V
vierailija
Vieras
Hei kaikille, minulla on todella kova luonteinen 3v tyttö. Monet asiat vaikuttavat hänen uhmaamiseensa mutta yksi tietty on että ei ole oppinut viellä kunnolla puhumaan(puheterapiaan ollaan saatu lähete). läiaikoina olen ollut ihan... umpikujassa en tiedä enään miten voisin saada toivottua käytöstä tyttäreltäni, pitkään ollaan menty positiivisen kautta kuten myös päiväkodissa tehdään,eli kaikesta onnistumisesta kehutaan. olen nyt myös mennyt negatiiviselle puolelle kun positiivinenkaan ei auta. ongelmia aiheittaa nii pukemistilanteet kuin ruokapöytä tilanteet. pottailun on lopetanut täysin. saattaa myös tahallaan tehdä väärin kun tietää että saa siitä huomiota(siis esim repiä kissaa yms johon on pakko puuttua). tuntuu että mun hermo ei enään kestä mielellisesti tekisi mieli tukistaa/läymäyttää pepulle mutta en ole niin tehnyt eikä sekään auttaisi. suositelkaa mulle jotain hyviä kasvatus oppaita tai neuvoja en halua et mun lapsesta tulee hirviö lapsi jonka mukaan kaikki tanssii.... kaikki neuvot on tervetulleita!