Mikä näistä paras häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppupamppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Timmi vai vaan hoikka?

Ensimmäiset kolme vaatii mun mielestä vähän treenatumman ylävartalon/ kädet/hartiat. Hoikalla mielestäni ei välttämättä niin kauniit...

Jos taas rakenteellisesti vain hoikka, niin ehkä tuo viimeinen olis kaunein. Kesä kun on, niin kovin rankasti en lähtisi asustamaan kokonaisuutta. Yksinkertainen koru kaulaan, vaaleat avokaat ja laukku. Hillitysti ja klassisesti.

Timmi vai vaan hoikka?

Ensimmäiset kolme vaatii mun mielestä vähän treenatumman ylävartalon/ kädet/hartiat. Hoikalla mielestäni ei välttämättä niin kauniit...

Jos taas rakenteellisesti vain hoikka, niin ehkä tuo viimeinen olis kaunein. Kesä kun on, niin kovin rankasti en lähtisi asustamaan kokonaisuutta. Yksinkertainen koru kaulaan, vaaleat avokaat ja laukku. Hillitysti ja klassisesti.

Hoikka, ei lihaksikas.

Miusta vaihtoehto 6 on paras /kaunein. Muut on miusta turhan lyhyitä hääjuhliin.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Riippuu vartalon mallista. Viimeinen mekko vaatii isot rinnat tai kunnon pushupit. Korkeakauluksinen taas pitkän kaulan. Lyhyemmät mekot edellyttävät hoikkia reisiä.

Samaa mieltä.

Vesirajamekot ei ole oikein soveliaita häihin mun mielestä. Näyttää halvalta.

Joo itsekin mietin tuota samaa, mutta tuntuu olevan mahdottomuus löytää kohtuu hintaisia sopivan mittaisia mekkoja. Alkaa olla häät sen verta lähellä, että joku on vain pakko löytää.

Olen tosin ennenkin noista nellyn mekkoja tilannut ja todellisuudessahan ne eivät ihan noin lyhyitä tälläisen tavis pituisen päällä ole, kuin noiden mallien.

Juhlavin ja kaunein mekko häävieraalle oli mun mielestä toi viimeisin :). Muut mekot valitettavasti antavat halvan kuvan aivan liian lyhyillä helmoillaan.

Viimeisin mekko on kaunis ja kepeä kesäinen tuulahdus :)

Somisteiksi vain joku yksinkertaisen kaunis kaulakoru, laukku ja vaaleat avokkaat. Ja tietysti runsaasti ihanaa juhlamieltä :)!

• Tykkää
Reactions: Kais
Asun kantajan pituus olisi kiva tietää, koska jos on oikein lyhyt tappi ei mikään mekoista näytä hyvältä. Ja jos häät ovat kovin perinteiset, niin silloin sovinnaisimmat mallit 5. tai 6. ovat sopivat. Värit vain perin laimeat vaalealle suomalaistyypille, joten satsaa sitten kenkiin, koruihin ja mahdollisesti hartiahuiviin tai muuhun yläkroppaan somistavaan ,hartioita lämmittävään ratkaisuun.

Muutoin tykkäsin niistä räväköimmistä, värikkäistä ja Etelä-Euroopan helteisille rantabulevardeille iltakäyskentelyyn sopivista mekoista eniten. HÄissä keräät taatusti katseet, jos mekon alle asettuu myös näyttävä kroppa. Vaatii varsansääriä eli pitkäkoipista immeistä kantamaan mekkoja. Ja edelleenkin panostusta muuhun itsesi somistukseen, ettei mekko sitten näytä päälläsi eksyneeltä.

Oletan, että käytät korkkareita? Toivon mukaan saat tallustella tasaisessa maastossa, koska korkkarit ja maalaishäät lyhyessä mekossa antaa ainakin rivojen vitsien aihetta halkopinon luona ryyppyjä salaa nautiskelevat, helteestä hikisillä kylän ukoilla :D

Juhlavin ja kaunein mekko häävieraalle oli mun mielestä toi viimeisin :). Muut mekot valitettavasti antavat halvan kuvan aivan liian lyhyillä helmoillaan.

Viimeisin mekko on kaunis ja kepeä kesäinen tuulahdus :)

Somisteiksi vain joku yksinkertaisen kaunis kaulakoru, laukku ja vaaleat avokkaat. Ja tietysti runsaasti ihanaa juhlamieltä :)!

Näin juuri. Lisäksi kirkkoon joku hartiahuivi :).

Nro 6 on paras. Muut liian lyhyitä häihin. Mautonta laittaa liian lyhyt mekko häihin.

Ja varmasti löytää normaalipainoinen nainen kohtuuhintaisia mekkoja vaikka millä mitalla eikä niiden tarvitse olla vesirajamekkoja

Nro 6 on paras. Muut liian lyhyitä häihin. Mautonta laittaa liian lyhyt mekko häihin.

Ja varmasti löytää normaalipainoinen nainen kohtuuhintaisia mekkoja vaikka millä mitalla eikä niiden tarvitse olla vesirajamekkoja

Olen kokoa 32 eli xs tai xxs. Melko vähän tuntuu olevan tarjontaa. Saa toki vinkata jos tietää mistä löytyy.

Kutonen on itselle liian avonainen, joten ehkä vaan jatkan etsintää.

1-5 jos häät on kotona pienimuotoiset bileet tai jos jatkoille menette jonnekin discoon,sinne sopii mekko josta pepakin melkein vilkkuu ;)
Jos häät on perinteiset kirkkohäät perinteisine juhlineen niin silloin ehdottomasti siisti ja siveellinen numero 6,
perinteisestihän edes polvipituinen pitäisi olla ;)

Itsekin mekkoa etsineenä tiedän ettei ole helppoa. Riippuu tietenkinn häistä miten sinne pukeudutaan, mutta osa oli liian lyhyitä ja mun mielestä juhlamekon pitäis olla yksvärinen. Mutta näistä ykkönen tai vitonen. Tosin vitonen ei istu kovin hyvin edes mallin päällä... Yhdessä muuten nätissä mekossa oli sellaiset rintsikkaolkaimet takana ja ne ei musta sovi ainakaan kovin juhlaviin häihin. Muistattehan että olkapäät pitää olla peitossa ainakin jos vihkiminen on kirkossa. Kengät tietenkin puvun väriin balleriinat tai korkkarit.

viimeinen paras. Pisin ja nätein.

Nuo lyhyet vesirajamekot on muuten kivoja, mutta liian lyhyitä.

KÄy ihan oikeassa kaupassa sovittamassa, netistä vaikea ostaa hyvä mekko.

Yhteistyössä