Minultakin voi kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sinulla salainen energiavarasto?
Tiedän opiskelujen, lasten, parisuhteen ja vakaumuksen tuovan voimia, mutta väliin tuntuu, että sinulla on sitäkin enemmän!
Kyllä minäkin väsyn. Nyt olen super väsy enkä ole tehnyt pariin päivään muuta kuin ihan pakolliset kuten ruuanlaitto.

Oletko oikeasti domina? Siis että miehesi kanssa leikitte niin? Onko kakkosen ja varpaittesi nuolenta "kovinta kamaa", vai suostutko ihan aikuisten oikeasti pissaamaan päälle?

Minulla väsymys on toisenlaista. Jaksan ja teen kyllä, mutta en tunne iloa tekemisestä... :(

Kurjaa. Minä jätän tekemisen tuonnemmaksi ja lötköttelen jos sille tuntuu. Kun taas jaksaa niin tekemisestä nauttii.
Tosin on tässä vähän tuota ikävää tuonne toisaalle joten annan rauhassa tilanteen tasaantua. Viikonloppuna kyllä otan pyörän esiin ja lähden ajolle.

Kuinka paljon sulle pitäisi maksaa euroja, että oikeasti pissaisit sen tekemäsi kranssin läpi vieraan miehen kasvoille ja antaisit tämän samaan aikaan masturboida?

Tämä on pitänyt kysyä jo aiemmin jonkun ruokakuvaketjun yhteydessä, mutta millainen on ehdottomasti maistuvin ateria? Siis lempiruuat.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tämä on pitänyt kysyä jo aiemmin jonkun ruokakuvaketjun yhteydessä, mutta millainen on ehdottomasti maistuvin ateria? Siis lempiruuat.

Noh, latkes on mun suurinta herkkua ja syön sitä aina kun on mahdollista. Se käy niin lohisalaattiin kuin tuhdin naudan tai lampaan kanssa. Mieheni tekemä pasta on myös ihan ykkönen ja Pizza Melizzata on hyvää. Jälkkäreistä taas valkosuklaamousse, babka, sitruunatorttu.

Yhteistyössä