"Suomi olisi parempi ilman Yleisradiota"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija järkyttyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ihan samaa mieltä. Meillä ei koskaan katsota yleä ja me ei ainakaan hyödytä siitä ikinä. Mä tunnen paljon ihmisiä ja kaikki katsoo vaan kolmosta ja nelosta ja subia ja noita. Puhutaan usein tv ohjemista ja koskaan ei kukaan ole puhunut mitään ylen ohjelmsita.

Jotkut valittavat, että yleltä ei tule mitään hyvää. No kyllä mä olen sieltä katsonut monia telkkarisarjoja ja elokuvia. Esim. Game of Thronesia katsoin yleltä. Myös luontodokkareita tulee välillä katsottua.

Ehkä kannattaisi monen ihmisen tutustua paremmin siihen tarjontaan eikä vain ennakkoluuloisesti pitää yleä tylsänä ja huonona.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Mä katselen yleltä Avaran luonnon ja englatilaiset poliisisarjat sekä kulloisiakin brittikomedioita.
Mainoskanavia en jaksa katsella.

Radiosta kuuntelen vain Yle Puhetta tai Radio Suomea, eli Ylen kanavia nekin,
itse en pärjäis ilman Yleä, kyllä kaikki laatuviihde ja uutiset edelleen tulee Yleltä.

Mikähän tollo aloituksen teki. linkkiä en jaksa availla.

Mä katselen yleltä Avaran luonnon ja englatilaiset poliisisarjat sekä kulloisiakin brittikomedioita.
Mainoskanavia en jaksa katsella.

Radiosta kuuntelen vain Yle Puhetta tai Radio Suomea, eli Ylen kanavia nekin,
itse en pärjäis ilman Yleä, kyllä kaikki laatuviihde ja uutiset edelleen tulee Yleltä.

Mikähän tollo aloituksen teki. linkkiä en jaksa availla.

Vain tollo voi kommentoida lukematta kommentoitavaa juttua...

Haluan kyllä tarjota lapsilleni lastenohjelmat ilman mainoksia jotka saavat heidät vain haluamaan jotain mitä eivät tarvitse.
Katsomme avaraa luontoa, prisma-dokumentteja ja muita vastaavia sarjoja, kuningaskuluttajaa ja muita asiaohjelmia joita ei todellakaan ole tarjolla muilla kanavilla. Nelosenkin 'dokumentit' on tyyliin 'lapsellani on neljä jalkaa' -tyyppistä kauhistelua.
Katsomme ylen kanavilta myös urheilua.
Kuuntelen lähes pelkästään ylen kanavia radiosta, enimmäkseen ylexiä ja olen kyllä iloinen kun siinä ei ole mainoksia eikä niitä aivottomia juontajia mitä muilla kanavilla kuulee.

Meillä katsotaan kyllä myös aivotonta viihdettä ja elokuvia mutta paljosta jäisimme paitsi jos yleä ei olisi.
Siitä olen samaa mieltä että paljon ylessä on väkisin tuotettua sisältöä eikä ylen tarjonnan tarvisi olla aivan noin laajaa, tai riittäisi että esim teema-kanavan sisältö näkyisi areenassa, ei tarvisi niille omaa kanavaa.

Ruotsinkielistä sisältöä ei muuten myöskään telkkarissa enää juuri näkyisi jos yle poistuisi. Minua se ei haittaisi mutta monia varmaan pännisi..

Mut lähinnä mua huvittaa sellaiset ihmiset jotka kovaan ääneen kuuluttaa että eivät katso yleä, kertoo vaan siitä että eivät seuraa mitään ajankohtaisasiota, tieteen kehitystä yms.

Mä olen ihan samaa mieltä. Meillä ei koskaan katsota yleä ja me ei ainakaan hyödytä siitä ikinä. Mä tunnen paljon ihmisiä ja kaikki katsoo vaan kolmosta ja nelosta ja subia ja noita. Puhutaan usein tv ohjemista ja koskaan ei kukaan ole puhunut mitään ylen ohjelmsita.
No koska teillä "eikä kellään sun tutuilla" koskaan katsota MITÄÄN yleltä, ei sitä voi tarvita....

Mä katson harvoin telkkaria, mutta silloin kun katson, se on ainoastaan ylen kanavia areenasta. Hyviä dokkareita, brittisarjoja, ajankohtaisohjelmia jne ilman mainoksia. Mies kuuntelee yle puhetta, kun ei jaksa paskoja radiokanavia joissa lässytetään samaa potaskaa päivästä toiseen. Ystäväpiirissäni moni tekee samoin.

Anna kun veikkaan, te myös luette seiskaa ja sulla on kananpersetukka.

