Onko täällä modet ikinä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et vaivautunut kurkistamaan asiaa ollenkaan, ennen kuin päätit kommentoida? Tai sit olet yhtä nopea kuin se robotti:barefoot:

Tässä toinen artikkeli, jota ei varmaankaan moni ole vielä ehtinyt lukemaan:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=12247

--eikä varsinkaan, kun se löytyi tuolta toisesta.

Jos linkki ei toimi, niin kai siitä saa kysyä :D "Etsimäänne sivua ei löydy
Hups!"

Sulla taisi jäädä tuo hymiö "confused" tuohon ekaan linkkiin, ehkä johtui siitä ja tajusin sen juuri.

Toinen toimii, kiitos :)

Juu, ihan hyvä juttu, vaikka siis kamala asia sinänsä. Nythän on paljastunut Monsanton kemikaalien aiheuttamia haittoja myös.

Jos linkki ei toimi, niin kai siitä saa kysyä :D "Etsimäänne sivua ei löydy
Hups!"

Sulla taisi jäädä tuo hymiö "confused" tuohon ekaan linkkiin, ehkä johtui siitä ja tajusin sen juuri.

Toinen toimii, kiitos :)

Juu, ihan hyvä juttu, vaikka siis kamala asia sinänsä. Nythän on paljastunut Monsanton kemikaalien aiheuttamia haittoja myös.

No onhan se ollut tiedossa kauan aikaa. Täytyy lukea se Petoksen siemenet, jos ei asiasta mitään tiedä vielä. Perusteos, mut ei esim Kalevan päätoimittajakaan ole lukenut - muutenhan ei olis sellaista tekstiä suoltanut lehteensä - kuten myös Tiede- lehden päätoimittaja. Ihan pöyristyttävää, kun olen itse "joutunut" huomauttamaan asioista... No, en kaikille, mut kuka se sen tekis, ei kukaan! Ja vaikka olenkin huomauttanut tekstiviestillä, mitään vastausta en ole saanut. Robotit hoitaa varmaan senkin, ettei vaan tarvi ajatella asioita yhtään?
http://www.epressi.com/tiedotteet/t...eet-laakkeen-loytamiseksi-lasten-syopaan.html

Tämä kai aukes sullakin? Miksi tätä palstaa ei tule, jos laittaa sanan "syöpään" hakusanaksi? No, älä hukaa aikaa sellaiseen, kun olen just puoli tuntia hekenut. Kauhesti on kuitenkin sellaisia keskusteluita, joissa joku kertoo siitä. Tähän on tultu, eikä ihmiset halua kertoo edes läheisilleen ja se on tooosi surullista. Ja kannattaa kirjoittaa sanoja tahallaan väärin, kunhan muistaa itse sen sanan, minkä laittoi väärin:-)

Kyse oli siitä, että Monsanto joutuu maksamaan korvauksia eräälle ranskalaiselle maanviljelijälle, jolle on koitunut merkittäviä terveyshaittoja Monsanton kemikaalien vuoksi.

Yhteistyössä