9
9mmmm
Vieras
kun pitää alkaa sisustaan ja oisko jotain kuvia lasten sängyistä? minkä hintasta?
entäs mattoja sellasia muumi tai muuta vastaavaa?
entäs mattoja sellasia muumi tai muuta vastaavaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko se netti liike ikinä kuullukkaa?on24 esimerkiksi
jees kiitti toi tarra idea oli hyvä mitä sä tarkotat tolla ompelu palvelulla eiks ne oo valmiis mitois? vai mihin sitä ompeluu tarttee?Muumimattoja
http://www.mattoja.fi/lasten-matot/muumi-matto.html
Verhokankaita löytyy vaikka Kodin1:stä tai Eurokankaasta, molemmissa ompelupalvelu.
Seinälle Muumi-tarrat
http://www.moominworldshop.fi/Muumi-seinaetarrat
Sänkyjä nyt löytyy monestakin liikkeestä.
pystyykö kuvalla havainnollistamaan ei ommeltua verhoo ja ommeltuu? vai onko se vähän sama ku teki noi laminaatit ja matto alle ja snips leikkurilla eiku joo eteiseenhän laitoinkin ton muovimaton eli leikkurilla sopiva pätkä? mut mitä sille sit viel muka pitäis tehä?Eurokankaassa on muuten tosi kivoja verhokankaita eli suosittelisin niitten verhopalvelua - otat mitat valmiiksi ikkunasta, miten pitkää verhoa tarvitset ja sitten tsekkaat kankaita kaupassa, mikä olis mieluisin. He sitten ompelevat verhot valmiiksi. Kätevää
- ellei satu valmisverhoina mieluista löytämään.
Kodin 1:stä löytyy valmisverhoja ja lastenhuoneeseen mattojakin, ihan en oo sata varma löytyykö muumeja, Prismassa on ainakin muumimattoja ollut. Mutta sänkyjäkin löytyy Kodin 1:stä ja aika monesta muustakin paikasta eli se taitaa tyrkätä nyt jalkautumista ja käyntiä useammassa eri liikkeessä
![]()
pystyykö kuvalla havainnollistamaan ei ommeltua verhoo ja ommeltuu? vai onko se vähän sama ku teki noi laminaatit ja matto alle ja snips leikkurilla eiku joo eteiseenhän laitoinkin ton muovimaton eli leikkurilla sopiva pätkä? mut mitä sille sit viel muka pitäis tehä?
Kankaat on pakoillajees kiitti toi tarra idea oli hyvä mitä sä tarkotat tolla ompelu palvelulla eiks ne oo valmiis mitois? vai mihin sitä ompeluu tarttee?
mitä sä tarkotit pakoilla? aah siis kelassa rullalla?Kankaat on pakoillaPyydät leikkaamaan haluamasi mittaiset ja he ompelevat verhot valmiiksi. Ihania valmiita verhoja löytyy esim lastenhuone.fi liikkeestä. Paha paikka, siellä on kaikkea muutakin ihanaa.
Joo, kangas on rullalla pakassa. Siinä voi olla 30+ metriä kangasta ja siitä sitten leikellään haluttuja pituuksia. Valmisverho on helpompi, osta niitä.mitä sä tarkotit pakoilla? aah siis kelassa rullalla?
saaks noita tarroi muualta?Joo, kangas on rullalla pakassa. Siinä voi olla 30+ metriä kangasta ja siitä sitten leikellään haluttuja pituuksia. Valmisverho on helpompi, osta niitä.
saaks noita tarroi muualta?
mä oon enempi live ostaja saa kaikki heti varmana ja ilman laskui senku antaa fydyt suoraan handuunSaa, katso Lastenhuone.fi. Netistä tilaamalla lienee helpointa. Seinäpinnan tulee olla puhdas ja sileä, jotta tarrat pysyvät.
Ok, itse tilaan netistä paljon. Helpompaa kuin mennä liikkeeseen tuhlaamaan aikaamä oon enempi live ostaja saa kaikki heti varmana ja ilman laskui senku antaa fydyt suoraan handuun
noo mä tykkään raittiist ilmast ja ihmisten hälinäst ja ilmeist et millä fiiliksillä ja sit se kontakti myyjän kaa ja musat ja maisematOk, itse tilaan netistä paljon. Helpompaa kuin mennä liikkeeseen tuhlaamaan aikaa![]()
kuuluko toi boordi tohon samaan lauseeseen? en oo ees varma onko tääl kodin1..Kodin 1:ssä ja Prismassa vois olla myös myynnissä semmosia boordeja - pikkusia tapettirullia - joilla elävöittää lastenhuoneen seinää, jos ei noita sisustustarroja löydy. Saattais jopa löytyä muumiaihiollakin... Noikin on eri käteviä millä saa ilmettä huoneeseen pienellä tekemisellä, niitä on olemassa tarrallisina tai sitten semmoisina, joihin tarvii sipasta kiinnittämistä varten liisteriä
![]()
kuuluko toi boordi tohon samaan lauseeseen? en oo ees varma onko tääl kodin1
joo se oli yks juttu kerrallaan voiski tehä sillain lista ja siitä ruksi chekJoo, siis tapettiboordi, semmonen nauha. Ja jos ei oo Kodin 1.stä niin Prismassa ainakin on ja monessa muussakin sisustusliikkeessä
. Käyt kiertelemässä ja kattomassa, että mitä haluat ja hissuksiin teet hankintoja
![]()
joo se oli yks juttu kerrallaan voiski tehä sillain lista ja siitä ruksi chek![]()