Karppauksen ja kasvissyönnin huomioiminen on sulaa itsekkyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pitää tehdä itsestään niin erikoinen, että se ruoka, mikä kelpaa muille, ei kelpaakaan itselle. Pitää vaatia itselle erikoispalvelua, erikoisruokia, erikoisjärjestelyjä. On niin hienoa olla jotenkin erityinen, erottua, ja elää muka paljon paremmin ja terveellisemmin kuin kaikki muut.

Samaan kategoriaan kuuluvat myös muut itse itsensä erikoisdietille määränneet.

En halua tehdä itsestäni mitenkään erikoista. En vaadi erikoispalvelua, erikoisruokia, erikoisjärjestelyjä. En koe olevani erityinen, erottuvani tai eläväni muita paremmin tai terveellisemmin. En vain halua syödä lihaa.

Sulla on otsikossa semmonen haitta, että se tarkottaa eri asiaa mitä yrität sanoa.
Sun otsikko tarkoittaa että jos henkilö A huomioi toisen ihmisen karppauksen tai kasvissyönnin, henkilö A on vain itsekäs.

Pitää tehdä itsestään niin erikoinen, että se ruoka, mikä kelpaa muille, ei kelpaakaan itselle. Pitää vaatia itselle erikoispalvelua, erikoisruokia, erikoisjärjestelyjä. On niin hienoa olla jotenkin erityinen, erottua, ja elää muka paljon paremmin ja terveellisemmin kuin kaikki muut.

Samaan kategoriaan kuuluvat myös muut itse itsensä erikoisdietille määränneet.

Siis miten on itsensä huomioimista jos ottaa huomioon muiden ruokatavat ja -tarpeet?

Jos minä kutsun jonkun ihmisen kotiini ja minulla ei ole sille sopivaa ruokaa tarjota, niin kyllä minua hävettää. Ihmisellä on sen verran oltava käytöstapoja, että varaa vieraalleen sopivaa suuhun pantavaa. Sama olla kutsumatta, jos ei osaa käyttäytyä.