Journalisti: Otavamedia ja Sanoma oikeustoimiin MV-lehteä vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi sitä huuhaasivua sanotaan "lehdeksi", eihän sitä paskaa sentään kaupoissa lehtenä myydä. Tällä palstalla ko.sivuston ylläpitäjää on kutsuttu myös "toimittajaksi", voi jeesus sentään. :D
Toivottavasti tulee kunnon syytteet, hyvä uutinen. (y)

Miksi suvikset haluavat rajoittaavspaata tiedonvälitystä joka on länsimaisen yhteiskunnan perusta? Kaipaatteko diktatuuria jossa on vain yksi "totuus"?

jos olet yhtään lukenut tätäkään ketjua näet ettei siitä ole kyse.Mv se vasta yhtä totuutta toitottaakin..paasataan mamuista ja rikoksista, mut jätetään asiat korjaamatta KUN uutta tietoa ja selvyyttä asioihin tulee.Eikö se just ole yhdentotuuden diktatuuria?
kenenkään ei kuulu lukea vain yhdestä tuutista tietojaan, vaan ottaa selvää asioista..se on ongelma kun kuvitellaan mv sivuston kertovan KAIKEN totuuden.

varmasti sielläKIN on ihan hyviä pointteja, ja tietoa, mut mediakriittisyyttä ja googlettamista suosittelen senkin lukijoille, samoin kuin valtamediankin käyttäjille.

miksi sitä huuhaasivua sanotaan "lehdeksi", eihän sitä paskaa sentään kaupoissa lehtenä myydä. Tällä palstalla ko.sivuston ylläpitäjää on kutsuttu myös "toimittajaksi", voi jeesus sentään. :D
Toivottavasti tulee kunnon syytteet, hyvä uutinen. (y)

En jaksa uskoa että Hesari ampuu itseään jalkaan.

Hesari on kopioinut monen monta juttua. Ovat selvinneet ihan vain anteeksipyynnöillä, vaikka olisi useasti voitu nostaa syyte. Selvinnyt, KOSKA hyväntavan mukainen toiminta pitää sisällään sen, että ensin julkaisun alk.p kirjoittaja, tai edustaja, ottaa yhteyttä tähän tahoon joka kopioinnin tms. on tehnyt, ja pyytää poistamaan ko. julkaisun.
Jos asiasta ei päästä yhteisymmärrykseen, laitetaan asia selvitystilaan ja mahd. nostetaan syyte.

Jos jokainen kopiointi johtaisi syytteeseen, veronmaksajat saisivat ison korotuksen! Käräjäoikeuteen tarvittaisiin triplasti väkeä ja paljon lisää tiloja.

Millaisen kuvan Hesari siis antaisi itsestään, jos nostaisi syytteen?

Oletkos sinä taas kusemassa täällä omaan taskuun?:D

jos olet yhtään lukenut tätäkään ketjua näet ettei siitä ole kyse.Mv se vasta yhtä totuutta toitottaakin..paasataan mamuista ja rikoksista, mut jätetään asiat korjaamatta KUN uutta tietoa ja selvyyttä asioihin tulee.Eikö se just ole yhdentotuuden diktatuuria?
kenenkään ei kuulu lukea vain yhdestä tuutista tietojaan, vaan ottaa selvää asioista..se on ongelma kun kuvitellaan mv sivuston kertovan KAIKEN totuuden.

varmasti sielläKIN on ihan hyviä pointteja, ja tietoa, mut mediakriittisyyttä ja googlettamista suosittelen senkin lukijoille, samoin kuin valtamediankin käyttäjille.
MV olisi yhden totuuden diktatuuri jos ei olisi olemassa muita tietolähteitä, mutta näinhän ei ole.

Parasta MV:saa on se, että se paljastaa tiettyjen rikosten tekijät ja sekös suvaitsevaisia piirejä harmittaa. Muuhun MV:sta ei oikein ole, mutta se riittää.

Mä en näe tuota ongelmaa.
Kuulostaa absurdilta että ihminen lukisi vain yhden lehden julkaisua.

Pelottavaa on, jos kaikki julkaisut ovat saman konsernin alla! Kuten sanoma: sillä on näin!

