Mikäs on sun perjantaiherkku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peyote

Tunnettu jäsen
02.05.2015
3 522
562
113
täällä ois nyt uunissa tommonen sokeriton mutakakku (taikina ainakin oli aiva törkeän hyvää) ja sokeriton kookosbanaanijäätelö pyörii jäätelökoneessa.

Huomenna mä haluaisin
pihvin.:p

Olen pidättäytynyt varsinaisesta herkuttelusta elokuun alusta ja tähtäimessä peräti vielä syyskuun ajan.

Ehkä teen munakkaan, tai sitten syön päivällä valmistamaani tonnarilasagnea.

Mulla on muutama sentti lähtenyt ainakin reisistä ja lanteilta, koska vielä viime viikolla yhdet housut eivät menneet puolireittä ylemmäs ja nyt ne menevät ihan ylös asti, eikä tee tiukkaa :D

• Tykkää
Reactions: Peyote
Ohjetta sokerittomaan mutakakkuun. :)

Pakko sanoa, koska oikeasti olen tätä mieltä: Kermapiirakan teko on perjantai-illan herkuttelun huippu.
warning_im_horny_mousepad.jpg

Cocktail-piirakat munavoilla, sipsejä, popcornia, kaukakeksiä, Ballerina-keksejä, karkkia, lakritsipatukoita, jäätelöä. Nautin kaikista lapsen kaverisynttärien antimista.

Ohjetta sokerittomaan mutakakkuun. :)

Google-kääntäjä

Ainekset
5 kiloa. lika
3 rkl. suolaa
1 kuppi kasvis lyhentäminen

Ohjeet
Laita roskat siivilä (tai mitä on saatavilla) ja pidä sitä yli potin. Sitten ajelu vettä (tai mitä tahansa on saatavilla) kautta siivilän poimia kiviä, jne Mix lyhentäminen ja suola. Taputtele taikina kakku ja anna sen kuivua alle paahtavan auringon. Kakku on valmis syödä jälkeen 12 tuntia, jonka jälkeen voit koristella sen kanssa, mitä sattuu olemaan noin.

Suklaa. Se on tosin mulle jokapäiväinen herkku. Sitähän ei nykyään saisi syödä eikä muutakaan sokeripitoista mutta mä syön... Muuten syön terveellisesti ja olen hoikka... Suklaastani ei luovu! :ROFLMAO:

"You pick up your fork and raise it to touch the top of the glossy icing. As you press gently you meet no resistance from the thick layer of goodness. You can smell the richness and can’t wait to get it to your mouth."

Mutakakku ohjeen kylkiäisenä.
Mulla on likainen mieli näin iltaisin.:oops:

Mä olen herkkulakossa olevinaan. En saa ostaa edes punkkua ;(

Mutta mä olen vetänyt kaikki sokeripitoiset, mitä tästä kämpästä löytyy. Limsan, tyttären eväskeksit, tyttären viiliksen, mehujäätä jonka sisällä vaniljajäätelöä... ja huoh...

Miksi mä en laihdu, vaikka olen monta viikkoa ollut ostamati karkkii ja alkoholia?! ;) :D

Yhteistyössä