V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Game of Throneshan tuli ylen ohjelmistossa suomeen.Mä olen ihan samaa mieltä. Meillä ei koskaan katsota yleä ja me ei ainakaan hyödytä siitä ikinä. Mä tunnen paljon ihmisiä ja kaikki katsoo vaan kolmosta ja nelosta ja subia ja noita. Puhutaan usein tv ohjemista ja koskaan ei kukaan ole puhunut mitään ylen ohjelmsita.
Anna kun veikkaan, te myös luette seiskaa ja sulla on kananpersetukka.Mä olen ihan samaa mieltä. Meillä ei koskaan katsota yleä ja me ei ainakaan hyödytä siitä ikinä. Mä tunnen paljon ihmisiä ja kaikki katsoo vaan kolmosta ja nelosta ja subia ja noita. Puhutaan usein tv ohjemista ja koskaan ei kukaan ole puhunut mitään ylen ohjelmsita.
Mä katselen yleltä Avaran luonnon ja englatilaiset poliisisarjat sekä kulloisiakin brittikomedioita.
Mainoskanavia en jaksa katsella.
Radiosta kuuntelen vain Yle Puhetta tai Radio Suomea, eli Ylen kanavia nekin,
itse en pärjäis ilman Yleä, kyllä kaikki laatuviihde ja uutiset edelleen tulee Yleltä.
Mikähän tollo aloituksen teki. linkkiä en jaksa availla.
Vain tollo voi kommentoida lukematta kommentoitavaa juttua...
Vai ovat Libera ja VTT Heikki Pursiainen "persunillittäjiä"...Ei vaan nimenomaan päinvastoin. Ei jaksa lukea minkään persunillittäjän vuodatuksia ylen salaliitoista, sitähän siellä varmasti olisi tarjolla.
No koska teillä "eikä kellään sun tutuilla" koskaan katsota MITÄÄN yleltä, ei sitä voi tarvita....Mä olen ihan samaa mieltä. Meillä ei koskaan katsota yleä ja me ei ainakaan hyödytä siitä ikinä. Mä tunnen paljon ihmisiä ja kaikki katsoo vaan kolmosta ja nelosta ja subia ja noita. Puhutaan usein tv ohjemista ja koskaan ei kukaan ole puhunut mitään ylen ohjelmsita.
Varmasti, muut kuin persumalit ei näe ylestä vaivaa.Vai ovat Libera ja VTT Heikki Pursiainen "persunillittäjiä"...
![]()
Anna kun veikkaan, te myös luette seiskaa ja sulla on kananpersetukka.
No koska teillä "eikä kellään sun tutuilla" koskaan katsota MITÄÄN yleltä, ei sitä voi tarvita....
Mä katson harvoin telkkaria, mutta silloin kun katson, se on ainoastaan ylen kanavia areenasta. Hyviä dokkareita, brittisarjoja, ajankohtaisohjelmia jne ilman mainoksia. Mies kuuntelee yle puhetta, kun ei jaksa paskoja radiokanavia joissa lässytetään samaa potaskaa päivästä toiseen. Ystäväpiirissäni moni tekee samoin.
Kerro mulle minkä takia meidän kaikkien pitää maksaa sun ja ukkosi katsomisista?? Jos sä maksaisit itse sen niin sen kun katsotte ja meiltä muilta saa laittaa ylen pois kokonaan kun ei sitä haluta. Meidän katsomat kanavat ei maksa teille yhtään mitään mutta teidän katsomat maksaa meille. Meilläkin on mahdollisuus ottaa lisää kanavia mutta me maksetaan sitten ne eikä te.
Tuskin sinä maksat senttiäkään.Kerro mulle minkä takia meidän kaikkien pitää maksaa sun ja ukkosi katsomisista?? Jos sä maksaisit itse sen niin sen kun katsotte ja meiltä muilta saa laittaa ylen pois kokonaan kun ei sitä haluta. Meidän katsomat kanavat ei maksa teille yhtään mitään mutta teidän katsomat maksaa meille. Meilläkin on mahdollisuus ottaa lisää kanavia mutta me maksetaan sitten ne eikä te.
Kerro mulle minkä takia meidän kaikkien pitää maksaa sun ja ukkosi katsomisista?? Jos sä maksaisit itse sen niin sen kun katsotte ja meiltä muilta saa laittaa ylen pois kokonaan kun ei sitä haluta. Meidän katsomat kanavat ei maksa teille yhtään mitään mutta teidän katsomat maksaa meille. Meilläkin on mahdollisuus ottaa lisää kanavia mutta me maksetaan sitten ne eikä te.
Eihän sun tarvitsekaan maksaa tiestön ylläpidosta, koska se maksetaan autoilusta kerättävillä veroilla ja vielä jää 6 miljardia käytettäväksi kaikkeen muuhun.![]()
![]()
Mä en aja autolla, miksi mun pitää maksaa tiestön kunnassapidosta.
Noin tyhmien ihmisten ei oikeasti pitäisi elää.![]()
Tuskin sinä maksat senttiäkään.
Jos noin ahdistaa, niin miksi sulla ylipäätä on telkkari. Myy töllö pois ja mene vaikka naapuriin sormettamaan vaginavoidemainosten tahdissa. Ime kunnolla maikkaria perseesees, aivoton.
En avannut linkkiä enkä lukenut kommentteja, mutta aloitus kertoo jotain kirjoittajastaan. Mun mielestä ylellä on "oikeat" uutiset ja parhaat ajankohtaisohjelmat. Viihdettä toki tulee enemmän noilta kolmoselta, neloselta jne ei ylen kanavilta. Meillä radiossa useimmiten ylex, siis viihdettä, mutta yleä .
Mene liukuvoidettamaan maikkaritussusi, aapee.Eihän aloittaja ole sanonut mitään, ainoastaan siteerannut Liberan Pursiasta.