voinko siitä huolimatta olla raskaana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9fuwx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9fuwx

Uusi jäsen
05.09.2015
4
0
1
Menkat nyt neljä päivää myöhässä, ennen olleet aina säännölliset. Tein clearblue digital raskaustestin n. 3päivää sitten mikä näytti negatiivista. Voiko nuo testit olla väärässä edes.. Huolettaa mistä tällainen johtuu yhtäkkiä.. :/ Onko muilla näyttänyt kyseinen testi väärin?

Mulla on tullu aina plussa jos oon raskaana ollut joten mä en ole saanu virheellisiä tuloksia. Joskus voivolla menkat myöhässä vähän ihan ilman syytäkin. Raskaus ei kuitenkaan välttämättä näy heti kun kuukautisten pitäis alkaa, se riippuu niin paljon siitä miten paljon sulla on raskaushormonia kehossa. Jollei menkat ala, niin tee testi kun ovat myöhässä viikon tai kaksi :)

Mulla on tullu aina plussa jos oon raskaana ollut joten mä en ole saanu virheellisiä tuloksia. Joskus voivolla menkat myöhässä vähän ihan ilman syytäkin. Raskaus ei kuitenkaan välttämättä näy heti kun kuukautisten pitäis alkaa, se riippuu niin paljon siitä miten paljon sulla on raskaushormonia kehossa. Jollei menkat ala, niin tee testi kun ovat myöhässä viikon tai kaksi :)
Jep, pitää siis vissiin vaan ootella..:)

Yhteistyössä