V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No pistä munapillu ah ah!Vai kuvitteleeko sitä vain että toinenkin tuntee samoin?
Voi kuvitellakkin. Helposti näkee asioita mitä haluaa jkuvittelee vetovoiman olevan molemminpuolista. Kunnes jonain päivänä herää tajuamaan, että todellakin on vain itse kuvitellut omiaan.
Toisaalta yritän toitottaa itselleni juuri tuota että kuvittelen kaiken, mutta sitten kun ajattelee mitä toiset on sanonut niin jotenkin tuntuu että voisiko kuitenkin olla niin ettei kaikki oo mun kuvitelmia.
Tapasin erään miehen pikaisesti sattumalta ja heti kolahti. Ei tunneta entuudestaan, ei olla ennen nähty. Meillä oli silmäpeliä, hymyiltiin ja mielestäni hän selkeästi flirttaili. Myös kaverini, joka oli mukana kyseisenä iltana niin sanoi sitä että tais molemmat ihastua.
Ollaan sattumalta nähty toisen kerran tuon jälkeen. Ja tuona jälkimmäisenä iltana yksi kavereistani sanoi että "tuo yks vilkuilee sua aina silloin kun sä katot muualle" ja kyllä meidän katseemme illan aikana kohtasikin. Olin jäänyt hänen mieleen, sillä muisti minut edelliseltä näkemältä. Hän tuli juttelemaan pikaisesti, mutta sitten minun piti lähteä. Numeroita tai sukunimiä ei vaihdettu. Ainoastaan etunimet tiedetään toisistamme ja missä päin asutaan. Pari viikkoa (toisen tapaamisen jälkeen) sitten hän pyysi minua kaverikseen facebookissa. Hyväksyin kaveripyynnön. Mitään viestiä/chattailtu ei olla.
Jotenkin tuntuu hassulta, että miksi hän näkisi vaivaa ja etsisi minut fb:sta jos ei ole yhtään kiinnostunut.
Mutta sitten se karu tosiasia, hän on varattu. Kuulin sen kautta rantain, asuu avovaimonsa kanssa..ovat olleet yhdessä jo kauan.
Tunne on luultavasti molemminpuolinen. Mies on ihastunut, mutta yhtäaikaa kunnollinen ja ihan ok parisuhteessa. Pyysi kaveriksi Facebookissa mutta ei juttele koska silloin tulisi huono omatunto. Toivoo että törmää sinuun uudestaan lähiaikoina, jotta pääsee nauttimaan ihanista ihastumisen fiiliksistä. Ei halua kuitenkaan erota tai viedä juttua sen pidemmälle kuin satunnainen törmäily.
Itse olen samassa tilanteessa, tosin minä olen se joka on parisuhteessa ja mies sinkku.