Itelläs on kananpersetukka. Seiskaa luen muttei sitä tilata vaan saan luettua sen ilmaiseksi. Muita lehtiä ei lueta kun netistä voi lukea iltasanomat ja iltalehden.

Ylen ohjelmat ei kiinnosta yhtään ja ne yrittää väkisin tehdä jotain ohjelmaa joka olis hauska tai hyvä sarja ja ei onnistu koskaan. Kaikki hyvät sarjat on muilla kanavilla ja hyvää ohjelmaa tulis oikeasti niin paljon ettei ehdi katsomaan. Nythän ilmoitettiin ettei bb jatku enää eli yks ohjelma meni siinä ja odotetaan viidakon tähtösiä ja surkeinta kuskia ja monia muita tosi hyviä sarjoja. Kaunarit on pysyneet ohjelmissa monta sukupolvea ja näköjään vaan jatkuu kun lapsetkin sitä seuraa. Sitten sen lisäks tulee leffoja ja netistä voi katsoa leffoja ilmaiseksi ihan uusiakin. Aika harva tekee ylellä yhtään mitään mutta ei sillä kait väliä kunhan rahaa ne saa vaikka ei kukaan katsoisi. Ne on jotain taide ihmisiä jotka yleä katsoo ja joitain jotka pitää itseään muita paljon parempina ja käy kirjastoissa ja oopperoissa ja kirppareilla ja joissain oudoissa kahviloissa.

No koska teillä "eikä kellään sun tutuilla" koskaan katsota MITÄÄN yleltä, ei sitä voi tarvita....

Mä katson harvoin telkkaria, mutta silloin kun katson, se on ainoastaan ylen kanavia areenasta. Hyviä dokkareita, brittisarjoja, ajankohtaisohjelmia jne ilman mainoksia. Mies kuuntelee yle puhetta, kun ei jaksa paskoja radiokanavia joissa lässytetään samaa potaskaa päivästä toiseen. Ystäväpiirissäni moni tekee samoin.

Kerro mulle minkä takia meidän kaikkien pitää maksaa sun ja ukkosi katsomisista?? Jos sä maksaisit itse sen niin sen kun katsotte ja meiltä muilta saa laittaa ylen pois kokonaan kun ei sitä haluta. Meidän katsomat kanavat ei maksa teille yhtään mitään mutta teidän katsomat maksaa meille. Meilläkin on mahdollisuus ottaa lisää kanavia mutta me maksetaan sitten ne eikä te.

Kerro mulle minkä takia meidän kaikkien pitää maksaa sun ja ukkosi katsomisista?? Jos sä maksaisit itse sen niin sen kun katsotte ja meiltä muilta saa laittaa ylen pois kokonaan kun ei sitä haluta. Meidän katsomat kanavat ei maksa teille yhtään mitään mutta teidän katsomat maksaa meille. Meilläkin on mahdollisuus ottaa lisää kanavia mutta me maksetaan sitten ne eikä te.

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Mä en aja autolla, miksi mun pitää maksaa tiestön kunnassapidosta.

Noin tyhmien ihmisten ei oikeasti pitäisi elää. :p

Tuskin sinä maksat senttiäkään.
Jos noin ahdistaa, niin miksi sulla ylipäätä on telkkari. Myy töllö pois ja mene vaikka naapuriin sormettamaan vaginavoidemainosten tahdissa. Ime kunnolla maikkaria perseesees, aivoton.

En avannut linkkiä enkä lukenut kommentteja, mutta aloitus kertoo jotain kirjoittajastaan. Mun mielestä ylellä on "oikeat" uutiset ja parhaat ajankohtaisohjelmat. Viihdettä toki tulee enemmän noilta kolmoselta, neloselta jne ei ylen kanavilta. Meillä radiossa useimmiten ylex, siis viihdettä, mutta yleä .

En avannut linkkiä enkä lukenut kommentteja, mutta aloitus kertoo jotain kirjoittajastaan. Mun mielestä ylellä on "oikeat" uutiset ja parhaat ajankohtaisohjelmat. Viihdettä toki tulee enemmän noilta kolmoselta, neloselta jne ei ylen kanavilta. Meillä radiossa useimmiten ylex, siis viihdettä, mutta yleä .

Eihän aloittaja ole sanonut mitään, ainoastaan siteerannut Liberan Pursiasta.

En ymmärrä miten Suomi olis parempi ilman yleä. Kyllä ois elämä ollut köyhempi ainakin muistojen osalta, muutoinkin olisi tosi ankeeta.
Mun kaikki tv-muistot liittyy yleen. Saksalaiset dekkarit, Brittisarjat, Tankki Täyteen, JNEJNEJNE..euroviisut, pikku kakkoset, KAIKKI ihanuudet. Suomi olisi kyllä ehdottomasti huonompi paikka ilman yleä.

Yhteistyössä