi en tiedä mitä tehdä tuntuu että kaikki on turhauttavaa.. harrastamme seksiä usein ja seksin jälkeen makoilen jalat pystyssä mutta ei auta niin ae auta olen kokeillut kaikkea en tiedä mikä on ongelma.. auttakaa

Me yritimme miehen kanssa lasta nelisen vuotta. Olin jo tyytynyt lapsettoman osaani; en siis stressannut. Joskus petipuuhien jälkeen vietin aikaa niskaseisonnassa ynnä muissa ylösalaisissa asennoissa. Siemensyöksyn jälkeen asensin välillä kuukautiskupin paikalleen. Sitten eräs syyskuinen päivä tein testin ja siniset viivat olivat kirkkaat :)

Meillä toivottiin lasta 18 vuotta (!!). Oli tutkimusta ja keskenmenoja,suuria murheita ja seesteisiä aikoja. Isoja elämänmuutoksia mutta yhdessä pysyttiin ja elämää jatkettiin. Viimeiset 3 raskautta alkoivat parissa kukaudessa ruokavalion muuttamisesta vähähiilihydraattiseksi. Kävin homeopaatilla jolta sain keskenmenoja estävät helmiä --ihme ja kumma -- saimme 2 lasta,raskaudet menivät hyvin.
Jaksaa yrittää rakastaa toisianne. Kaksinkin oli hyvä elämä vaikka emme lapsiamme antaisi pois.. ?

Onko ylipainoa? Jos on niin tiedät mitä tehdä. Jos ei niin voitte joko hiippailla lääkäriin tai jatkaa yrittämistä. Kaikki kuukuppikikkailut sun muut on ihan turhia.

[QUOTE="aloittaja";24649941]Ennen tuota 1,5 vuotta oli noin reilu puolenvuoden jakso jolloin ei ollut ehkäisyä käytössä (ja seksiä runsaasti), mutta raskaaksi en tullut. Tuolloin olin lopettanut kylläkin vasta e-pillerit ja ajattelin, ettei voi heti niiden lopettamisen jälkeen tärpätä. Mitenköhän nyt onnistuisi olla olematta yrittämättä kun asiaa on toivonut jo noinkin "pitkään" ja hartaasti.

Lääkäriin ei moikein huvittaisi lähteä, mutta kai se on kohta pakko jos raskaaksi halua. Sitä ennen olisi kiva kokeilla jotain "kotikonsteja" vielä.[/QUOTE]

Tuonne olen kerännyt asioita, mut en jaksa niitä aina toistaa:
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/lapsettomuus.htm

Akupuktio ja kalevalainen jäsenkorjaus. Jos ei muuta, niin poistavat ainakin kehon kireyksiä ja rentouttavat mieltä. Itse kun kävin osaavalla akupunktiossa, niin täsmähoito määriteltiin kierron vaiheen mukaan sopivaksi.

Samaa sanon minäkin. Lakatkaa yrittämästä. Itse koitin 6kk ja sit kun luovutin niin naps, raskaana. Ja sinä kuukautena oli mahollisuuksia tasan 3, kun plussa pärähti testiin yllättäen. Nyt menossa rv 26+1 ja tyttöä veikattiin ultrassa. Todellinen ylläri ja uskomaton fiilis, kun onnistuikin kun lakkasi yrittämästä/ajattelemasta asiaa.

Meillä auttoi 20 kk yrittämisen jälkeen seuraavat:
1. Molemmilla120mg ubikinonia ja 300mg E-vitamiinia päivittäin
2. Lopetettiin yrittämästä, ovistikut yms. lensi roskiin ja pidettiin vaan hauskaa
3. Varasin ajan gynelle että aloitetaan hedelmättömyyshoidot. Mulla oli se lääkäriaika tällä viikolla ja viime viikonloppuna pamahti testiin niin vahva plussa että oksat pois. Oli aika ihanaa mennä sinne lääkäriin kun olikin tällaista asiaa. Mulla käy aina niin tällainen tuuri, sanoin jo aikaa varatessani että nyt varmasti tulen raskaaksi kun olen vihdoin alistunut hoitojen aloittamiseen.