S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olis tarpeellista peruskouluun saada mediakriittisyyden opintoja.
lue tuon kirjoittajan kuvaus itsestään,ja vilkaise vaikka muitakin kirjoituksia.
anteeksi tyhmyyteni mutta ketä ovat suvikset? Mitä tuo sana tarkoittaa?
Se on uussana joilla syrjäytymisvaarainen kansanos akuvailee ihmisiä, jotka kykenevät suvaitsevaisuuteen ja lähimmäisten inhimilliseen kohteluun.
anteeksi tyhmyyteni mutta ketä ovat suvikset? Mitä tuo sana tarkoittaa?
Iltalehden immosgallup jutussa ei muuten ole mahdollisuutta kommentteihin, tästä siis on pääteltävä et se on mamu.pakko olla, ei voi muuta selitystä olla.
Se on uussana joilla syrjäytymisvaarainen kansanosa kuvailee ihmisiä, jotka kykenevät suvaitsevaisuuteen ja lähimmäisten inhimilliseen kohteluun.
Lisäksi kyseinen suvis on niin tampio ettei tajua sapelin, jota Suomen Leijona tallaa, olevan ählämsählämien käyttämä miekka, eli ei hänenkään ehdotus täytä monikulttuurisuuden ihannetta.Tuon bloginpitäjän ehdotus uudesta lipusta, jossa on Suomen leijona, loukkaa mua koska olen pasifisti enkä usko miekan heilutteluun.
Lisäksi Suomessa ei ole leijonia muualla kuin joskus turistina Ruokolahdella, ja koska en ole ruokolahtelainen niin tuo ehdotus loukkaa mun tuntojani syvästi.
Aivan! Suomen Leijona onkin oikeasti Olli Immonen joka haluaa taistella mamutusta vastaan.Lisäksi kyseinen suvis on niin tampio ettei tajua sapelin, jota Suomen Leijona tallaa, olevan ählämsählämien käyttämä miekka, eli ei hänenkään ehdotus täytä monikulttuurisuuden ihannetta.
Elintasopakolaiset eivät tarvitse inhimillistä kohtelua.Se on uussana joilla syrjäytymisvaarainen kansanos akuvailee ihmisiä, jotka kykenevät suvaitsevaisuuteen ja lähimmäisten inhimilliseen kohteluun.
Elintasopakolaiset eivät tarvitse inhimillistä kohtelua.
Suvisten mielestä kurkunleikkaajajihadistit ovat Äiti Teresan veroisia hyväntekijöitä...