Jos mä haluan lukea huuhaata, niin luen mieluummin sellasta josta tulee hyvälle tuulelle. mv.n kaltasta en klikkaile, eikö jokainen senverran jo tiedä mikä tuo sivu on, että aika helvetin tyhmä saa olla jos sitä vielä käydään availemassa.

Maailma on täynnä valeuutissivustoja, onneksi useimmat huumoripitoisia.
Mä tykkään enemmän hauskasta kuin ilkeästä feikkeilystä.
Kuten esim:

http://cheatingu.com/uutissirkus/

Tulen aina niin hilpeälle tuulelle kun luen näitä viestejä siitä kuinka MV vie Hesaria kuin koiraa narussa ja kuinka Hesarilla on MVn takia kuset housuissa jne. Joillain on pikkuisen suuret luulot itsestään ja fanittamastaan nettisivusta. KHIHH.

Jos mä haluan lukea huuhaata, niin luen mieluummin sellasta josta tulee hyvälle tuulelle. mv.n kaltasta en klikkaile, eikö jokainen senverran jo tiedä mikä tuo sivu on, että aika helvetin tyhmä saa olla jos sitä vielä käydään availemassa.

Maailma on täynnä valeuutissivustoja, onneksi useimmat huumoripitoisia.
Mä tykkään enemmän hauskasta kuin ilkeästä feikkeilystä.
Kuten esim:

http://cheatingu.com/uutissirkus/

Tää on erittäin asiapitonen "lehti". Tykkään tästä facessa. :D

Helsingin Sanomia julkaisevan Sanoma Oyj:n pörssikurssi on laskenut viidessä vuodessa 78% ja konkurssi kolkuttelee Sanoma-talon pääovea.

https://www.nordnet.fi/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=24366&marketid=24

Ehkä Sanoman kannattaisi muuttaa kruununjalokivensä (HS) toimituksellista suuntaa ennen kuin on liian myöhäistä...
Mistäköhän johtuu? Oisko esimerkiksi siitä, että nykyään telkkarista tulee varmaan 100 ilmaista uutislähetystä päivässä ja netissä voit lukea varmaan miljoona ilmaista uutista päivästä. Kaiken saat ilmaiseksi selville. En ihmettele yhtään.

Helsingin Sanomilla on kyllä edelleen kaikkein suurin levikki? Ja kaikkien sanomalehtien levikki on ollut koko ajan laskussa 1990-luvulta lähtien.
Helsingin Sanomien levikki jyrkimmässä laskussa.

hs_levikki.jpg

Konkka edessä...

Helsingin Sanomien levikki jyrkimmässä laskussa.

hs_levikki.jpg

Konkka edessä...

Oliko tämä "uutinen" MV "lehdestä".
Jos oli, niin sittenhän Helsingin Sanomilla on varmasti konkka edessä ja muslimit valtaavat Suomen vuodessa ja minä menen lukemaan tästä koraania oikealla kädellä, samalla kun ohjaan vasemmalla kädellä valtavaa purtta jonka lastina on 500 000 ISIStaistelijaa jotka rahtaan Turun satamaan näillä minuuteilla ja samalla Marko ja Jesse nimiset keppostelevat isismamut yllätysrakastelevat minua olantakaa. Kukkahattuni nytkähtelee ja ryhdyn laulamaan Ofra Hazan hittiä laivan saapuessa satamaan.

Oliko tämä "uutinen" MV "lehdestä".
Jos oli, niin sittenhän Helsingin Sanomilla on varmasti konkka edessä ja muslimit valtaavat Suomen vuodessa ja minä menen lukemaan tästä koraania oikealla kädellä, samalla kun ohjaan vasemmalla kädellä valtavaa purtta jonka lastina on 500 000 ISIStaistelijaa jotka rahtaan Turun satamaan näillä minuuteilla ja samalla Marko ja Jesse nimiset keppostelevat isismamut yllätysrakastelevat minua olantakaa. Kukkahattuni nytkähtelee ja ryhdyn laulamaan Ofra Hazan hittiä laivan saapuessa satamaan.

Onko sun nimi Muraja?

Yhteistyössä