Miten pääsee eroon tästä ahdistuneesta olotilasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järki kohta lähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloita nyt siitä verikokeisiin menemisestä. Sitten tiedät, johtuuko kilpirauhasesta nuo oireet. Jos ei, niin sit lääkärin kanssa miettimään miten eteenpäin. Siitä se lähtee. Kirjoita vaikka tähän ketjuun kuulumisiasi myöhemmin, jos vaan jaksat. Ainakin minä lupaan vastata sulle. Voimia :hug:

Tänään mä oon jotain syystä koko aamun itkenyt vähän väliä. Säikähdin aamulla kun heräsin kun toinen silmä hieman punoitti ja oli arka(liekö ärsyynytynyt eilen kun oli niin pirun kova tuuli tai olisko allergiaa). Nyt on jo parempi. En käsitä miksi mä siihenkin niin vahvasti regoin. Sitten mä muistin vaihteeks että mullahan on yks reikä hampaassa, ei mikään iso eikä se vielä ainakaan vaivaa yhtään. Pitäis varata aika hammaslääkärillekin. Mutta mähän pelkään sitä hammaslääkäriäkin. Tai no eniten pelkään että joudun ottamaan puudutuksen tai että pitää tehdä juurihoito. muuten hammaslääkärissä on ok käydä. aikaisemmat reijät ollu niin pieniä että ne on saatu korjattua ilman puudutusta. Nyt mä pelkään että ei tällä kertaa onnistu niin helpolla.

Tuntuu että mulla on ainakin 1001 huolta ja asiaa jota mä stressaan. Mä haluan rauhaa.. :/

En saanu lääkäri aikaa terveyskeskukseen ennen kesää. Taidan sitte yrittää yksityiselle sinne sais lääkäri ajan vaikka heti ens viikolle. Jostaki vaan pitää repiä rahat siihen...

Mä mietin että mitähän mun pitäis nyt tehdä elämälleni jotta olis kevyempi olo?? Onko kellään mitään ideaa? Eniten nyt rassaa opinnot jotka ei etene, pidempi aikaisen työn puute, miehen ehdotukset perheenlisäyksestä. Musta tuntuu että oon ihan sekaisin.

En tiedä... Voihan se olla ettei tää oo yhtään mitään fyysistä vaan jotain psyykkistä...

Raskasta pitää kaikki sisällään omana tietona vatvottavana kun ei oo ketään jolle puhua..

Kuulostaa ikävältä, että sinulla on noin kova stressi ihan normaaliasioista kuten esim. Hammaslääkäri. Muutenkin tuo apaattinen olotilasi esim. Lääkärin tilaamisen suhteen kuulostaa oudolta, ehkä masennus? Tai joku muu mielenhäiriö?

Onko sulla lapsia? Itse olen ollut liian kauan lasten kanssa kotiäitinä ja nyt omat lapset ärsyttää, mikään ei huvita, väsyttää, mistään enää mitään iloa. Lapset veivät kaikki mehut minusta.

Onko sulla lapsia? Itse olen ollut liian kauan lasten kanssa kotiäitinä ja nyt omat lapset ärsyttää, mikään ei huvita, väsyttää, mistään enää mitään iloa. Lapset veivät kaikki mehut minusta.

On kaksi lasta. Tosin ovat jo koululaisia. Ihmeellistä miten lasten kanssa on nyt paljon raskaampaa kun mitä sillon kun olivat pieniä. Mulla oli vissiin tuuria kun olivat helppoja vauvoja. Nyt se sitten kostautuu ovat hankalia isona. :D

Siis mitenniin ei saa aikaa lääkäriin ennen kesää? Tarkoitatko ensi kuun alkua, joka on ensi viikolla? Vai mitä ne sanoi? Kyllä sulla on oikeus päästä sinne verikokeisiin, älä anna periksi. Tottakai ne venkoilee sen ajan antamisen kanssa kun huomaavat että alistut ihan helposti.

Terveyskeskukseen saa lääkäriajan ns omalle lääkärille aikaisintaan 6-8viikon päähän, kaikki muut ohjataan päivystykseen jos ollaan sitä mieltä ettei voi odottaa niin kauaa.

Mutta varasin jo ajan yksityiselle. Parempi niin on lääkäri jonka luona muutenkin asioin jos vaan on mahdollista. Terveyskeskuksen lääkärit on täällä noh kuinka sen nyt sanois vähän niinku turhia, niiltä ei koskaa saa mitään apua mihinkään. Paljon huonoja kokemuksia niistä luottamus menny täysin.

Yhteistyössä