Ihana, ihana aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kilin paskat, ensin tuo meidän "sontakone" siis hevonen karkasi aamulla veräjältä kun ei ehditty kiinni laittaa naapurin pellolle ja sitä jahdattiin puoli tuntia, sit poltin käteni ruoanlaitossa ja äsken meinasin ottaa pyykit koneesta niin jäi luukusta se ripa tai se mistä aukastaan niin käteen. Kun aamulla oltiin hiki hatussa tuolla kurakossa menty hepan perässä niin se päättikin kiltisti mennä jolkotella omalle laitumelle ja niin nätisti hirnahteli mennessään, siinä vaiheessa ajattelin että "et oo tosissas".

[QUOTE="vvv";30838638]Ja kilin paskat, ensin tuo meidän "sontakone" siis hevonen karkasi aamulla veräjältä kun ei ehditty kiinni laittaa naapurin pellolle ja sitä jahdattiin puoli tuntia, sit poltin käteni ruoanlaitossa ja äsken meinasin ottaa pyykit koneesta niin jäi luukusta se ripa tai se mistä aukastaan niin käteen. Kun aamulla oltiin hiki hatussa tuolla kurakossa menty hepan perässä niin se päättikin kiltisti mennä jolkotella omalle laitumelle ja niin nätisti hirnahteli mennessään, siinä vaiheessa ajattelin että "et oo tosissas".[/QUOTE]

Tapa se heppa!
Hevosesta saa vain hyvää lihaa.

[QUOTE="vvv";30838638]Ja kilin paskat, ensin tuo meidän "sontakone" siis hevonen karkasi aamulla veräjältä kun ei ehditty kiinni laittaa naapurin pellolle ja sitä jahdattiin puoli tuntia, sit poltin käteni ruoanlaitossa ja äsken meinasin ottaa pyykit koneesta niin jäi luukusta se ripa tai se mistä aukastaan niin käteen. Kun aamulla oltiin hiki hatussa tuolla kurakossa menty hepan perässä niin se päättikin kiltisti mennä jolkotella omalle laitumelle ja niin nätisti hirnahteli mennessään, siinä vaiheessa ajattelin että "et oo tosissas".[/QUOTE]

Kuulostaa tutulle - ja onnelliselle.
Olisi joskus aikoinaan voinut olla minun elämääni.
:)

[QUOTE="vvv";30838742]no enhän minä nyt raaski, 20 vuotias viriili tapaus, just kävin aidat kattomassa ettei enää karkaile ja sovintokin tehtiin aamullisesta takkuamisesta, heppa sai porkkanaa ja minä turvalla hellän töytäisyn olkapäähän anteeksipyyntönä.[/QUOTE]

Hieno hevonen mutta mätä pesukone.

Yhteistyössä